Kyllä nimenomaan Fentissä pitää ratti irrottaa ja siirtää taakse ja vielä yksi Fentin heikkous taaksepäin ajettaessa askin hyötysuhde on surkea eli polttoaineen kulutus kasvaa huimasti ja lämpöongelmat.
Fentin tiedotuspäällikökin myöntää Fentin katkeamiset ja lupaa parannusta asiaan lähivuosina joten odotellaan uusia "katkeamattomia" Fentti malleja.
Oma kokemus?
Mitenkäs valtra on saanut juopon maineen? Voima ei tule tyhjästä mutta ajetaampas kevyttä niin jopas syntyy eroa.
Kyllä valtra on huippu kun ei ole mihinkä verrata.
totta, ei ole muita merkkejä. Mutta korvat on auki. Esimerkki:
Tuiskutti pari päivää, meillä valtra ja toisella urakalla JD autopwr cr jonka pitäisi kulkea suurinpiirtein hajuilla. Alusteriä ei käytetty eli ajettiin vain väyliä auki.
Eli kevyttä työtä! Deeressä 250l tankki ja sillä kuulemma sai ajettua melkein kolme kierrosta eli noin 340km
valtrassa 330l tankki ja sillä ajettiin 4 kierrosta, lenkki on meillä vielä pitempi ja matkaa tuli 512km
JD 0,73l/km
valtra 0,64l/km
voima ei tule tyhjästä
eiku piti kirjoittaa että eroa syntyy