Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mätämunat pois armeijasta!  (Luettu 8933 kertaa)

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4698
  • Savo savolaisille!
Vs: Mätämunat pois armeijasta!
Oliskohan taas joku äidin pikku itku-potku petteri soitellut höpö- sanomien toimitukseen ja päivänlööppi oli valmis... Journalismiin kuuluisi toimittajan hiukan laajempi pohjatyö....  :o


 Onko tässä sitten kyselty jo liikaakin... http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/06/1561039/korkeimman-oikeuden-tuomareiden-salaiset-sivutyot-mahdollistavat-korruption ...hyvemminveljeilyvaltio...




http://www.youtube.com/watch?v=IcO058GNcLY   Ex-vapaamuurari Juhani Julin kertoo vapaamuuraruuden saloista 1/2

Moniko tuomari kuuluu kyseiseen järjestöön :o

http://www.ristinvoitto.fi/sisalto/artikkelit/vapaamuurarit_troijan_puuhevosena_10082011/ :o

Baptistipastori Pierce Dodson kiteyttää asian internetissä näin: ”Vapaamuurarius on Saatanan Troijan puuhevonen, joka elää nykypäivän kirkossa.”


siinä simmolle saatanan palvojista :(
Mitä *****u sää oikein kirjoitat .

Mitäs ihmeellistä tuossa on, ihan normaali apinaattorin viesti. Sama se mihin ketjuun noita postailee, informaatioarvo on tasan nolla.
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Mätämunat pois armeijasta!
Ei ole nykypäivää mitata aikuiselta jannulta kuumetta arsesta, hankkikoot parin tankin hinnalla vaikka pikamittareita joilla homma hoituu otsasta tai mahasta...

Mä luulen, että kenttäolosuhteissa kuume mitataan hanurista. Sota-aikana on nääs mahdollista, että potilaalla ei ole korvia eikä kainaloita  ??? Assi luultavasti löytyy, jos ei löydy niin mittaus on jo ihan turhaa.

Tai sitten paristoja digimittareihin ei löydy, tms.
Näihin asti Suomessa on ivallisesti puhuttu ruotsalaisista hiusverkkovarusmiehistä, mammanpojista. Sama homma näkyy olevan täällä.
Kyllä mä tietysti äitien huolen lapsistaan ymmärrän, mutta tarviiko sen ikäisen pojan huolestuttaa äitikultaa moisilla pikkuasioilla. ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Mätämunat pois armeijasta!
Ei ole nykypäivää mitata aikuiselta jannulta kuumetta arsesta, hankkikoot parin tankin hinnalla vaikka pikamittareita joilla homma hoituu otsasta tai mahasta...

Mä luulen, että kenttäolosuhteissa kuume mitataan hanurista. Sota-aikana on nääs mahdollista, että potilaalla ei ole korvia eikä kainaloita  ??? Assi luultavasti löytyy, jos ei löydy niin mittaus on jo ihan turhaa.

Tai sitten paristoja digimittareihin ei löydy, tms.
Näihin asti Suomessa on ivallisesti puhuttu ruotsalaisista hiusverkkovarusmiehistä, mammanpojista. Sama homma näkyy olevan täällä.
Kyllä mä tietysti äitien huolen lapsistaan ymmärrän, mutta tarviiko sen ikäisen pojan huolestuttaa äitikultaa moisilla pikkuasioilla. ;D

Olen asiasta hyvinkin samaa mieltä.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Mätämunat pois armeijasta!
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Mätämunat pois armeijasta!
Episodi elokuvasta "saving private la citonni"

"lääkintämies, lääkintämies, Timppaan osui" huutaa sotamies anuspilas.
"jeeh, tullaan kun ehditään, nyt on kuumemittari Jomahan hanurissa ja vielä yhdeksän minuuttia jäljellä jotta saadaan aamulämpö. Anna morfiinia ja koittakaa sinnitellä!" huutaa lääkintämies takaisin.

Kaikki hahmot ovat täysin fiktiivisiä...  8)

Viimeksi muokattu: 05.06.12 - klo:22:00 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Mätämunat pois armeijasta!
Oliskohan taas joku äidin pikku itku-potku petteri soitellut höpö- sanomien toimitukseen ja päivänlööppi oli valmis... Journalismiin kuuluisi toimittajan hiukan laajempi pohjatyö....  :o


 Onko tässä sitten kyselty jo liikaakin... http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/06/1561039/korkeimman-oikeuden-tuomareiden-salaiset-sivutyot-mahdollistavat-korruption ...hyvemminveljeilyvaltio...




http://www.youtube.com/watch?v=IcO058GNcLY   Ex-vapaamuurari Juhani Julin kertoo vapaamuuraruuden saloista 1/2

Moniko tuomari kuuluu kyseiseen järjestöön :o

http://www.ristinvoitto.fi/sisalto/artikkelit/vapaamuurarit_troijan_puuhevosena_10082011/ :o

Baptistipastori Pierce Dodson kiteyttää asian internetissä näin: ”Vapaamuurarius on Saatanan Troijan puuhevonen, joka elää nykypäivän kirkossa.”


siinä simmolle saatanan palvojista :(
Mitä *****u sää oikein kirjoitat .

Mitäs ihmeellistä tuossa on, ihan normaali apinaattorin viesti. Sama se mihin ketjuun noita postailee, informaatioarvo on tasan nolla.

toi on tulos jos ymmärrys on tasan nolla mutta se jolla on ymmärrys hän tuntee pedon luvun se on :o

http://www.youtube.com/watch?v=rrSiIqCpxB8 The Number Of The Beast
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Mätämunat pois armeijasta!
Episodi elokuvasta "saving private la citonni"

"lääkintämies, lääkintämies, Timppaan osui" huutaa sotamies anuspilas.
"jeeh, tullaan kun ehditään, nyt on kuumemittari Jomahan hanurissa ja vielä yhdeksän minuuttia jäljellä jotta saadaan aamulämpö. Anna morfiinia ja koittakaa sinnitellä!" huutaa lääkintämies takaisin.

Kaikki hahmot ovat täysin fiktiivisiä...  8)

Hieno tarina  ;D Kellä on 8 minuuttia aikaa niin kannattaa katsoa tämä

http://www.youtube.com/watch?v=Bm-Od5pBCsQ

Viimeksi muokattu: 06.06.12 - klo:08:27 kirjoittanut JoHaRa

Fuller

  • Vieras
Tuppimulkkuiset tuhkamunat poies armeijasta
Mielikuvitteelliset henkilöt ensin pois koko lafkasta,eräskin on Siwari ja silti jeesustelee olleensa jopa toimiupseer  :D

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Mätämunat pois armeijasta!
Episodi elokuvasta "saving private la citonni"

"lääkintämies, lääkintämies, Timppaan osui" huutaa sotamies anuspilas.
"jeeh, tullaan kun ehditään, nyt on kuumemittari Jomahan hanurissa ja vielä yhdeksän minuuttia jäljellä jotta saadaan aamulämpö. Anna morfiinia ja koittakaa sinnitellä!" huutaa lääkintämies takaisin.

Kaikki hahmot ovat täysin fiktiivisiä...  8)

"lääkintämies, lääkintämies, Timppaan osui" huutaa sotamies Sumosammakko.
"jeeh, tullaan kun ehditään, nyt on kuumemittarin paristot loppu ja uusia tulee kahden viikon kuluttua Kiinasta, jos konttilaiva pääsee Suezin kanavasta, muuten vasta kuukauden päästä. Kokeile sormella peräaukosta ja koittakaa sinnitellä!" huutaa lääkintämies takaisin.

Kaikki hahmot ovat täysin fiktiivisiä... 
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Mätämunat pois armeijasta!
Episodi elokuvasta "saving private la citonni"

"lääkintämies, lääkintämies, Timppaan osui" huutaa sotamies anuspilas.
"jeeh, tullaan kun ehditään, nyt on kuumemittari Jomahan hanurissa ja vielä yhdeksän minuuttia jäljellä jotta saadaan aamulämpö. Anna morfiinia ja koittakaa sinnitellä!" huutaa lääkintämies takaisin.

Kaikki hahmot ovat täysin fiktiivisiä...  8)

"lääkintämies, lääkintämies, Timppaan osui" huutaa sotamies Sumosammakko.
"jeeh, tullaan kun ehditään, nyt on kuumemittarin paristot loppu ja uusia tulee kahden viikon kuluttua Kiinasta, jos konttilaiva pääsee Suezin kanavasta, muuten vasta kuukauden päästä. Kokeile sormella peräaukosta ja koittakaa sinnitellä!" huutaa lääkintämies takaisin.

Kaikki hahmot ovat täysin fiktiivisiä...
Tässähän sitä mukavasti huomataan miten turha laite kuumemittari tositilanteessa on, eli turha sitä on varusmiestenkään rektaaliin työntää...  ;)
Nothing is Something Worth Doing

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Tuppimulkkuiset tuhkamunat poies armeijasta
Mielikuvitteelliset henkilöt ensin pois koko lafkasta,eräskin on Siwari ja silti jeesustelee olleensa jopa toimiupseer  :D

  En mää koskaan ole ollut toimiupseeri. Reservin kyllä.  ;D Tuollaiset homot ei 70 luvulla uskaltaneet tulla kaapista.
Muistan hyvin kun Abu Rudeisin sairaalaan oli päässy homo sairaanhoitaja. Mieleinen työ, ottaa tippurinäytettä mulkunpäästä. Ja sitä hommaa riitti siellä. Tuli homolle kotiin lähtö ,kun asia paljastui.

 Reino Raitasaari muistelee Rauli Virtasen kirjassa." Jääkärit halus lähtee katsomaan paljon ennustettua "mustaa joulua" Mombasaan. Koko porukka toi tuliaisina kupan ,paitsi kaksi jotka asuivat samassa hotellihuoneessa. Joutuivat pilkan kohteeksi. Puolustusministeriö kielsi matkat. Raitasaari ilmoitti ettei onnistu. Kuuluu ihmisoikeuksiin päästä lomalle."

 Mombasassa sai mustaa lihaa ruokapalkalla. Tosin siihen ruokapalkkaan saattoi kuulua koko suku. Mutta halpaahan siellä ruoka, kun niillä ei oo Kepua eikä Valiota  ;D

Viimeksi muokattu: 06.06.12 - klo:11:44 kirjoittanut Sepedeus

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Mätämunat pois armeijasta!

[/quote]Tässähän sitä mukavasti huomataan miten turha laite kuumemittari tositilanteessa on, eli turha sitä on varusmiestenkään rektaaliin työntää...  ;)
[/quote]

Sitähän minä olen koko ajan yrittänyt tolkuttaa.    :P :D

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Mätämunat pois armeijasta!

Tässähän sitä mukavasti huomataan miten turha laite kuumemittari tositilanteessa on kun sormellakin pärjää, eli turha sitä on varusmiestenkään rektaaliin työntää...  ;)
[/quote]

Sitähän minä olen koko ajan yrittänyt tolkuttaa.    :P :D
[/quote]

Ei ny jouda kinaamaan, ku täytyy lähtee Turkkuseen yöksi ja ehtiä matkaan ennen kehätien pahinta ruuhkaa.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Mätämunat pois armeijasta!

[/quote]

Sitähän minä olen koko ajan yrittänyt tolkuttaa.    :P :D
[/quote]

Ei ny jouda kinaamaan, ku täytyy lähtee Turkkuseen yöksi ja ehtiä matkaan ennen kehätien pahinta ruuhkaa.  ;D
[/quote]

Ymmärrätsä varmaan, mitä ne sanoo ???

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Mätämunat pois armeijasta!

Tässähän sitä mukavasti huomataan miten turha laite kuumemittari tositilanteessa on kun sormellakin pärjää, eli turha sitä on varusmiestenkään rektaaliin työntää...  ;)

Sitähän minä olen koko ajan yrittänyt tolkuttaa.    :P :D
[/quote]

Ei ny jouda kinaamaan, ku täytyy lähtee Turkkuseen yöksi ja ehtiä matkaan ennen kehätien pahinta ruuhkaa.  ;D
[/quote]

Ai täytyy vai  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.