Lainaus käyttäjältä: Teroman - 28.10.10 - klo:08:4505 srj valtut lähinnä hirveää melua,savua tuottaa ja harmeja käyttäjälleen,,,,,Kuvassa Fendt tila hytti joka markkinoiden edistyksellisin ; tilavin meluttomin yms mukavaa kerrottavaa -05 sarjalaaset on luotettavia, notkeita, voimakkaita maataloustyökoneita, meteliä lähtee ny jonkuverran, mutta mikä ongelma se on? Kuulosuojaimet on keksitty.
05 srj valtut lähinnä hirveää melua,savua tuottaa ja harmeja käyttäjälleen,,,,,Kuvassa Fendt tila hytti joka markkinoiden edistyksellisin ; tilavin meluttomin yms mukavaa kerrottavaa
Tulipas käytä Koneagriassa viikonloppuna,ja mielenkiinnolla bongasin uuden sen 200-sarjan Varion jossa about 100 heppaa ja Sisun Kone,hintalapussa muistaakseni 79 000 e.
Tulipas käytä Koneagriassa viikonloppuna,ja mielenkiinnolla bongasin uuden sen 200-sarjan Varion jossa about 100 heppaa ja Sisun Kone,hintalapussa muistaakseni 79 000 e.Ajattelin että nyt on pakko päästä ohjaamoon ,ihailemaan sitä paljon puhuttua YLIVOIMAA,odotukseni olivat kovat,mutta kun pääsin hyttiin oli pettymys suuri.En voi käsittää miten paljon kehutussa merkissä on näin onneton ohjaamo? Polkimet eivät ainakaan sopineet minulle ollenkaan,ratti valtava ruori ja ne kaikki valokatkaisijat oli mitä oli..Tämän jälkeen huomasin että kotimaisessa kilpailijassa onkin huomattavasti nykyaikaisempi konttori.Lisäksi kone tehty niin tiiviiksi että moottoritila oli todella ahdas ja täynnä,ei käy kateeksi huoltomiestä...Valtra N92 tuntui meikäläisen hommiin paljon houkuttelevammalta.Missä se ylivoima oli? :-\mitäs muut ovat mieltä?
Lainaus käyttäjältä: puu - 25.10.10 - klo:21:32Tulipas käytä Koneagriassa viikonloppuna,ja mielenkiinnolla bongasin uuden sen 200-sarjan Varion jossa about 100 heppaa ja Sisun Kone,hintalapussa muistaakseni 79 000 e.Ajattelin että nyt on pakko päästä ohjaamoon ,ihailemaan sitä paljon puhuttua YLIVOIMAA,odotukseni olivat kovat,mutta kun pääsin hyttiin oli pettymys suuri.En voi käsittää miten paljon kehutussa merkissä on näin onneton ohjaamo? Polkimet eivät ainakaan sopineet minulle ollenkaan,ratti valtava ruori ja ne kaikki valokatkaisijat oli mitä oli..Tämän jälkeen huomasin että kotimaisessa kilpailijassa onkin huomattavasti nykyaikaisempi konttori.Lisäksi kone tehty niin tiiviiksi että moottoritila oli todella ahdas ja täynnä,ei käy kateeksi huoltomiestä...Valtra N92 tuntui meikäläisen hommiin paljon houkuttelevammalta.Missä se ylivoima oli? :-\mitäs muut ovat mieltä?itse pidit tuosta Case Puma 180 , ohjaamosta eniten... kun okrassa kiertelin... jos vaan olisi tarvetta tuon kokoiselle koneelle niin se olisi hankinta.. todella mukava ja kaikki oli käden ulottuvilla mitä mieltä te olette ?
Viimeksi muokattu: 29.10.10 - klo:19:58 kirjoittanut rene-rane
Lainaus käyttäjältä: puu - 25.10.10 - klo:21:32Tulipas käytä Koneagriassa viikonloppuna,ja mielenkiinnolla bongasin uuden sen 200-sarjan Varion jossa about 100 heppaa ja Sisun Kone,hintalapussa muistaakseni 79 000 e.Tuollahan saa 2kpl a-sarjan valtraa. Mikä tietysti välttämätöntä , että yksi joutaa olemaan huollossa, mutta silti...
Lainaus käyttäjältä: rene-rane - 29.10.10 - klo:02:25Lainaus käyttäjältä: puu - 25.10.10 - klo:21:32Tulipas käytä Koneagriassa viikonloppuna,ja mielenkiinnolla bongasin uuden sen 200-sarjan Varion jossa about 100 heppaa ja Sisun Kone,hintalapussa muistaakseni 79 000 e.Ajattelin että nyt on pakko päästä ohjaamoon ,ihailemaan sitä paljon puhuttua YLIVOIMAA,odotukseni olivat kovat,mutta kun pääsin hyttiin oli pettymys suuri.En voi käsittää miten paljon kehutussa merkissä on näin onneton ohjaamo? Polkimet eivät ainakaan sopineet minulle ollenkaan,ratti valtava ruori ja ne kaikki valokatkaisijat oli mitä oli..Tämän jälkeen huomasin että kotimaisessa kilpailijassa onkin huomattavasti nykyaikaisempi konttori.Lisäksi kone tehty niin tiiviiksi että moottoritila oli todella ahdas ja täynnä,ei käy kateeksi huoltomiestä...Valtra N92 tuntui meikäläisen hommiin paljon houkuttelevammalta.Missä se ylivoima oli? :-\mitäs muut ovat mieltä?itse pidit tuosta Case Puma 180 , ohjaamosta eniten... kun okrassa kiertelin... jos vaan olisi tarvetta tuon kokoiselle koneelle niin se olisi hankinta.. todella mukava ja kaikki oli käden ulottuvilla mitä mieltä te olette ? Niin siinähän on sillainen ajoseiväs jonka nokkaan on lykätty 15 nappulaa?? Itse pidän että kaikki on sijoiteltu omana kokonaisuutenaan havaittavasti eri paikoille.
Lainaus käyttäjältä: 3070 E - 29.10.10 - klo:13:24Lainaus käyttäjältä: rene-rane - 29.10.10 - klo:02:25Lainaus käyttäjältä: puu - 25.10.10 - klo:21:32Tulipas käytä Koneagriassa viikonloppuna,ja mielenkiinnolla bongasin uuden sen 200-sarjan Varion jossa about 100 heppaa ja Sisun Kone,hintalapussa muistaakseni 79 000 e.Ajattelin että nyt on pakko päästä ohjaamoon ,ihailemaan sitä paljon puhuttua YLIVOIMAA,odotukseni olivat kovat,mutta kun pääsin hyttiin oli pettymys suuri.En voi käsittää miten paljon kehutussa merkissä on näin onneton ohjaamo? Polkimet eivät ainakaan sopineet minulle ollenkaan,ratti valtava ruori ja ne kaikki valokatkaisijat oli mitä oli..Tämän jälkeen huomasin että kotimaisessa kilpailijassa onkin huomattavasti nykyaikaisempi konttori.Lisäksi kone tehty niin tiiviiksi että moottoritila oli todella ahdas ja täynnä,ei käy kateeksi huoltomiestä...Valtra N92 tuntui meikäläisen hommiin paljon houkuttelevammalta.Missä se ylivoima oli? :-\mitäs muut ovat mieltä?itse pidit tuosta Case Puma 180 , ohjaamosta eniten... kun okrassa kiertelin... jos vaan olisi tarvetta tuon kokoiselle koneelle niin se olisi hankinta.. todella mukava ja kaikki oli käden ulottuvilla mitä mieltä te olette ? Niin siinähän on sillainen ajoseiväs jonka nokkaan on lykätty 15 nappulaa?? Itse pidän että kaikki on sijoiteltu omana kokonaisuutenaan havaittavasti eri paikoille. No massikalla kun ajelee niin joutuu siihen tyytymään että kaikki vivut on kaukana toisistaan Itse tykkään että nappulat on niin ettei juuri tartte kättä liikuttaa vivulta toiselle eri työvaiheissa... Vituttais jos kaivurissakin rototilttiä käytettäis eri vivuista
Lainaus käyttäjältä: zetor8045 - 02.11.10 - klo:00:56Lainaus käyttäjältä: 3070 E - 29.10.10 - klo:13:24Lainaus käyttäjältä: rene-rane - 29.10.10 - klo:02:25Lainaus käyttäjältä: puu - 25.10.10 - klo:21:32Tulipas käytä Koneagriassa viikonloppuna,ja mielenkiinnolla bongasin uuden sen 200-sarjan Varion jossa about 100 heppaa ja Sisun Kone,hintalapussa muistaakseni 79 000 e.Ajattelin että nyt on pakko päästä ohjaamoon ,ihailemaan sitä paljon puhuttua YLIVOIMAA,odotukseni olivat kovat,mutta kun pääsin hyttiin oli pettymys suuri.En voi käsittää miten paljon kehutussa merkissä on näin onneton ohjaamo? Polkimet eivät ainakaan sopineet minulle ollenkaan,ratti valtava ruori ja ne kaikki valokatkaisijat oli mitä oli..Tämän jälkeen huomasin että kotimaisessa kilpailijassa onkin huomattavasti nykyaikaisempi konttori.Lisäksi kone tehty niin tiiviiksi että moottoritila oli todella ahdas ja täynnä,ei käy kateeksi huoltomiestä...Valtra N92 tuntui meikäläisen hommiin paljon houkuttelevammalta.Missä se ylivoima oli? :-\mitäs muut ovat mieltä?itse pidit tuosta Case Puma 180 , ohjaamosta eniten... kun okrassa kiertelin... jos vaan olisi tarvetta tuon kokoiselle koneelle niin se olisi hankinta.. todella mukava ja kaikki oli käden ulottuvilla mitä mieltä te olette ? Niin siinähän on sillainen ajoseiväs jonka nokkaan on lykätty 15 nappulaa?? Itse pidän että kaikki on sijoiteltu omana kokonaisuutenaan havaittavasti eri paikoille. No massikalla kun ajelee niin joutuu siihen tyytymään että kaikki vivut on kaukana toisistaan Itse tykkään että nappulat on niin ettei juuri tartte kättä liikuttaa vivulta toiselle eri työvaiheissa... Vituttais jos kaivurissakin rototilttiä käytettäis eri vivuista Eiks lattiavaihteisto olis ihan vaihteen vuoks mukava?? Vivut millä on vähiten käyttöä voidaan sijoittaa kauemmmas, Jontikka on tarpeeton niin se voi siirtää pois näköpiiristä.