Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kokkaripellet ne nostaa veroja  (Luettu 6401 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kokkaripellet ne nostaa veroja
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010021311111959_uu.shtml
Tyypillistä touhua kokkareilta,tai sosialistien kosiskeluahan tuo taas on.Kohta on demarit ja kokkarit samassa hallituksessa.eli sinipunaako se nyt sitten on.Ja maanviljelijää kyykytetään.
Katainen on kerrankin oikealla asialla. Työllään tienaavaa maanviljelijää ei tässä kyykytetä sen kummemmin, jäähdyttelevää pääomilla eläjää kyllä verotettaisiin oikeudenmukaisemmin.

Petri

  Jos pääomaveroa nostetaan ,niin samalla pitää poistaa mv. se huojennussääntö. Eihän sitä tarvita, kun ne maanviljelijät työllään elää ;D 

Eikös tämä ole logiikan vastaista, jos veroja nostetaan niin pitää myös poistoja karsia ????

  Tutkitusti asia on niin ,että veroja joudutaan nostamaan, koska niin paljon on näitä verottomia tuloja. ;D
Kateusvero oli sellainen vero, että sitä maksettiin vaikkei mitään tuloa ollutkaan. Tarpeeksi kalliin paskakaivon kun teki omilla varoillaan , niin siitä piti maksaa kateusveroa ;D

  Mulla olis hyvä idea tähän ,ettei tarttis veroa nostaa. 1. korkojen vähennysoikeus pois yksityishenkilöltä. 2. kotitalousvähennys pois. 3. lapsilisät verolle, 4. työmatkavähennykset pois, Siis käytännössä kaikki tulot ovat verollisia ja vähennyksiä ei ole.

sepepä taas sekoja kirijottaa

yhtä johonmukasta ku tähänkiasti ;D

  Eikös ookkii. Kun edellisen kerran näitä asioita muutettiin, oli syynä tuloloukku. Siis suuretkaan tulot eivät nostaneet nettotulosta.
  Aika hölmöä on myös tää asp tili. Asuntojen hinnat nousee vähintään sen 3000€ minkä saa valtiolta palkintona tästä asuntösäästöpalkkiotilistä. Eipä ole huolta deflaatiosta, asuntokupla on pankkien murhe ei moka Matin

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kokkaripellet ne nostaa veroja
Verot ylös vaan  :D Alhainen veroprosentti ei tee muuta kuin rapauttaa palvelut ja siirtää rahojen käytön luksuskulutukseen.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Kokkaripellet ne nostaa veroja
Verot ylös vaan  :D Alhainen veroprosentti ei tee muuta kuin rapauttaa palvelut ja siirtää rahojen käytön luksuskulutukseen.

   Osa näistä palveluista joutaakin rapautua. Miksi jonkun toisen pitäisi kustantaa palvelusi.

   Näiden palvelujen ongelma juontaa sulle /mulle konsensus ajasta. Yhteiskunta otti sellaisia tehtäviä hoidettavakseen joihin ei nykyisin korkean elitason aikana ole varaa.

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Kokkaripellet ne nostaa veroja
Verot ylös vaan  :D Alhainen veroprosentti ei tee muuta kuin rapauttaa palvelut ja siirtää rahojen käytön luksuskulutukseen.

   Osa näistä palveluista joutaakin rapautua. Miksi jonkun toisen pitäisi kustantaa palvelusi.

   Näiden palvelujen ongelma juontaa sulle /mulle konsensus ajasta. Yhteiskunta otti sellaisia tehtäviä hoidettavakseen joihin ei nykyisin korkean elitason aikana ole varaa.
kuten ööpperät
ja helssinkin mussiikkitalot
nythän siellä on vaan se mulle mulle kakonsensus

Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

JoHaRa

  • Vieras
Epäloogista
Yleensä me maatalousyrittäjät aina valitamme pieniä tulojamme... Pienituloiset ovat sitä ihmisryhmää jotka eniten hyötyvät korkeammasta veroasteesta ->Siinä mielessä minä kannatan aina verojen korotuksia. Ehkä paljon tienaavat maatalousyrittäjät ovat eri mieltä, ja toivovat verojensa laskevan.

Muistaakseni verotuloilla maksetaan koulut ja tieverkko. Vissiin maataloustukikin  ::) Ehkä maatalousalalla toimivat ja hevonkuusessa muuten vaan asuvat siis hyötyvät korkeammasta veroasteesta.

Aulis Anttila

  • Vieras
Tiukkaa asiaa...
Muistaakseni verotuloilla maksetaan koulut ja tieverkko. Vissiin maataloustukikin  ::) Ehkä maatalousalalla toimivat ja hevonkuusessa muuten vaan asuvat siis hyötyvät korkeammasta veroasteesta.

Noinhan se menee... mut selitä se kepulaisille pankopelleille nii et neki kässää... taitaa olla turha toivo... ja turha yritys  >:( >:( >:( >:(

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Epäloogista
Yleensä me maatalousyrittäjät aina valitamme pieniä tulojamme... Pienituloiset ovat sitä ihmisryhmää jotka eniten hyötyvät korkeammasta veroasteesta ->Siinä mielessä minä kannatan aina verojen korotuksia. Ehkä paljon tienaavat maatalousyrittäjät ovat eri mieltä, ja toivovat verojensa laskevan.

Muistaakseni verotuloilla maksetaan koulut ja tieverkko. Vissiin maataloustukikin  ::) Ehkä maatalousalalla toimivat ja hevonkuusessa muuten vaan asuvat siis hyötyvät korkeammasta veroasteesta.



No tuo nyt on aika tarkoitushakuista tekstiä ...
Pienituloiset ei sinänsä kyllä ole korkean verotuksen hyötyjiä, vaan kaikki ne jotka toteuttavat näitä julkisen sektorin palveluja, joita näillä verotuloilla yhteiskunta kattaa.
Se on enempi ideloginen tasa-arvokysymys, että pitääkö jokaisella olla maksuton yhteiskunnan antama julkinen koulutus ja terveydenhoito, vai olisiko parempi että jokainen maksaa viulunsa itse.
Hyvätuloiset ja muut rahamiehet kyllä pystyy kouluttamaan kersansa, mutta köyhille se olisi vaikeampaa.
Mutta eihän semmoinen siitä hyödy, joka ei koulua käy ja on terve.