Sas sivupersoonineen on oikeassa ja väärässä. Kaikki momentinmuunninautomaatit henkilö ja pakettiautoissa ja myös tietyissä kuorma-autoissa ryömivät vaihde valittuna. Oma Mersuni kulkee melkein kahtakymppiä ykkösellä jos ei paina jarrua. Henkilöautoissa tämä on erittäin hyvä ja turvallinen ominaisuus. Miettikää kuinka vaikea olisi esim taskupysäköidä peruuttaen ylämäkeen autolla joka ei ryömisi. Toinen jalka kaasulla ja toinen jarrulla pitäisi hakea tuntumaa että auto liikkuisi rauhallisesti takaperin. Tämän hankaluuden voi kuka vaan kokea yrittämällä tuota manooveria dsg volkkarilla jonka manuaaliautomaatti ei ryömi. Sellaisella autolla ei yksinkertaisesti voi peruutella tarkasti ylämäkeen. Manuaalillahan tämä vielä onnistuu kun kytkimellä voi hakea tuntumaa.Traktorissa ja työkoneissa tuo ominaisuus taas on turha tai joissain tapauksissa rasittava, mutta ei missään nimessä vaarallinen.
Viimeksi muokattu: 06.03.17 - klo:15:02 kirjoittanut icefarmer
Lainaus käyttäjältä: tohtori - 06.03.17 - klo:12:18Sas sivupersoonineen on oikeassa ja väärässä. Kaikki momentinmuunninautomaatit henkilö ja pakettiautoissa ja myös tietyissä kuorma-autoissa ryömivät vaihde valittuna. Oma Mersuni kulkee melkein kahtakymppiä ykkösellä jos ei paina jarrua. Henkilöautoissa tämä on erittäin hyvä ja turvallinen ominaisuus. Miettikää kuinka vaikea olisi esim taskupysäköidä peruuttaen ylämäkeen autolla joka ei ryömisi. Toinen jalka kaasulla ja toinen jarrulla pitäisi hakea tuntumaa että auto liikkuisi rauhallisesti takaperin. Tämän hankaluuden voi kuka vaan kokea yrittämällä tuota manooveria dsg volkkarilla jonka manuaaliautomaatti ei ryömi. Sellaisella autolla ei yksinkertaisesti voi peruutella tarkasti ylämäkeen. Manuaalillahan tämä vielä onnistuu kun kytkimellä voi hakea tuntumaa.Traktorissa ja työkoneissa tuo ominaisuus taas on turha tai joissain tapauksissa rasittava, mutta ei missään nimessä vaarallinen.dsg volkkarissa painetaan vaan nappia ja auto hoitaa homman kun kuski päivittää vasepuukkia , hinnalla saa varusteita tähden sijaan jotta tuota koitappas liukkaalla kadulla alamäkeen sillä marsulla taskuun parkkeeraamista, etuset lukossa koetat kääntää laivaa ahtaaseen rakoon
Lainaus käyttäjältä: icefarmer - 06.03.17 - klo:15:00Lainaus käyttäjältä: tohtori - 06.03.17 - klo:12:18Sas sivupersoonineen on oikeassa ja väärässä. Kaikki momentinmuunninautomaatit henkilö ja pakettiautoissa ja myös tietyissä kuorma-autoissa ryömivät vaihde valittuna. Oma Mersuni kulkee melkein kahtakymppiä ykkösellä jos ei paina jarrua. Henkilöautoissa tämä on erittäin hyvä ja turvallinen ominaisuus. Miettikää kuinka vaikea olisi esim taskupysäköidä peruuttaen ylämäkeen autolla joka ei ryömisi. Toinen jalka kaasulla ja toinen jarrulla pitäisi hakea tuntumaa että auto liikkuisi rauhallisesti takaperin. Tämän hankaluuden voi kuka vaan kokea yrittämällä tuota manooveria dsg volkkarilla jonka manuaaliautomaatti ei ryömi. Sellaisella autolla ei yksinkertaisesti voi peruutella tarkasti ylämäkeen. Manuaalillahan tämä vielä onnistuu kun kytkimellä voi hakea tuntumaa.Traktorissa ja työkoneissa tuo ominaisuus taas on turha tai joissain tapauksissa rasittava, mutta ei missään nimessä vaarallinen.dsg volkkarissa painetaan vaan nappia ja auto hoitaa homman kun kuski päivittää vasepuukkia , hinnalla saa varusteita tähden sijaan jotta tuota koitappas liukkaalla kadulla alamäkeen sillä marsulla taskuun parkkeeraamista, etuset lukossa koetat kääntää laivaa ahtaaseen rakoon Viisimetrisen mersun saa samaan rakoon kun nelimetrisen volkkarin ja kaikki tietää tämän.
Volkkarin dsg laukee siihen ylämäkeen, niin kerkee päivittelemään facepookkia 😂
Lainaus käyttäjältä: Luteikko - 06.03.17 - klo:18:46Volkkarin dsg laukee siihen ylämäkeen, niin kerkee päivittelemään facepookkia 😂Vain idiootit on facebookissa.