Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kalluppia pukkas vai liekö ollunna joku kuluttajatutkimus  (Luettu 3976 kertaa)

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Kyseltihin siinä ummet ja lammet, jotta montako automerkkiä tunnet/tiedät/muistat.

No ei siinä tietenkää tilakaa piisannu ku kuurelletoista ja mulla ois viä ollu muutama muistis tua talavikarvan alla.
Sitte kyseltihin montako automallia muistaa (liekö sitte ollu dementiatestikin samalla) ja nyt oli tilaa vain kahareksalle.
Seuraavaksi taisivat kysyä, jotta meinaanko vaihtaa autoa/ostaa uuren auton 1kk:n, 3kk:n, .... 2vuoden sisällä, yli 2 vuoden päästä.
Mä tietenki valittin ton viimesen, ku mä epäilen, että mun seuraava farmari-vectra on ehkä jo voinu rullata tänä vuonna valmistuslinjalta ulos ja vaihran ton nykysen (tietenki farkkuvectra) siihen sitten ehkä tossa vuoden 2014 tietämillä eli siinä vaihees, ku nykysen tapporaha on luokkaa 500ecua.

"Et kuulu tutkimuksen kohderyhmään" tai jotain muuta oli loppukaneetti ja tutkimuskysely päätty siihen. Kenellehän se sitte oli tarkotettu?


No tää seuraava kysely on sitte tarkotettu ihan Teille kaikille.

Eli noin viikon on ollu uusi agronetti käytös ja eka määräaikaishuolto alkaa lähestyä? Siis kysynpä nyt näin typerryttävän kysymyksen, että minkä "kouluarvosanan" annat tälle uudelle versiolle?

Mä annan nyt ihan vaan 8 huvikseni ja muuten vaan...

On tää kaiken muutosvastarinnankin jälkeen ihan hyväksi osoottautunu. Huonomminkin vois olla, kuten esim. suoli-kaksneloses
tethering holes to their concave windings

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Yheksäesen melekeesä tohin nakata, tämähä on vekkuli systeemi ja kun pikkusen vielä pääseepi tirkistelemään mitä kukaki paekala olija tekkeepi, niin... mielenkiintosta nähä että palajoko kaikenkaikiaan kirjautuneita. Että selekeästi entistä parempi.
Elämä on parasta kometiijjaa

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Eli noin viikon on ollu uusi agronetti käytös ja eka määräaikaishuolto alkaa lähestyä? Siis kysynpä nyt näin typerryttävän kysymyksen, että minkä "kouluarvosanan" annat tälle uudelle versiolle?

Mä annan nyt ihan vaan 8 huvikseni ja muuten vaan...

Taitaas sellainen 8,5 olla passeli arvosana.
PS. Kiva fontti sulla... ;D
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
8+ Äänestykset vielä käyttöön!
Nothing is Something Worth Doing

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
9+ Mielenkiintoinen systeemi.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Cultor

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 563
Välttävä 6, melko hyvä tää webbifoorumiksi on, mutta tällaisen viestimäärän kahlaus vie liikaa aikaa näillä systeemeillä. NNTP:n yli lukisi vähintään tuplamäärän viestejä samassa ajassa.

Reginan vanki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 489
Annan 9 pienten alkukankeuksien jälkeen. Siis omien mokien. Ainut mitä kaipaa on tikapuusysteemi vai miksi sitä pitäisi kutsua. Siitä oli niin helppo katsoa, mihin oli vastattu. Muuten OK. 8)
Köyhän kans on niin raskas jutella.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12234
  • Virolaista kiitos!
mitä kaipaa on tikapuusysteemi vai miksi sitä pitäisi kutsua. Siitä oli niin helppo katsoa, mihin oli vastattu.

Samaa mieltä.

Onhan tässä uudessa systeemissä se hyvä puoli, että saa aikaansa kulutettua tehokkaammin kun miettii minkä  ;) nyt valitsee. Sitten kiva katsella, että ketä on paikalla. Ja josko noista profiileistakin alkaisi löytyä kaikkea mielenkiintoista.
ja nää scrollit on myös fiksuja. Ei tässä enää mitään asiaa tarvii keksiä kun voi vaan kikkailla :D

Unto

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 654
Annetaha vaa 7½ notteivät ylypisty

uppis

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13
mie annan 5, tuon pientareen takia. Laittasivatten nopeusrajotuksen ettei rulluuta ales liian nopiaan.

(0)

  • Vieras
Pull up kakkas. :)