Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe CaseIH 845 huono käynistymään  (Luettu 10253 kertaa)

hakkituo

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4
CaseIH 845 huono käynistymään
Onko kokemuksia tai neuvoja miksi CaseIh 845 on huono käynnistymään? Startatessa starttia joutuu pyörittämään tosi kauaun ennen kuin traktori hörähtää käyntiin, käynístyy ihan viimeisillä akun voimilla. Tuntuu, että traktorissa olisi jonkinlainen polttoaineen saanti ongelma, koska joutuu jonkin aikaa starttaamaan ennen kuin pakopiipusta alkaa tulemaan savua ja sitten kone käynnistyy hetken kuluttua. Polttoaineen putsarit on vaihdettu ja ongelma on ollut jo jonkin aikaa. Voiko vika olla siirtopumpussa vai onko vika syöttöpumpussa tai joku muu? Ja traktori pitää olla lämppärissä kun ilman lämpötila laskee miinukselle.

Viimeksi muokattu: 03.02.14 - klo:03:25 kirjoittanut hakkituo

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: CaseIH 845 huono käynistymään
Jos piipusta koko ajan tulee harmaata sauhua, kyllä se saa polttoainetta.
Tarkista pyörittääkö starttimoottori riittävällä nopeudella.

dynamiitti

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 100
Vs: CaseIH 845 huono käynistymään
Silloin kun itselläni oli 4240 case niin siinä oli vastaavia oireita ja korjaantui suutinkärjet vaihtamalla
ylipanostaja

MJKA

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 158
Vs: CaseIH 845 huono käynistymään
Onko kokemuksia tai neuvoja miksi CaseIh 845 on huono käynnistymään? Startatessa starttia joutuu pyörittämään tosi kauaun ennen kuin traktori hörähtää käyntiin, käynístyy ihan viimeisillä akun voimilla. Tuntuu, että traktorissa olisi jonkinlainen polttoaineen saanti ongelma, koska joutuu jonkin aikaa starttaamaan ennen kuin pakopiipusta alkaa tulemaan savua ja sitten kone käynnistyy hetken kuluttua. Polttoaineen putsarit on vaihdettu ja ongelma on ollut jo jonkin aikaa. Voiko vika olla siirtopumpussa vai onko vika syöttöpumpussa tai joku muu? Ja traktori pitää olla lämppärissä kun ilman lämpötila laskee miinukselle.
On ominaisuus, mutta todennäköisesti ilmavaivoja, syytä vaihtaa tankilta tulevat letkut ja imupuolelle takaiskuventtiili. Alkuperäiset ns. kudosmalliset pinnasta, alkavat suotamaan.  Koitappa ennen starttausta pumpata siirtopumpusta käsin. Itsellä turbomalli 845, ja startti on laiska pyörittämään. (iskra) Starttimoottori ei ilmeisesti alkuperäinen.

meedio

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: CaseIH 845 huono käynistymään
Siinä natikassahan on ne teräskudosvahvistetut(tai kangaskudoksiset) polttoaineletkut tankilta siirtopumpulle ja sitä suodattimien kautta ruiskutuspumpulle sekä sieltä paluulinjaan. Kaikki ne kun vaihdat, on todennäköisesti ongelma poistunut. Tilalle laitat vain tavallista kumista polttoaineletkua. Ne puristusliittimet vain hinkkaat jollakin poikki ja uusiin letkuihin klemmarit, lyhyet metalliputket välistä ohitat kummiletkulla, ettei tartte niin montaa pätkää tehdä.
Kaksi 845 oon tuollain tehny, ja molemmat tuli sillä kuntoon. Imee ilmaa jostakin murtumasta, joka ei ilmene ulospäin vuotona. Myös se paluupuoli kannattaa vaihtaa!

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: CaseIH 845 huono käynistymään
Se on valmistusvika ;D

Edellä mainitut kun oot tehny nii laita vielä siirtopumppu sähköseksi. Lisäksi päävirtakytkin, tahtoo ne nämäkki purkaa akkua pikkuhiljaa. Ja sitte vielä kunnon lohkolämmitin + kiinteä akkulaturi. Ja hehkunki ois syytä toimia.

Jos ei näillä eväillä käynnisty nii sama jättää se talveksi rauhaan. Nii minä oon tehny, 845 turbo lepää hallissa syyskuulta toukokuun alkuun...

Red Bull

  • Vieras
Vs: CaseIH 845 huono käynistymään
Käsipumppua joutuu nitkuttaa omassa kesälläkin, jos on monta päivää seissyt paikallaan. Talvella se  saa levätä aivan rauhassa isossa hallissa..  ;D

MJKA

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 158
Vs: CaseIH 845 huono käynistymään
Käsipumppua joutuu nitkuttaa omassa kesälläkin, jos on monta päivää seissyt paikallaan. Talvella se  saa levätä aivan rauhassa isossa hallissa..  ;D
Oli sama vika, mutta letkujen vaihto+takaiskuventtiili lopetti nämä vaivat.  Ja hehkuhan on  imusarjassa oleva "grilli". Tuo sähköinen siirtopumppu on varmasti hyvä ratkaisu.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8394
Vs: CaseIH 845 huono käynistymään
Takaiskuventtiili imuputkeen on nopea ja halpa ensiapu. Mulla alkoi 955 joskus uudelleen temppuilla, vaikka oli takaisku laitettu. Takaiskun läpän välistä löytyi hämähäkinraato.
Mystinen kesälaatumies

MJKA

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 158
Vs: CaseIH 845 huono käynistymään
Se on valmistusvika ;D

Edellä mainitut kun oot tehny nii laita vielä siirtopumppu sähköseksi. Lisäksi päävirtakytkin, tahtoo ne nämäkki purkaa akkua pikkuhiljaa. Ja sitte vielä kunnon lohkolämmitin + kiinteä akkulaturi. Ja hehkunki ois syytä toimia.

Jos ei näillä eväillä käynnisty nii sama jättää se talveksi rauhaan. Nii minä oon tehny, 845 turbo lepää hallissa syyskuulta toukokuun alkuun...
Kuinka toteutit tuon sähköpumpun, ja  millä peitit mekaanisen pumpun reiän siinä lohkon sivussa olevasta peltisestä levystä. Entä sähköpumpun malli. Olen samaa suunnitellut. Tuo mekaaninen pumppu on äänekäskin.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: CaseIH 845 huono käynistymään
Se on valmistusvika ;D

Edellä mainitut kun oot tehny nii laita vielä siirtopumppu sähköseksi. Lisäksi päävirtakytkin, tahtoo ne nämäkki purkaa akkua pikkuhiljaa. Ja sitte vielä kunnon lohkolämmitin + kiinteä akkulaturi. Ja hehkunki ois syytä toimia.

Jos ei näillä eväillä käynnisty nii sama jättää se talveksi rauhaan. Nii minä oon tehny, 845 turbo lepää hallissa syyskuulta toukokuun alkuun...
Kuinka toteutit tuon sähköpumpun, ja  millä peitit mekaanisen pumpun reiän siinä lohkon sivussa olevasta peltisestä levystä. Entä sähköpumpun malli. Olen samaa suunnitellut. Tuo mekaaninen pumppu on äänekäskin.
Helpoin taitaa olla että jättää sen pumpun siihen paikolleen, löpö sitten siitä läpi vaan sähköpumpulla.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

laitasam

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Vs: CaseIH 845 huono käynistymään
Katso polttoainetankin päällä oleva letku/putki ja korjaa. 

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: CaseIH 845 huono käynistymään
Se on valmistusvika ;D

Edellä mainitut kun oot tehny nii laita vielä siirtopumppu sähköseksi. Lisäksi päävirtakytkin, tahtoo ne nämäkki purkaa akkua pikkuhiljaa. Ja sitte vielä kunnon lohkolämmitin + kiinteä akkulaturi. Ja hehkunki ois syytä toimia.

Jos ei näillä eväillä käynnisty nii sama jättää se talveksi rauhaan. Nii minä oon tehny, 845 turbo lepää hallissa syyskuulta toukokuun alkuun...
Kuinka toteutit tuon sähköpumpun, ja  millä peitit mekaanisen pumpun reiän siinä lohkon sivussa olevasta peltisestä levystä. Entä sähköpumpun malli. Olen samaa suunnitellut. Tuo mekaaninen pumppu on äänekäskin.
Jätin sen vanhan pumpun sinne paikalleen, laitoin vain sähkösen letkun väliin "kaveriksi".  Auttoi kesäkäynnistykseenkin aika lailla. Ja sanovat tuovan jonku hevosenki mutten mää kyllä semmosta oo huomannu... :D
http://www.ad-turku.fi/verkkokauppa/polttoainepumppu_yleism_12v-p-371194-406/

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5899
Vs: CaseIH 845 huono käynistymään

  ja startti on laiska pyörittämään. (iskra) Starttimoottori ei ilmeisesti alkuperäinen.
Ei ole joo.  Bosch alkuperäisenä.
Ei sekään kylläkään mitenkään iloisesti pyöritä. 

Raudanmaa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 443
  • Sympaattinen ?
Vs: CaseIH 845 huono käynistymään
Vanhemmassa versiossa 844 auttoi jonkin verran kun toi maadoituksen startin juureen
sielussani tumma laulu helää..............