Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe PERSUT ON YKKÖNEN  (Luettu 3827 kertaa)

Astral

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1163
Vs: PERSUT ON YKKÖNEN
Laskeppa ite paljonko tuloistasi on tukea?

Mun mullituista muutama prosentti on kansallisia, eli ei juuri mitään..

Lohisopan tuista taitaa olla suomirahoitteista enemmän kuin minun..
Emopalkkiot tulee juunionista..

Oot edelleen sitä mieltä että ennen Unionii ei minkäänlaista tukea/säännösteluä ollu millään tavalla. Omista tekemisistä karkeesti 40 pinnaa on tukia.

Kuten mainittiin, etelän viljanviljelijöille tuella ei käytännön merkitystä. Viljan hinta kun menee tuen kanssa käänteisesti käsikädessä. Jos EU:sta erotaan, aiheuttaa se sen tilanteen että silloin jokaista suomalaista viljelijää tuetaan ja suitsitaan sitten kansallisesti

minä-itte

  • Vieras
Vs: PERSUT ON YKKÖNEN
Laskeppa ite paljonko tuloistasi on tukea?

Mun mullituista muutama prosentti on kansallisia, eli ei juuri mitään..

Lohisopan tuista taitaa olla suomirahoitteista enemmän kuin minun..
Emopalkkiot tulee juunionista..

Oot edelleen sitä mieltä että ennen Unionii ei minkäänlaista tukea/säännösteluä ollu millään tavalla. Omista tekemisistä karkeesti 40 pinnaa on tukia.

Kuten mainittiin, etelän viljanviljelijöille tuella ei käytännön merkitystä. Viljan hinta kun menee tuen kanssa käänteisesti käsikädessä.

Ei mene.

Jos EU:sta erotaan, aiheuttaa se sen tilanteen että silloin jokaista suomalaista viljelijää tuetaan ja suitsitaan sitten kansallisesti

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: PERSUT ON YKKÖNEN
Kaljaveikot ja muut luuserit saivat edustajansa. Hallitus jossa kako, persut ja demarit ei tiedä hyvää maanviljelijöille. Tosin ei kai mikään muukaan hallitusvaihtoehto. :-X
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

nilihaara

  • Vieras
Vs: PERSUT ON YKKÖNEN
Kaljaveikot ja muut luuserit saivat edustajansa. Hallitus jossa kako, persut ja demarit ei tiedä hyvää maanviljelijöille. Tosin ei kai mikään muukaan hallitusvaihtoehto. :-X
  En minäkään ole kaljaveikko, nyt tänä iltana narautin pikkupantterin muijan kaa ja pentu joi napapiirinjaffaa ja hyppi tasajalkaa kun kuuli Soinin prosentit. Enkä luuserikaan tunnusta olevani, perheen verotettava tulo yli satkun.  Kyllähän varmaan jotain taas leikataan mutta sattuuko omalle kohdalle, se on tuurista kiinni. Tulevaisuus näyttää kuitenkin valoisalta kun vaan maan talous saadaan kuntoon.    8)

sirkussonni

  • Vieras
Vs: PERSUT ON YKKÖNEN
Kokoomus yritti vejättää lopussa,että he ois johdossa ja persut laskussa.Se tässä naurattaa ,että vejätys,eli valehtelu ei onnistunut ;D
Kobra tuskin selviää tästä,onkohan sillä tarpeeksi nitroja. ???

....jospa Simmo rauhoittuisi ja seuraisi tulosten kehittymistä loppuun asti


YLÖS....

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: PERSUT ON YKKÖNEN
Kaljaveikot ja muut luuserit saivat edustajansa. Hallitus jossa kako, persut ja demarit ei tiedä hyvää maanviljelijöille. Tosin ei kai mikään muukaan hallitusvaihtoehto. :-X
  En minäkään ole kaljaveikko, nyt tänä iltana narautin pikkupantterin muijan kaa ja pentu joi napapiirinjaffaa ja hyppi tasajalkaa kun kuuli Soinin prosentit. Enkä luuserikaan tunnusta olevani, perheen verotettava tulo yli satkun.  Kyllähän varmaan jotain taas leikataan mutta sattuuko omalle kohdalle, se on tuurista kiinni. Tulevaisuus näyttää kuitenkin valoisalta kun vaan maan talous saadaan kuntoon.    8)

Minä vaihdoin emännän tilaaman vermountin kossuvissyyn: sanoin että tällä mallilla mennään seuraavat neljä vuotta..
..Ja emäntä ei taatusti äänestänyt näitä impivääräläisiä!
Slippin 'n sliding

Paalaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3179
Vs: PERSUT ON YKKÖNEN
Laskeppa ite paljonko tuloistasi on tukea?

Mun mullituista muutama prosentti on kansallisia, eli ei juuri mitään..

Lohisopan tuista taitaa olla suomirahoitteista enemmän kuin minun..
Emopalkkiot tulee juunionista..

Oot edelleen sitä mieltä että ennen Unionii ei minkäänlaista tukea/säännösteluä ollu millään tavalla. Omista tekemisistä karkeesti 40 pinnaa on tukia.

Kuten mainittiin, etelän viljanviljelijöille tuella ei käytännön merkitystä. Viljan hinta kun menee tuen kanssa käänteisesti käsikädessä. Jos EU:sta erotaan, aiheuttaa se sen tilanteen että silloin jokaista suomalaista viljelijää tuetaan ja suitsitaan sitten kansallisesti
Siinä suhteessa olet kyllä oikeassa, että yhdeksänä vuotena kymmenestä viljatila on tehnyt tappiota tukien kanssakin. Tuilla ei siis ole etelän viljatilallisille mitään merkitystä....
Slippin 'n sliding

nilihaara

  • Vieras
Vs: PERSUT ON YKKÖNEN


....jospa Simmo rauhoittuisi ja seuraisi tulosten kehittymistä loppuun asti
----------------minä-itte on tosi pettynyt ;D se tuo vejätys ennen vaaleja oli törkeää.
Parhaat perusässät valittiin,joten ei yhtään kylähullua. ::)
Muuten 18:n lapsen isä karjula jäi rannalle ???
[/quote]
 Eikös hää jättäytyny?

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: PERSUT ON YKKÖNEN
Laskeppa ite paljonko tuloistasi on tukea?

Mun mullituista muutama prosentti on kansallisia, eli ei juuri mitään..

Lohisopan tuista taitaa olla suomirahoitteista enemmän kuin minun..
Emopalkkiot tulee juunionista..

Oot edelleen sitä mieltä että ennen Unionii ei minkäänlaista tukea/säännösteluä ollu millään tavalla. Omista tekemisistä karkeesti 40 pinnaa on tukia.

Kuten mainittiin, etelän viljanviljelijöille tuella ei käytännön merkitystä. Viljan hinta kun menee tuen kanssa käänteisesti käsikädessä. Jos EU:sta erotaan, aiheuttaa se sen tilanteen että silloin jokaista suomalaista viljelijää tuetaan ja suitsitaan sitten kansallisesti
Siinä suhteessa olet kyllä oikeassa, että yhdeksänä vuotena kymmenestä viljatila on tehnyt tappiota tukien kanssakin. Tuilla ei siis ole etelän viljatilallisille mitään merkitystä....
;) ;D :'(