Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Voihan doro  (Luettu 5929 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65510
Vs: Voihan doro
millä tuo sakudoro vastaa?    ja mitä pitää painaa että antaa takaisin?           mistä saa ja paljon maksaa?

            ite en tartte suomen katri-helenaa!

simmo

  • Vieras
Vs: Voihan doro


-niin,samsungin,vaan tama onki nokialainen horo.Pitaa kuitenkin yrittaa,jos vaikka asetuksista loytys.Vahan  kulla epailen. >:(
[/quote]Oleko sa kuule ollu liika vävypoja seurasa :-\
[/quote]

-en ollenkaan.Siellä on asunut Turkin anoppi jo puoli vuotta,että sinne ei kaksi anoppia mahu >:(

Ihme,että tyttö on kestänyt.Nekun ei miniää arvosta.Ja vanhimmainen poika on allahista seuraava.Ja vävy on nuorempi . Siinä on kestämistä tarpeeksi.Onneksi anoppi lähtee ens kuussa ja kultapojan kukkoilu loppuu.
Anoppi meinas kaapata tämän yrityksen vanhimmalle pojalle,mutta ei onnistunut. Sekun on kauhea vääryys,että vanhempi on nuoremmalla töissä. Ja on sentään insinööri :o :o :o :o

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65510
Vs: Voihan doro
eikö olekin messevää huomata kuin eri maailmassa nää toiset elää??     joskus ihmettelen että mitä nuo tytöt oikein näkee noissa toisissa????     jotain mikä roikkuu jossain?   ja sitä on niiin pakko saada!    vaikka jälkeenpäin heti kaduttaa!

simmo

  • Vieras
Vs: Voihan doro
hiphurraa,löyty pilkut :D. Kävin asetukset läpi ja se löytyi kieliasetuksista.Piti hyväksyä vain suomen kieli,eikä muita niin ongelma ratkesi.
Ohjekirja ei todellakaan sitä neuvonut. :o

No nyt minä kelpuutan tämän horon.En juurikaan soita,vaan laittelen enimmäkseen tekstiviestejä.
Lehtikauppiaat yms.soittaa mulle. :(

simmo

  • Vieras
Vs: Voihan doro
eikö olekin messevää huomata kuin eri maailmassa nää toiset elää??     joskus ihmettelen että mitä nuo tytöt oikein näkee noissa toisissa????     jotain mikä roikkuu jossain?   ja sitä on niiin pakko saada!    vaikka jälkeenpäin heti kaduttaa!

-ihme ja kumma,nuorempi vävy on asettunut vaimonsa puolelle,mikä sekin on suuri ihme.Hän ei sano äidille eikä veljelleen vastaan,mutta ei myöskään tottele heitä.Hän on hiljaa. Vahempi veli kutsui äitinsä Suomeen,saadakseen aikaan vallan kaappauksen,mutta ei onnistunut siinä. Nyt äiti palaa tyhjin toimin kotiin .

On se kyllä vaikea kulttuuri.Äidille ja vanhemmalle veljelle ei voi sanoa vastaan,mutta voi olla hiljaa. :D :D :D

Kyllä tätä kulttuuria on vaikea ymmärtää.Mies voi kaataa ruuan vaimonsa päälle ,jos ruoka ei miellytä :o
Toistaiseksi vävy on kohdellut tytärtäni hyvin,ei ole koskaan lyönyt eikä halveksinut.
Saa nähdä,jaksaako taistella sukua vastaan loputtomasti.
Hän kyllä itse sanoo tykkäävänsä tästä suomalaisesta kulttuurista ja tasa-arvosta mikä täällä on.

nestori2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2079
Vs: Voihan doro
hiphurraa,löyty pilkut :D. Kävin asetukset läpi ja se löytyi kieliasetuksista
Mitä minä sanoin, kyllä ne pilkut löytyvät :) Itselläni oli sama ongelma ja asetuksia pläräämällä ratkaisu löytyi. Ei ollut tuota ohjekirjassa, ne kun olettavat ihmisten olevan jo syntyjään nörttejä ;)

simmo

  • Vieras
Vs: Voihan doro
hiphurraa,löyty pilkut :D. Kävin asetukset läpi ja se löytyi kieliasetuksista
Mitä minä sanoin, kyllä ne pilkut löytyvät :) Itselläni oli sama ongelma ja asetuksia pläräämällä ratkaisu löytyi. Ei ollut tuota ohjekirjassa, ne kun olettavat ihmisten olevan jo syntyjään nörttejä ;)

-niin,tattista,en olisi ilman sua löytänyt sitä. :D

Köntys

  • Vieras
Vs: Voihan doro
hiphurraa,löyty pilkut :D. Kävin asetukset läpi ja se löytyi kieliasetuksista
Mitä minä sanoin, kyllä ne pilkut löytyvät :) Itselläni oli sama ongelma ja asetuksia pläräämällä ratkaisu löytyi. Ei ollut tuota ohjekirjassa, ne kun olettavat ihmisten olevan jo syntyjään nörttejä ;)

-niin,tattista,en olisi ilman sua löytänyt sitä. :D

Haaveilikkos sää oikein tosissas älypuhelimesta  ::)

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Voihan doro
"Hän vannoo sukupolvien yli ulottuviin läheisten perhesuhteiden nimeen. Palmusen mukaan nimenomaan pienet lapset ehkäisevät ristiriitojen synnyn. Lisäksi laaja ikäjakauma perheessä tuo monimuotoisempaa ratkaisukykyä arjen haasteisiin.

- Jos on kännykän kanssa ongelmia, niin tyttärentytär tulee auttamaan. Samoin on tietokonepuolessa, kun ei ne aina lähde käyntiin, niin Solja tulee tuolta ja pistää homman toimimaan, Palmunen kertoo.

Tyttärentytär Solja ja hänen miehensä tuovat teknisen tuen lisäksi myös turvaa isovanhemmilleen. Palmunen kritisoi sitä, että nykyään niin helposti vanhukset "hylätään" laitoksiin."

http://yle.fi/uutiset/palmuset_asuvat_sukupolvien_rajat_ylittavassa_perheyhteisossa_kaikki_lahtee_rakkaudesta_lapsiin/6908201
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

mah

  • Vieras
Vs: Voihan doro
Minulla on Doro. Useampikin.  Ja warlockinkin levyjä. Keväällä oli ajatus käydä Helsingin Nosturissa häntä katsomassa. Mutta miksi en mennyt, en voi vieläkään ymmärtää. :'(

 :o :o :o

Doro on kyl edelleen ihq  :-*

Sepä itsellekin tuli mieleen  :-*


Suomessa on Katri Helena, mutta Saksassa Doro  :'(

Dorolla on aika tiukkoja kierrätyshittejä, vähän kuin Kantri-Helunan "vain elimiä"... :-X

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Voihan doro
Lemmy ja Doro
http://www.youtube.com/watch?v=n3KnCqU_BM4

ihan kuin minä ja se nainen joka aina pyörii täällä meillä  :-*
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Voihan doro
eikö olekin messevää huomata kuin eri maailmassa nää toiset elää??     joskus ihmettelen että mitä nuo tytöt oikein näkee noissa toisissa????     jotain mikä roikkuu jossain?   ja sitä on niiin pakko saada!    vaikka jälkeenpäin heti kaduttaa!

-ihme ja kumma,nuorempi vävy on asettunut vaimonsa puolelle,mikä sekin on suuri ihme.Hän ei sano äidille eikä veljelleen vastaan,mutta ei myöskään tottele heitä.Hän on hiljaa. Vahempi veli kutsui äitinsä Suomeen,saadakseen aikaan vallan kaappauksen,mutta ei onnistunut siinä. Nyt äiti palaa tyhjin toimin kotiin .

On se kyllä vaikea kulttuuri.Äidille ja vanhemmalle veljelle ei voi sanoa vastaan,mutta voi olla hiljaa. :D :D :D

Kyllä tätä kulttuuria on vaikea ymmärtää.Mies voi kaataa ruuan vaimonsa päälle ,jos ruoka ei miellytä :o
Toistaiseksi vävy on kohdellut tytärtäni hyvin,ei ole koskaan lyönyt eikä halveksinut.
Saa nähdä,jaksaako taistella sukua vastaan loputtomasti.
Hän kyllä itse sanoo tykkäävänsä tästä suomalaisesta kulttuurista ja tasa-arvosta mikä täällä on.

Niin se nyt tykkää, mutta kun kersoja tulee, niin kasvattaa niistä samanlaisia vatipäitä, kuin ovat itekkin  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes