Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 100 heppainen VarioFendt  (Luettu 9911 kertaa)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: 100 heppainen VarioFendt
05 srj valtut lähinnä hirveää melua,savua tuottaa ja harmeja käyttäjälleen,,,,,

Kuvassa Fendt tila hytti joka markkinoiden edistyksellisin ; tilavin meluttomin yms mukavaa kerrottavaa
 8)




-05 sarjalaaset on luotettavia, notkeita, voimakkaita maataloustyökoneita, meteliä lähtee ny jonkuverran, mutta mikä ongelma se on? Kuulosuojaimet on keksitty.
Joo mutta valmetti jää kyllä talliin jos on joku jonnikoista vapaana  ;D Tai deustseista  ;)

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: 100 heppainen VarioFendt
Tulipas käytä Koneagriassa viikonloppuna,ja mielenkiinnolla bongasin uuden sen 200-sarjan Varion jossa about 100 heppaa ja Sisun Kone,hintalapussa muistaakseni 79 000 e.


Tuollahan saa 2kpl a-sarjan valtraa. Mikä tietysti välttämätöntä , että yksi joutaa olemaan huollossa, mutta silti... ;D

rene-rane

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • Kyllä, Koolla on väliä !
Vs: 100 heppainen VarioFendt
Tulipas käytä Koneagriassa viikonloppuna,ja mielenkiinnolla bongasin uuden sen 200-sarjan Varion jossa about 100 heppaa ja Sisun Kone,hintalapussa muistaakseni 79 000 e.Ajattelin että nyt on pakko päästä ohjaamoon ,ihailemaan sitä paljon puhuttua YLIVOIMAA,odotukseni olivat kovat,mutta kun pääsin hyttiin oli pettymys suuri.En voi käsittää miten paljon kehutussa merkissä on näin onneton ohjaamo? Polkimet eivät ainakaan sopineet minulle ollenkaan,ratti valtava ruori ja ne kaikki valokatkaisijat oli mitä oli..Tämän jälkeen huomasin että kotimaisessa kilpailijassa onkin huomattavasti nykyaikaisempi konttori.Lisäksi kone tehty niin tiiviiksi että moottoritila oli todella ahdas ja täynnä,ei käy kateeksi huoltomiestä...Valtra N92 tuntui meikäläisen hommiin paljon houkuttelevammalta.Missä se ylivoima oli? :-\mitäs muut ovat mieltä?

itse pidit tuosta Case Puma 180 , ohjaamosta eniten...  kun okrassa kiertelin... jos vaan olisi tarvetta tuon kokoiselle koneelle niin se olisi hankinta..  todella mukava ja kaikki oli käden ulottuvilla mitä mieltä te olette ?

3070 E

  • Vieras
Vs: 100 heppainen VarioFendt
Tulipas käytä Koneagriassa viikonloppuna,ja mielenkiinnolla bongasin uuden sen 200-sarjan Varion jossa about 100 heppaa ja Sisun Kone,hintalapussa muistaakseni 79 000 e.Ajattelin että nyt on pakko päästä ohjaamoon ,ihailemaan sitä paljon puhuttua YLIVOIMAA,odotukseni olivat kovat,mutta kun pääsin hyttiin oli pettymys suuri.En voi käsittää miten paljon kehutussa merkissä on näin onneton ohjaamo? Polkimet eivät ainakaan sopineet minulle ollenkaan,ratti valtava ruori ja ne kaikki valokatkaisijat oli mitä oli..Tämän jälkeen huomasin että kotimaisessa kilpailijassa onkin huomattavasti nykyaikaisempi konttori.Lisäksi kone tehty niin tiiviiksi että moottoritila oli todella ahdas ja täynnä,ei käy kateeksi huoltomiestä...Valtra N92 tuntui meikäläisen hommiin paljon houkuttelevammalta.Missä se ylivoima oli? :-\mitäs muut ovat mieltä?

itse pidit tuosta Case Puma 180 , ohjaamosta eniten...  kun okrassa kiertelin... jos vaan olisi tarvetta tuon kokoiselle koneelle niin se olisi hankinta..  todella mukava ja kaikki oli käden ulottuvilla mitä mieltä te olette ?

Niin siinähän on sillainen ajoseiväs jonka nokkaan on lykätty 15 nappulaa?? Itse pidän että kaikki on sijoiteltu omana kokonaisuutenaan havaittavasti eri paikoille.

rene-rane

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • Kyllä, Koolla on väliä !
Vs: 100 heppainen VarioFendt
pidin Korjaan.... pidät sinä mistä pidät niin minun mielestäni ihan hieno järjestelmä.. ja nappeja on eikä siinä taida olla kun 9 nappia   ;D

Viimeksi muokattu: 29.10.10 - klo:19:58 kirjoittanut rene-rane

ravenlord

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1648
Vs: 100 heppainen VarioFendt
Tulipas käytä Koneagriassa viikonloppuna,ja mielenkiinnolla bongasin uuden sen 200-sarjan Varion jossa about 100 heppaa ja Sisun Kone,hintalapussa muistaakseni 79 000 e.


Tuollahan saa 2kpl a-sarjan valtraa. Mikä tietysti välttämätöntä , että yksi joutaa olemaan huollossa, mutta silti... ;D

Kumma juttu.. Valmetteja vissii sitte huolletaan yötllä, kunne on jatkuvasti ajossa.... 
Asiaan kuin asiaan, asiaton vastaus :)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: 100 heppainen VarioFendt
Tulipas käytä Koneagriassa viikonloppuna,ja mielenkiinnolla bongasin uuden sen 200-sarjan Varion jossa about 100 heppaa ja Sisun Kone,hintalapussa muistaakseni 79 000 e.Ajattelin että nyt on pakko päästä ohjaamoon ,ihailemaan sitä paljon puhuttua YLIVOIMAA,odotukseni olivat kovat,mutta kun pääsin hyttiin oli pettymys suuri.En voi käsittää miten paljon kehutussa merkissä on näin onneton ohjaamo? Polkimet eivät ainakaan sopineet minulle ollenkaan,ratti valtava ruori ja ne kaikki valokatkaisijat oli mitä oli..Tämän jälkeen huomasin että kotimaisessa kilpailijassa onkin huomattavasti nykyaikaisempi konttori.Lisäksi kone tehty niin tiiviiksi että moottoritila oli todella ahdas ja täynnä,ei käy kateeksi huoltomiestä...Valtra N92 tuntui meikäläisen hommiin paljon houkuttelevammalta.Missä se ylivoima oli? :-\mitäs muut ovat mieltä?

itse pidit tuosta Case Puma 180 , ohjaamosta eniten...  kun okrassa kiertelin... jos vaan olisi tarvetta tuon kokoiselle koneelle niin se olisi hankinta..  todella mukava ja kaikki oli käden ulottuvilla mitä mieltä te olette ?

Niin siinähän on sillainen ajoseiväs jonka nokkaan on lykätty 15 nappulaa?? Itse pidän että kaikki on sijoiteltu omana kokonaisuutenaan havaittavasti eri paikoille.
No massikalla kun ajelee niin joutuu siihen tyytymään että kaikki vivut on kaukana toisistaan  ;D Itse tykkään että nappulat on niin ettei juuri tartte kättä liikuttaa vivulta toiselle eri työvaiheissa... Vituttais jos kaivurissakin rototilttiä käytettäis eri vivuista  :D

3070 E

  • Vieras
Vs: 100 heppainen VarioFendt
Tulipas käytä Koneagriassa viikonloppuna,ja mielenkiinnolla bongasin uuden sen 200-sarjan Varion jossa about 100 heppaa ja Sisun Kone,hintalapussa muistaakseni 79 000 e.Ajattelin että nyt on pakko päästä ohjaamoon ,ihailemaan sitä paljon puhuttua YLIVOIMAA,odotukseni olivat kovat,mutta kun pääsin hyttiin oli pettymys suuri.En voi käsittää miten paljon kehutussa merkissä on näin onneton ohjaamo? Polkimet eivät ainakaan sopineet minulle ollenkaan,ratti valtava ruori ja ne kaikki valokatkaisijat oli mitä oli..Tämän jälkeen huomasin että kotimaisessa kilpailijassa onkin huomattavasti nykyaikaisempi konttori.Lisäksi kone tehty niin tiiviiksi että moottoritila oli todella ahdas ja täynnä,ei käy kateeksi huoltomiestä...Valtra N92 tuntui meikäläisen hommiin paljon houkuttelevammalta.Missä se ylivoima oli? :-\mitäs muut ovat mieltä?

itse pidit tuosta Case Puma 180 , ohjaamosta eniten...  kun okrassa kiertelin... jos vaan olisi tarvetta tuon kokoiselle koneelle niin se olisi hankinta..  todella mukava ja kaikki oli käden ulottuvilla mitä mieltä te olette ?

Niin siinähän on sillainen ajoseiväs jonka nokkaan on lykätty 15 nappulaa?? Itse pidän että kaikki on sijoiteltu omana kokonaisuutenaan havaittavasti eri paikoille.
No massikalla kun ajelee niin joutuu siihen tyytymään että kaikki vivut on kaukana toisistaan  ;D Itse tykkään että nappulat on niin ettei juuri tartte kättä liikuttaa vivulta toiselle eri työvaiheissa... Vituttais jos kaivurissakin rototilttiä käytettäis eri vivuista  :D

Eiks lattiavaihteisto olis ihan vaihteen vuoks mukava?? ;D Vivut millä on vähiten käyttöä voidaan sijoittaa kauemmmas, Jontikka on tarpeeton niin se voi siirtää pois näköpiiristä.  ;D

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: 100 heppainen VarioFendt
Tulipas käytä Koneagriassa viikonloppuna,ja mielenkiinnolla bongasin uuden sen 200-sarjan Varion jossa about 100 heppaa ja Sisun Kone,hintalapussa muistaakseni 79 000 e.Ajattelin että nyt on pakko päästä ohjaamoon ,ihailemaan sitä paljon puhuttua YLIVOIMAA,odotukseni olivat kovat,mutta kun pääsin hyttiin oli pettymys suuri.En voi käsittää miten paljon kehutussa merkissä on näin onneton ohjaamo? Polkimet eivät ainakaan sopineet minulle ollenkaan,ratti valtava ruori ja ne kaikki valokatkaisijat oli mitä oli..Tämän jälkeen huomasin että kotimaisessa kilpailijassa onkin huomattavasti nykyaikaisempi konttori.Lisäksi kone tehty niin tiiviiksi että moottoritila oli todella ahdas ja täynnä,ei käy kateeksi huoltomiestä...Valtra N92 tuntui meikäläisen hommiin paljon houkuttelevammalta.Missä se ylivoima oli? :-\mitäs muut ovat mieltä?

itse pidit tuosta Case Puma 180 , ohjaamosta eniten...  kun okrassa kiertelin... jos vaan olisi tarvetta tuon kokoiselle koneelle niin se olisi hankinta..  todella mukava ja kaikki oli käden ulottuvilla mitä mieltä te olette ?

Niin siinähän on sillainen ajoseiväs jonka nokkaan on lykätty 15 nappulaa?? Itse pidän että kaikki on sijoiteltu omana kokonaisuutenaan havaittavasti eri paikoille.
No massikalla kun ajelee niin joutuu siihen tyytymään että kaikki vivut on kaukana toisistaan  ;D Itse tykkään että nappulat on niin ettei juuri tartte kättä liikuttaa vivulta toiselle eri työvaiheissa... Vituttais jos kaivurissakin rototilttiä käytettäis eri vivuista  :D

Eiks lattiavaihteisto olis ihan vaihteen vuoks mukava?? ;D Vivut millä on vähiten käyttöä voidaan sijoittaa kauemmmas, Jontikka on tarpeeton niin se voi siirtää pois näköpiiristä.  ;D
No kyllä me ollaan ainakin tar***** tuota jonnikkaa moneen hommaan kun pikku massikat ei nykyisiä koneita jaksa vetää ja valmetti saa tyytyä metsähommiin tai ruiskun eteen  :D