Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Miss Suomi  (Luettu 5890 kertaa)

Puppugeneraattori

  • Vieras
Miss Suomi
Paneudutaas nyt olennaisen tärkeään asiaan, eli Agolaisten raadin pitäisi valita uusi Miss Suomi 2009, oma suosikkini on ehdottomasti numero 5 eli Minna Nikola.  :D

http://www.iltalehti.fi/missit/200902139084425_mm.shtml#

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Miss Suomi
Nättejä kaikki . mmmmmmmmm .

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Miss Suomi
vaekkapa 9
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Jurttijussi

  • Vieras
Vs: Miss Suomi
Ykkönen tai kolmonen... :P

viljelyexpertti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 63
Yhtään noista en viereeni kelpuuttais
Ylivoimaisesti hirveimmän näköiset ehdokkaat koko missikisojen historiassa. En yhtään ihmettelisi vaikka koko missikisat tänä vuonna peruttaisiin. Kyseessä kun kuitenkin on kauneus kilpailu. Sinne ei rumiluksilla pitäisi olla asiaa.

Alkaa näyttää vaan vahvasti siltä, että kauniit naiset eivät enää ole kiinnostuneita missikisoista.
Mistähän muuten ovat mahtaneet haalia tuollaiset naisen kuvatukset ehdolle? Olisivatkohan jostain räkälästä illan loppujaosta ylijääneitä rippeitä. Ei näillä tytöillä ainakaan mitään itse kritiikkiä ole kun kehtaavat esiintyä julkisesti. Yhtään noista kuvatuksista en viereeni huolisi.


Mutta ei tässä oikeastaan järkytykseltä voi todeta enempää kuin sen, että olen ollut todella onnekas kun olen saanut vaimon, joka voittaa tuollaiset vinot arpinaamat kauneudessa 6- 0.

superdexta

  • Vieras
Vs: Yhtään noista en viereeni kelpuuttais
Ylivoimaisesti hirveimmän näköiset ehdokkaat koko missikisojen historiassa. En yhtään ihmettelisi vaikka koko missikisat tänä vuonna peruttaisiin. Kyseessä kun kuitenkin on kauneus kilpailu. Sinne ei rumiluksilla pitäisi olla asiaa.

Alkaa näyttää vaan vahvasti siltä, että kauniit naiset eivät enää ole kiinnostuneita missikisoista.
Mistähän muuten ovat mahtaneet haalia tuollaiset naisen kuvatukset ehdolle? Olisivatkohan jostain räkälästä illan loppujaosta ylijääneitä rippeitä. Ei näillä tytöillä ainakaan mitään itse kritiikkiä ole kun kehtaavat esiintyä julkisesti. Yhtään noista kuvatuksista en viereeni huolisi.


Mutta ei tässä oikeastaan järkytykseltä voi todeta enempää kuin sen, että olen ollut todella onnekas kun olen saanut vaimon, joka voittaa tuollaiset vinot arpinaamat kauneudessa 6- 0.

Mitenkä, tuota, jos varovaisesti saa kysyä, niin, täytätkö itse minkälaiset laatukriteerit? ;)
Minusta tuo nro3, Kuhlbergin talli-tyttö on aivan nätti. Vaikka eikai nuita muitakaan voi moittia tällä ulkonäöllä ja olemuksella.

Viimeksi muokattu: 14.02.09 - klo:15:30 kirjoittanut superdexta

viljelyexpertti

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 63
Vs: Yhtään noista en viereeni kelpuuttais
Mitenkä, tuota, jos varovaisesti saa kysyä, niin, täytätkö itse minkälaiset laatukriteerit? ;)
Minusta tuo nro3, Kuhlbergin talli-tyttö on aivan nätti. Vaikka eikai nuita muitakaan voi moittia tällä ulkonäöllä ja olemuksella.
[/quote]

Selvyyden vuoksi sanottakoon että olen mies(joten en missi ainesta;) ja aika tavallisen näköinen kaikin puolin (197cm, 96kg). Enkä ole menossa minnekään lavalle esittelemään itseäni. Ja eiköhän nuo missikisat ole lähinnä kauneus kisat - eli perus olettama olisi, että kilpailijat olisivat kaikki edes auttavasti kauniita, eikä jäännös eriä kuten tänä vuonna näyttää olevan. Ja mitä tulee tuohon mitä sanoit "Vaikka eikai nuita muitakaan voi moittia tällä ulkonäöllä ja olemuksella." niin missikisoissahan tulee juuri arvioida kilpailijoiden ulkonäköä, juuri siksihän missikisat ovat olemassa. Siinä ei arvioijan omalla ulkonäöllä ole mitään merkitystä.

Mutta siinä mielessä osuit naulankantaan, että nro.3 on tästä valikoimasta paras - voi ehkä sanoa nättikin, mutta ei hän silti mikään kaunis ole vaan aivan tavallisen näköinen nainen. Ja edelleenkin haluan painottaa sitä, että missikisoissa etsitään nimenomaan erityisen kaunista naista, ei siis mitään tusina tyttöä.

 

Aulis Anttila

  • Vieras
Nollasarjaa...
Paneudutaas nyt olennaisen tärkeään asiaan, eli Agolaisten raadin pitäisi valita uusi Miss Suomi 2009, oma suosikkini on ehdottomasti numero 5 eli Minna Nikola.  :D

http://www.iltalehti.fi/missit/200902139084425_mm.shtml#


Nollasarjaa joka iikka... kaikilta on jääny tissit kotiin ku on maailmalle lähdetty  :o  :(  >:(  ::)  :P

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Miss Suomi
Oletteko Mikkosen kanssa samoilla linjoilla, että kauneus ei ole uusiutuva luonnonvara...?  :P


http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Timo+TA+Mikkonen+moittii+suomalaista+naiskauneutta/1135243440802
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Miss Suomi
3:n ja 5:n ihan kivan näköisiä. Eikä nuo muutkaan mitään seinästä reväistyjä. Odotan uimapukukuvia, nehän on kuitenkin ratkaisevia. Aulikselle: tissit saa rahalla! Lolakin hankki jälkikäteen. Pärjäsi kuitenkin maailmalla ihan hyvin. Jos olisi annettu hieman käytöskoulutusta olisi saattanut voittaakin ne Miss Universum-kisat.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Yhtään noista en viereeni kelpuuttais
Ylivoimaisesti hirveimmän näköiset ehdokkaat koko missikisojen historiassa. En yhtään ihmettelisi vaikka koko missikisat tänä vuonna peruttaisiin. Kyseessä kun kuitenkin on kauneus kilpailu. Sinne ei rumiluksilla pitäisi olla asiaa.

Alkaa näyttää vaan vahvasti siltä, että kauniit naiset eivät enää ole kiinnostuneita missikisoista.
Mistähän muuten ovat mahtaneet haalia tuollaiset naisen kuvatukset ehdolle? Olisivatkohan jostain räkälästä illan loppujaosta ylijääneitä rippeitä. Ei näillä tytöillä ainakaan mitään itse kritiikkiä ole kun kehtaavat esiintyä julkisesti. Yhtään noista kuvatuksista en viereeni huolisi.


Mutta ei tässä oikeastaan järkytykseltä voi todeta enempää kuin sen, että olen ollut todella onnekas kun olen saanut vaimon, joka voittaa tuollaiset vinot arpinaamat kauneudessa 6- 0.

eukkosko pakotti kirjottammaan ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Aulis Anttila

  • Vieras
Tissit...
Aulikselle: tissit saa rahalla!


On tiedossa.

Menneisyydenkaipuu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1773
  • Laudātor temporis āctī
Vs: Tissit...
Poliittinen *****.

Maalaityttö

  • Vieras
Vs: Miss Suomi
Paneudutaas nyt olennaisen tärkeään asiaan, eli Agolaisten raadin pitäisi valita uusi Miss Suomi 2009, oma suosikkini on ehdottomasti numero 5 eli Minna Nikola.  :D

http://www.iltalehti.fi/missit/200902139084425_mm.shtml#

Kaikki ovat niin paksusti ja rumasti meikattuja, ettei noista ota erkkikään selvää, minkä näköisiä ovat. Eikö meikkaamisintoa voi yhtään hillitä...?

AgerSilva

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 799
Vs: Miss Suomi
Jos noilta meikit otetaan pois niin, eihän niitä enää kukaan tunnista. Noikin on ilman meikkiä ihan tavallisen näkösiä typsyjä ja osa ihan rumiakin!  ;D