Isäs voi tulle meille testaamaan miten ajo sujuu Lynx 5900:lla jonka perässä on oikea parireki. Voi olla, että into loppuu siihen yhteen päivään
Mä luulen, että Touringissa sukset ovat liian leveällä. Ja onko siinä oikea peruutusvaihde Tuolla Lynxilläkin jää kiinni hyvin rasittavasti vaikka matossa on pinta-alaa ihan kiitettävästi.
Täytyy olla kyllä aika surkee kuski jos 5900:sen saa kiinni jäämään
Kyllä 5900 on surkea menemään nykykelkkoihin verrattuna. Tela sellainen kassahihna että ei ole hirveästi edellytyksiä vartata nykypäivän 5cm harjalla oleviin.
Meeppä vetämään sitä rekee jollain pätkällä tai puolipitkällä missä on jäätävät harjat
Pitkä matto on ainoa oikea vaihtoehto jos on tarkoitus vetää jotain muuta kuin lasta pulkassa.
Luuletko että karkeaa mattoa ei ole muissa kuin pätkä kelkkoissa?
Ski-doo summit. Telan pituus 442cm ja harjakorkeus 7.6CM telan leveys 40.6cm.
Lynx commander. Telan pituus 392cm Harjakorkeus 4.4cm Telan leveys 50cm
Lynx 5900 tais olla telan pituus 397cm harjakorkaus 2.3cm Telan leveys 50cm
Ja jos halutaan tourinki vehkeellä vetää rekeä niin kyllä niissäkin löytyy asiallista telaa.
Lynx adventure grand tourer 1200 4-tec telan pituus 392cm ja korkeus 3.2cm telan leveys 50cm