Lämpöä tarvii, et liima palaa pois.
Lainaus käyttäjältä: AP120 - 14.08.19 - klo:20:57Lämpöä tarvii, et liima palaa pois.Pikkusen lämmitinkin ja haiskahti vähän . Kiitos , huomenna se tanan hihnapyörä on oikein päin . Pehmittääkö bensa sitä ?
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 14.08.19 - klo:21:12Lainaus käyttäjältä: AP120 - 14.08.19 - klo:20:57Lämpöä tarvii, et liima palaa pois.Pikkusen lämmitinkin ja haiskahti vähän . Kiitos , huomenna se tanan hihnapyörä on oikein päin . Pehmittääkö bensa sitä ?sorkkis virittämässä ilmastointia joutusammalla hihnapyörällä lämmönkestoohan nua liimat on yleensä vaan reipas sata astetta, itse laittaisin uuniin hautumaan
Kai sitä joku liuotin voi pehmentää, mutta lämpö on paras ja melkein ainoa. Induktiovehe on hyvä, mutta kunnon vehe on aika hintava.
Eri merkin HD-lukitteen ohje irrotukseen oli 300 astetta. Eikä paljon vähemmällä lähtenyt. Kannattaa miettiä missä normi kierrelukitetta kovempaa käyttää, ettei polta konetta, tiivisteitä tai laakereita.
Lainaus käyttäjältä: Peltola - 15.08.19 - klo:23:42Eri merkin HD-lukitteen ohje irrotukseen oli 300 astetta. Eikä paljon vähemmällä lähtenyt. Kannattaa miettiä missä normi kierrelukitetta kovempaa käyttää, ettei polta konetta, tiivisteitä tai laakereita.300 menee jo jossain tapauksissa päästölämpötilojen puolelle, eli ajatusta tosiaan tarvitaan ettei rauta muuta ominaisuuksiaan.