Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Persut pitävät kepun päätä pinnalla  (Luettu 1177 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22195
marisian saamattomuus, vastuuttomat heitot ilman minkäänlaista pääministerin vastuuta, vaade imaamikoulutuksesta, pekkarisen pekkarointi yksittäisille yhtiöille maan edusta välittämättä, yksityisen omaisuuden polkeminen demarityyliin, puhumattakaan lahjusrahoituksesta.

Persuhuuma on mahdollistanut kepun toikkaroinnin vailla vastuuta. Koko talven politiikka on pyörinyt Persujen ympärillä, mutta eikös tyyli ja kansan mieli muutu kun kevään kynnyksellä päästään poliittisiin asioihin, saavutuksiin ja tavoitteisiin kiinni. Kissanpojan silmät aukeavat vielä.

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Persut pitävät kepun päätä pinnalla
Noh... kuka mitäkin pitää...
=
Keskustan puoluesihteeri Timo Laaninen luonnehtii MTV3:n tuoreita vaaligallupin lukemia "dramaattisiksi."
Kysymystä Timo Soinin mahdollisesta noususta pääministeriksi keskustan puoluesihteeri pohtii hetken ja toteaa: ehkä olisi hyvä, että äänestäjätkin miettivät nyt sitä, että onko hyvä, mikäli Timo Soinista tulisi pääministeri.
+
Mä alan vissii täs koht miettii tota mun ääneni antamista uudemman kerran  ::) ::)   ;D ;D   :P :P

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Persut pitävät kepun päätä pinnalla
MTV:n vaalikone antoi mulle värisuoran persuja kärkeen  :o Määkin taidan olla persu vaikka en ole sitä vielä ennen tietänytkään  :o

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Persut pitävät kepun päätä pinnalla
MTV:n vaalikone antoi mulle värisuoran persuja kärkeen  :o Määkin taidan olla persu vaikka en ole sitä vielä ennen tietänytkään  :o

 Tule vaan reippaasti kaapista ulos. Se helpottaa ;D
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011021013158292_vi.shtml

Viimeksi muokattu: 10.02.11 - klo:16:36 kirjoittanut Sepedeus

Aulis Anttila

  • Vieras
Väärin vastattu...
MTV:n vaalikone antoi mulle värisuoran persuja kärkeen  :o

Sä vastasit väärin  ;D ;D ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Persut pitävät kepun päätä pinnalla
Kyllä persut nousee kolmen suuren rinnalle, ehkä niitä on kohta neljä suurta ...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Väärin vastattu...
MTV:n vaalikone antoi mulle värisuoran persuja kärkeen  :o

Sä vastasit väärin  ;D ;D ;D

Itse asiassa: Niin vastasinkin! Vastasin aika utopististen ideoiden mukaan. Täytyy kokeilla uudelleen ja valita sellainen "pienimmän riesan tie"  :o

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Persut pitävät kepun päätä pinnalla
Noh... kuka mitäkin pitää...
=
Keskustan puoluesihteeri Timo Laaninen luonnehtii MTV3:n tuoreita vaaligallupin lukemia "dramaattisiksi."
Kysymystä Timo Soinin mahdollisesta noususta pääministeriksi keskustan puoluesihteeri pohtii hetken ja toteaa: ehkä olisi hyvä, että äänestäjätkin miettivät nyt sitä, että onko hyvä, mikäli Timo Soinista tulisi pääministeri.
+
Mä alan vissii täs koht miettii tota mun ääneni antamista uudemman kerran  ::) ::)   ;D ;D   :P :P

sinäkin aalis alat tajuta että jos nämä maailmaa syleilevät poliitikot osaisivat


asioita hoitaa,,,,,,niin ne olisivat sen jo tehneet 8)