Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19

Viestit - teuturi

quicken lumikauhalla olisko ollu 220 levee ni on mätetty paskaa, lunta, haketta
rikki ei olla saatu vaikka käyttö on ollu aika säälimätöntä
Kuinka on huulilevy kestäny?
Nykyisestä kauhasta kului huulilevy tosi nopiasti eka talven aikana, mitä lie pata rautaa.
Ja muutenki alkaa kuluminen näkymään, kauha ollu muutaman vuoden lumitöissä.
Liperiläisiin saa 25x200 huulen tilauksesta ja siihen reijjityksen jääteriä varten.
Tuossa kattellu lumikauhaa niin minkäs kokoinen siis tilavuudeltaan olisi sopiva valtran 110 hv neloskoneeseen jossa on 970 quicke ja linko perässä,linko painaa noin950 kg.
Kauhan valmistajista liperin kauhat vaikuttais asiallisilta ja jämeriltä, jos joillain on käytössä tuomoinen urakointimallin lumikauha niin kiinnostaa kokemukset siitä.
Tarkoitus olisi laittaa kunnon kauha ettei tartte myötään olla parsimassa ja sepittämässä.
Asiallisia vastauksia kiitos.
Vapaa sana / Vs: Huima biisi!
: 08.01.11 - klo:20:39
Lauauntai illan iloksi.
Samantha vs sabrina - call me
http://www.youtube.com/watch?v=i3enBgAZx98
No niin nyt tuossa tikussa jää 4 toiminto päälle eli kauhan lukistus.
Merkkivao palaa eikä sammu vaikka kuinka nappia painelee, ainoastaan kun käy sen 3 ja 4 toiminnon pistokkeen irroittamassa niin voi kauhalla tehdä töitä.
Missä vois olla vika ?
4 toiminnolle jää virta päälle eikä lähe pois muuten kuin tuon töpselin irroituksella.
Onko joku piirilevy sökö vai mikä ?
Niin ja se tikku on se ensmäinen versio.
Aikaisemmin oli tässä viestiketjussa jollain kokemusta ylläpito laturista mutta on kellään kokemusta akun lämmittimistä?
Eikös ne kytketä samoin kuin nuo ylläpito laturitkin eli pelaavat lokilämppärin kans yhtä aikaa.
Vois olla hyvä yhdistelmä tuo akunlämmitin ja siihen viereen ylläpito laturi, akku pysyis lämpimänä ja ottais paremmin virtaa vastaan.

UM= ultra magnum, ainakin se on leveenpi aisoiltaan  ::)
[/quote]
Paljonko leviämpi?
Tähän väliin kysyisin että mitä käytänön eroa näillä paljon haukutuilla quicken UM ja US sarjoilla?
Vilimivaneria lavan pohjaan ja keulaan tai jos lavan pohja on hyväkuntoinen niin vasara lakkaa pintaan,sitten kun ajelet sitä lunta niin ruiskutat jäähdytys nestettä tai suolaliuosta silloin tälläin pohjalle.
Joo tuosta nastapetestä oli juttua alku puolella vuotta eräässä urakointi alan lehdessä, siinä mainittiin että pyörii pääsääntöisesti 200km säteellä tampereelta mutta jos renkaita on tarpeeksi niin tulee kauemmaski.
Voishan sitä kysästä että onko silla nastoitusta täällä pohjois-suomessa milloinka tiedossa.
Kyseisessä jutussa oli kuva nastoitetusta tri 2 renkaasta ja siinä nastat oli 3 rivissä keskenkautta rengasta.
Muistaako/tietääkö joku paljonko uudessa tri 1 oli kulutuspintaa uutena?
Elikkäs renkaina on nokian tri 1 ja niihin pitäs laittaa nastat talveksi, kummat on kestävemmät nämä oikeat EI ruuvvattavat nastat vai pärjääkö ruuvvattavilla nastoilla?
Kuinka kuluneeseen renkaaseen voi nastat laittaa ?
Ja paljonko niitä nastoja pitää olla rengasta kohden että alkaa pitoja löytymään? renkaat on kokoa 14.9-28 ja 18.4-38.
Ja minkä kokoinen nasta traktorin renkaalle?



mitäs muita nettikauppoja o ku jussinmäki ja tyovalo.
www.erikoistekniikka.fi , tuolta olen hommannu muutaman cobra muutossarjan miniballasteilla niin h3 ja h4 sarjoja 35w ja 55w tehoilla.
Valtra lipalla eteen on 4 kpl 55w sarjoja nordicin n 100 lamppua 2 pitkällä kuviolla ja 2 leveällä kuviolla, Ja taakse muuten samat mutta umpioina nordic n 200 ja lokarin päällä nordic n 25 35w sarjalla.
Etu vyötärövaloina on sisäänrakennetuilla ballasteilla olevat 35w pl 700 hid valot.
Vaatiihan nuo vähän askartelua että nuot saa kiinni asiallisesti mutta mukana on muutossarjassa kaikki tarpeellinen poran terää ja tiivistemassaa lukuunottamatta,on minusta hinta/laatu suhteeltaan hyvät valot.
Nämä sarjat eivät ota häiriötä niin kuin crx xenonivalot.
Tuolla kaupalla on nopea toimitus ja hyvä palvelu myös takuu asioiden kanssa.
Pystyykö tuosta tikusta säätämään mistään/mitenkään tuota liikkeiden nopeutta ?
Aisaston nostoliike on mukavan pehmeä eikä repivä, mutta laskuliike rytkäsee heti kun vähänkään  tikkuun koskee, ärsyttävä kun yrittää tehdä jotain tarkempaa työtä esim rukkipiikeillä.
Muuan huoltomies muisteli että olisko tuota nappikytkimen johtoa joutunu jatkamaan, ei haittais vaikka keppien päät tulis hieman ylemmäs kun tuossa on tuo etukuormaajan tikku
sopivalla hollilla niin vauhdekepit jää vähän liika alas.
No pitää hollailla vielä tuota tikkua ja mittoa nuita keppejä, mutta se on selvä että uudemmat päät tulee tilalle.
Eli kyseessä on ensmäisen mallin hitech valtra ja siihen pitäisi vaihtaa kakkos mallin hitechkin vaihdekepit tai oikiastaan niiden keppien päät/kahvat joissa on ne pikavaihteiden ja nappikytkimen napit on, kun vanhat on rikki.
Varaosa myyjä sanoi että pelkät uuden mallin keppien päät eivät sovi vanhoihin keppeihin vaan nekin pitää myös vaihtaa uudemman mallisiin.
Jos joku muukin on vaihtanu nämä kepit niin vois kertoa että meneekö nämä ns heittämällä paikoilleen vai pitääkö esim johtoja jatkaa tai muuten patentoida ?
Ja kiitos näin etukäteen sille joka vois auttaa asiassa.
Nuissa suomen erikoistekniikan myymissä xenon työvaloissa joissa ballasti sisäänrakennettu malli pl 700 hid on minusta ihan hyvä tuo valokuvio kun vertaa esim nuihin IKH:n CRX valoihin.
CRX:ssä on valokuvio turhan kapea ja lyhyt työvaloksi.
Ja nuo Cobran muutossarjat miniballasteilla on olleet kestäviä ainaskin tähän asti.
http://kauppa.erikoistekniikka.com/pl700-hid-p-803.html Siinä tuo pl 700, ainut huono puoli on että hieman liika ns muovinen, varovasti ruuvattava nuo lampun kehys ruuvit takasin jos pyöräyttää sen kehyksen toiste päin.
Yksi meni rikki mutta takuuseen tuli uus tilalle nopealla toimituksella.
Sivuja: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19