Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Härkäpapu-vehnäseosrehu  (Luettu 2443 kertaa)

kossan

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 45
Härkäpapu-vehnäseosrehu
Ajattelin kevällä kylvää härkäpapuvehnäseosta rehuksi,millaista rehu siitä tulee ja miten se säilyy ,ja onko sitä lypsylehmille rehuksi?Tarkoitus on laitta muovipaaleihin?

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Härkäpapu-vehnäseosrehu
Ajattelin kevällä kylvää härkäpapuvehnäseosta rehuksi,millaista rehu siitä tulee ja miten se säilyy ,ja onko sitä lypsylehmille rehuksi?Tarkoitus on laitta muovipaaleihin?

Pistä hernettä sekaan.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

karvankasvattaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 572
Vs: Härkäpapu-vehnäseosrehu
Joku myöhänen vehnä, olikohan Anniinaa kun lainehti keltasena kun tangenta papu vasta alko tehdä jotain palkojen tapasta. Tangenta papu-florida herne-belinda kaura meni aikalailla tasatahtiin..

Ehkä apevaunun kautta saat syötettyä, ne pavunvarret tahtoo jäädä syömättä muuten..mä olen syöttäny nuo kokeilut emoille kun lypsynavetassa ei oikein käy kaupan..

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Härkäpapu-vehnäseosrehu
Joku myöhänen vehnä, olikohan Anniinaa kun lainehti keltasena kun tangenta papu vasta alko tehdä jotain palkojen tapasta. Tangenta papu-florida herne-belinda kaura meni aikalailla tasatahtiin..

Ehkä apevaunun kautta saat syötettyä, ne pavunvarret tahtoo jäädä syömättä muuten..mä olen syöttäny nuo kokeilut emoille kun lypsynavetassa ei oikein käy kaupan..

Pysyy herne pystyssä kun papua kylvää vehnän kanssa. ;D
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

karvankasvattaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 572
Vs: Härkäpapu-vehnäseosrehu
Joku myöhänen vehnä, olikohan Anniinaa kun lainehti keltasena kun tangenta papu vasta alko tehdä jotain palkojen tapasta. Tangenta papu-florida herne-belinda kaura meni aikalailla tasatahtiin..

Ehkä apevaunun kautta saat syötettyä, ne pavunvarret tahtoo jäädä syömättä muuten..mä olen syöttäny nuo kokeilut emoille kun lypsynavetassa ei oikein käy kaupan..

Pysyy herne pystyssä kun papua kylvää vehnän kanssa. ;D

..kymmenen hehtaaria lakohernettä oli riittävä opetus..

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Härkäpapu-vehnäseosrehu
Se seos pitää korjata 60-70 päivän ikäisenä.

mah

  • Vieras
Vs: Härkäpapu-vehnäseosrehu
 :'(

mah

  • Vieras
Vs: Härkäpapu-vehnäseosrehu
Kukaan ei usko, että mitään mistä pitäisi saada jyväkin talteen, ei pitäisi korjata paalaajalla. Ellei halua jotakin, no, huonoa rehua. :-X

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Härkäpapu-vehnäseosrehu
Joku myöhänen vehnä, olikohan Anniinaa kun lainehti keltasena kun tangenta papu vasta alko tehdä jotain palkojen tapasta. Tangenta papu-florida herne-belinda kaura meni aikalailla tasatahtiin..

Ehkä apevaunun kautta saat syötettyä, ne pavunvarret tahtoo jäädä syömättä muuten..mä olen syöttäny nuo kokeilut emoille kun lypsynavetassa ei oikein käy kaupan..

Pysyy herne pystyssä kun papua kylvää vehnän kanssa. ;D

..kymmenen hehtaaria lakohernettä oli riittävä opetus..

Kunnon hernekasvusto ei pysy edes pelkällä vehnällä pystyssä. Ehkä 30% papua seoksen määrästä vois olla hyvä. Siihen 50% hehrnettä ja loppu vehnää.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

Maakalle

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 826
Vs: Härkäpapu-vehnäseosrehu
Paalin jos pistät ruokintapöydälle, niin neljäsosan siitä saat talikoida pois syömättöminä pavunkorsina. Täytyy silputa enemmän jotta on järkeä. Ajosilppurilla siiloon johon nurmisäilörehu päälle on toiminut ihan hyvin, ongelmana vaan rehunteon ajoitus.

En tiedä mitä apevaunu tekisi niille varsille.