Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sievin jalkine  (Luettu 4387 kertaa)

simmo

  • Vieras
Sievin jalkine
Niin se vaan alako nilikuttaan tämäki laitos :( Tekee liian hyviä kenkiä,ei pärjää kilpailussa. Mulla on sieviläiset saappaat,jotka ei mee rikki ollenkaan.Kävelykengät on viis vuotta vanhat,tyttö niitä piti monta vuotta,antoi sitten mulle,minä pidän niitä sekä kesällä,että talvella 8).
Eilen sanoi tehtaan tuotantopäällikkö,että enää ei tehdä kuin turvakenkiä,halpamaissa tehdään niin halvalla kenkiä,ettei pärjätä kilpailussa. :(
Mitä täällä Suomessa enää kannattaa tehdä? Miten tämä maa voi selvitä,jos täältä viedään kaikki tehtaat ulkomaille.Ja velkarahatkin lähetetään euroopan siestamaille.Huonolta näyttää. >:(

minä-itte

  • Vieras
Vs: Sievin jalkine
No perskeles, itsekin olen käyttänyt Kepulandiassa tehtyjä kenkiä, hyviä ovat. Vahinko, jos loppuu.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65604
Vs: Sievin jalkine
kuinolet voinu pistää niitä jalkoihis?   eihän toi ole kuin rintamakarkuruutta!   tahi jakomiälitautia!

   toinen poski haukkuu ja toinen kehuu!    riipiii proidi riipiii!

Rebel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 788
Vs: Sievin jalkine
Eli jos vielä haluaa Sieviläiset jatsarit, niin kauppaan mars?
Valonnäyttäjä on pirun tärkiä mies...mutta harvoin siihen parasta miestä...

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Sievin jalkine
No perskeles, itsekin olen käyttänyt Kepulandiassa tehtyjä kenkiä, hyviä ovat. Vahinko, jos loppuu.


Siis tehräänkö pohojan maalla jotakin mikä ei ole minä-itten mielestä paskaa :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Sievin jalkine
Eihän se pärjää, jos ei kengät mene kaupaksi ja eihän ne mene kaupaksi jos ei entiset hajoa ....

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Sievin jalkine
Niin se vaan alako nilikuttaan tämäki laitos :( Tekee liian hyviä kenkiä,ei pärjää kilpailussa. Mulla on sieviläiset saappaat,jotka ei mee rikki ollenkaan.Kävelykengät on viis vuotta vanhat,tyttö niitä piti monta vuotta,antoi sitten mulle,minä pidän niitä sekä kesällä,että talvella 8).
Eilen sanoi tehtaan tuotantopäällikkö,että enää ei tehdä kuin turvakenkiä,halpamaissa tehdään niin halvalla kenkiä,ettei pärjätä kilpailussa. :(
Mitä täällä Suomessa enää kannattaa tehdä? Miten tämä maa voi selvitä,jos täältä viedään kaikki tehtaat ulkomaille.Ja velkarahatkin lähetetään euroopan siestamaille.Huonolta näyttää. >:(

tarvitaan  sellainen  JYTKY   että  markka  saadaan käyttöön  8)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Sievin jalkine
Niin se vaan alako nilikuttaan tämäki laitos :( Tekee liian hyviä kenkiä,ei pärjää kilpailussa. Mulla on sieviläiset saappaat,jotka ei mee rikki ollenkaan.Kävelykengät on viis vuotta vanhat,tyttö niitä piti monta vuotta,antoi sitten mulle,minä pidän niitä sekä kesällä,että talvella 8).
Eilen sanoi tehtaan tuotantopäällikkö,että enää ei tehdä kuin turvakenkiä,halpamaissa tehdään niin halvalla kenkiä,ettei pärjätä kilpailussa. :(
Mitä täällä Suomessa enää kannattaa tehdä? Miten tämä maa voi selvitä,jos täältä viedään kaikki tehtaat ulkomaille.Ja velkarahatkin lähetetään euroopan siestamaille.Huonolta näyttää. >:(

  Kyllä tämä asia taitaa olla aivan kotimainen ongelma. Ei tarvitse syyttää euroa eikä markkaa. Saksalaiset pystyy vielä tekemään kenkiä, mutta ei suomalaiset. http://www.brandos.fi/rieker/c1480/?ref=adw_fi&gclid=CO7GnYfHyK0CFc0umAodd3NejA

  Marketit pullollaan näitä intiassa tehtyjä virsuja. Kengät pitää ostaa netistä. :D

Jätkä

  • Vieras
Vs: Sievin jalkine
Eihän se pärjää, jos ei kengät mene kaupaksi ja eihän ne mene kaupaksi jos ei entiset hajoa ....

Sinä olet käyttänyt niitä vanhoja hyviä Sieviläisiä. Itsellä on kahdenvuoden aikana kaksista Sievin talvikengistä pohjanliimaukset irronnut ja turvakengistä kärkisuoja kääntynyt hieman vinoon joten loppu Suomalaisten "laatu" jalkineitten käyttö.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12234
  • Virolaista kiitos!
Vs: Sievin jalkine
Ääni sieviläisillä. Olen yhdet kengät käynyt hakemassa tehtaalta suoraankin. Omasta mielestäni paras turvakenkävalmistaja. Todella ikävä asia jos lähtee menemään huonosti.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Sievin jalkine
Ääni sieviläisillä. Olen yhdet kengät käynyt hakemassa tehtaalta suoraankin. Omasta mielestäni paras turvakenkävalmistaja. Todella ikävä asia jos lähtee menemään huonosti.

 Ei me mitään Sieviläistä tarvita. Katsoin nahkasaappaan pohjasta ja siinä luki Jalas. Kestävät ja hyvät. http://www.jalas.fi/index.php?do=open&page=79

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12234
  • Virolaista kiitos!
Vs: Sievin jalkine
Yhdet Jalakset on ollut ja toisia ei tule. En tykännyt nilkkureiden paksusta lärpäkkeestä nauhojen alla. Vaikuttaa siihen, että nauhat ei tahdo pysyä kiinni. Sieviläisessä ohutta nahkaa, jonka saa paremmin kiristettyä piiloon ja nauhat pysyy kiinni. Muutenkin jalassa pykälän mukavampi.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Sievin jalkine
Niin se vaan alako nilikuttaan tämäki laitos :( Tekee liian hyviä kenkiä,ei pärjää kilpailussa. Mulla on sieviläiset saappaat,jotka ei mee rikki ollenkaan.Kävelykengät on viis vuotta vanhat,tyttö niitä piti monta vuotta,antoi sitten mulle,minä pidän niitä sekä kesällä,että talvella 8).
Eilen sanoi tehtaan tuotantopäällikkö,että enää ei tehdä kuin turvakenkiä,halpamaissa tehdään niin halvalla kenkiä,ettei pärjätä kilpailussa. :(
Mitä täällä Suomessa enää kannattaa tehdä? Miten tämä maa voi selvitä,jos täältä viedään kaikki tehtaat ulkomaille.Ja velkarahatkin lähetetään euroopan siestamaille.Huonolta näyttää. >:(

  Kyllä tämä asia taitaa olla aivan kotimainen ongelma. Ei tarvitse syyttää euroa eikä markkaa. Saksalaiset pystyy vielä tekemään kenkiä, mutta ei suomalaiset. http://www.brandos.fi/rieker/c1480/?ref=adw_fi&gclid=CO7GnYfHyK0CFc0umAodd3NejA

  Marketit pullollaan näitä intiassa tehtyjä virsuja. Kengät pitää ostaa netistä. :D
Se on se suomalainen hyvinvointi, mikä tekee kaiken mahdottomaksi :D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5896
Vs: Sievin jalkine
Ääni sieviläisillä. Olen yhdet kengät käynyt hakemassa tehtaalta suoraankin. Omasta mielestäni paras turvakenkävalmistaja. Todella ikävä asia jos lähtee menemään huonosti.

 Ei me mitään Sieviläistä tarvita. Katsoin nahkasaappaan pohjasta ja siinä luki Jalas. Kestävät ja hyvät. http://www.jalas.fi/index.php?do=open&page=79
Jalaksen talvisaappaat on kyllä pahukset hyvät. Täytyisi uudet ostaa kun alkaa toinen hajoamaan varren ja jalkaosan kiinnityksestä. Maiharista samoin olen tykännyt.
Yhdet Sieviläiset nilkkamalliset oli eikä niistä jäänyt mitään ahaa elämystä.

arttun

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Vs: Sievin jalkine
Itselläni on nuo delta plussat on kyllä hyvät http://proficient.fi/tuotelistaus/tyokengat hyvä hinta laatu suhde.