Silloin kun minä kynnin(olen jo eläkkeellä), niin tein takimmasella auralla merkkivaon, joka oli varmaankin 6-8 metrin päässä päätyojasta. Sitten kun kynnin, niin vaolle lähtiessä etummainen aura laskeutui juuri tuon merkkivaon kohdalla ja kun pääsin toiseen päähän vakoa, niin nostin aurat kun viimeinen aura oli meskkivaon kohdalla. Merkkivako kannttaa pistää melko kauaksi päätyojasta, ihanne , että ei joudu lainkaan vekslaamaan päisteellä vaan sujuva käännös päisteellä ilman peruuttamista. Sen jälkeen on helppo kyntää päisteet ja ne ovat huomattavasti siistemmän näköiset ja kyynös on varmasti päätyojan suuntainen. Sitäkin näkee, että vedetään päisteellä lähes pyörät jaan, ennenkuin nostetaan aurat, on sekin jonkinlaista sohlaamista ja järjenkäytön vähyyttä