Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Upotuskuvia  (Luettu 11796 kertaa)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Upotuskuvia
Aina kannattaa hinausvaijeri tai ketju pistää mahdollisimman lyhyeksi kun toista traktoria vetää on meinaan suuri ero vetoteholla.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: Upotuskuvia
Aina kannattaa hinausvaijeri tai ketju pistää mahdollisimman lyhyeksi kun toista traktoria vetää on meinaan suuri ero vetoteholla.

Tai kiinnittää johonkin korkealle, esim hytittömällä työntövarren korvakkeeseen.

kujala

  • Vieras
Vs: Upotuskuvia
Olkoon taas kerran kun niin kauniisti pyydät. Mutta tää ei saa tulla tavaks.
Ei. Koitan välttää kujala-nimen käyttöä. Pajalan Oska on varmaan sallittu? Kuten Olkku Mujala tai Otto Tyjälä?
Ei rimmaa, vaikka ei mulla sävelkorvaa olekaan. Rengon perämettäkulmilla asustaa yksi ronskipuheinen nainen, kun saataisiin se tälle palstalle niin kohtaisi skännäkin voittajansa. Likka kirjoittaa pakinoita paikallislehteen ja ihan pikkasen muutakin tekstiä...

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Upotuskuvia
Nyt tuohon ojalan ventti ja ja rapidi hehkutuksessa pieni kämmi, 1,25 kohalla on kyllä upotettu salaojakone mut ei kyllä oo sinun työmaalta. kuva otettu pottupellosta minun kansiosta ja mulla ei todellakaan oo mitään fentin ylihintasta belarusta. eli ei kyllä oo ajettu fentillä ja jos oot kerraN ajanu ni minä laitan sulle laskun perässä, ilman maanomistajan lupaa oot ajellu.

Justa samanlainen männikköö taustalla ja saatto olla hiukan syvemmällä mun pellossa, haitanneeko
tuo ?

SKN näkyy syöneen taas happamia marjoja  ;)
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Upotuskuvia
Nyt tuohon ojalan ventti ja ja rapidi hehkutuksessa pieni kämmi, 1,25 kohalla on kyllä upotettu salaojakone mut ei kyllä oo sinun työmaalta. kuva otettu pottupellosta minun kansiosta ja mulla ei todellakaan oo mitään fentin ylihintasta belarusta. eli ei kyllä oo ajettu fentillä ja jos oot kerraN ajanu ni minä laitan sulle laskun perässä, ilman maanomistajan lupaa oot ajellu.

Justa samanlainen männikköö taustalla ja saatto olla hiukan syvemmällä mun pellossa, haitanneeko
tuo ?

SKN näkyy syöneen taas happamia marjoja  ;)

Ei se varmaan ketään haittaa. Alkuperäsessä viestissä vaan oli kaksi sanaa totta. Salaojakone ja sitten joku toinen sana, en nyt muista mikä.

Kenni

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 284
  • Nyt huudetaan!
Vs: Upotuskuvia
1,25 kohalla on mun työmaalla upotettu salaojakones  :P

Tuostaki ajettiin kohta Variolla Rapiiri peräs ylitte  8)

http://www.youtube.com/watch?NR=1&list=AL94UKMTqg-9Ab0a_Z5urns34fNZhrgkTH&feature=endscreen&v=Bs_pys10cPM
Moommalisän korko karkas käsistä.... näemmä. Noloo ite....... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Onko johara urakoimassa mitsubitsulla kohdassa 1:10?