Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa  (Luettu 21147 kertaa)

Köntys

  • Vieras
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Onko palstalla tosiaan noin TYHMIÄ jätkiä jotka eivät tiedä metritavarana saatavasta pyöreästä tiiviste nauhasta josta voi tehdä mm, O renkaita,hellan lestas miten vähän te tiedätte ei voi kuin nauraa LOIMAALAISEN MIELIPUOLEN HUUTONAURUA !!!!!!!! :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja taas !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    :) :) :) :) :) :) :)
Voi V.... taas te nolasitte ittenne ei voi kuin nauraa !!!!!!!

Tuollainen itse tehty o-rengas ei kovinkaan suurella todennäköisyydellä pidä missään liikkuvassa männässä, jos liimaus ei osu sadasosamillilleen kohdakkain. Ja se liimauskohta ei ole yhtä joustava, kun se rengas on muualta.

Ja tiedätkös kummipää että siipimuttereitakin saa ostaa valmiina  ;D ;D ;D

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Onko palstalla tosiaan noin TYHMIÄ jätkiä jotka eivät tiedä metritavarana saatavasta pyöreästä tiiviste nauhasta josta voi tehdä mm, O renkaita,hellan lestas miten vähän te tiedätte ei voi kuin nauraa LOIMAALAISEN MIELIPUOLEN HUUTONAURUA !!!!!!!! :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja taas !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    :) :) :) :) :) :) :)
Voi V.... taas te nolasitte ittenne ei voi kuin nauraa !!!!!!!

Tuollainen itse tehty o-rengas ei kovinkaan suurella todennäköisyydellä pidä missään liikkuvassa männässä, jos liimaus ei osu sadasosamillilleen kohdakkain. Ja se liimauskohta ei ole yhtä joustava, kun se rengas on muualta.

Ja tiedätkös kummipää että siipimuttereitakin saa ostaa valmiina  ;D ;D ;D
O renkaat ja siipimutterit tehdään itse. Sää myös ennustetaan sopivaksi ennustealueelle ja muokataan ennustetta säätilan mukaan kuten O rengastakin, siipimuttereita unohtamatta.

Susikoski

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1127
  • Legendaarinen etsivä !
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Nyt meni pojilla jauhot suukkuun ja alkoi kova seli seli noin käy kun luulee tietävänsä kaiken ottakaa opiksi.  Tuota metritavaraa en suositellut kyseiseen tapaukseen vaan siihen käy oikea O rengas ja tukirengas jos ei sillä pidä on sorvarissa vika.
Danan etuakselin ohjausylintereissä on samaa vikaa se korjattiin oikean kokoisella o-renkaalla ja tukirenkaalla ei vuoda enään ,mitkään alkuperäissarjat eivät tuota vuotoa lopettaneet.
Lakeuden hydrossa ja muissakin tekevät uudet osat jos tarve ja alkaa pitämään .Tuon turpaosan tekeminen olisi maksanut 120 + alvi sis. tiivisteen ,mutta saatiin kotikonstein pitämään.Luultavasti vuoti uudesta saakka,siinähän ei ole o-rengas vaan kantikas olakeilla oleva alkuperäisenä tiivisteenä. .

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52010
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Voi hyvä luoja.....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Nyt meni pojilla jauhot suukkuun ja alkoi kova seli seli noin käy kun luulee tietävänsä kaiken ottakaa opiksi.  Tuota metritavaraa en suositellut kyseiseen tapaukseen vaan siihen käy oikea O rengas ja tukirengas jos ei sillä pidä on sorvarissa vika.
Danan etuakselin ohjausylintereissä on samaa vikaa se korjattiin oikean kokoisella o-renkaalla ja tukirenkaalla ei vuoda enään ,mitkään alkuperäissarjat eivät tuota vuotoa lopettaneet.
Lakeuden hydrossa ja muissakin tekevät uudet osat jos tarve ja alkaa pitämään .Tuon turpaosan tekeminen olisi maksanut 120 + alvi sis. tiivisteen ,mutta saatiin kotikonstein pitämään.Luultavasti vuoti uudesta saakka,siinähän ei ole o-rengas vaan kantikas olakeilla oleva alkuperäisenä tiivisteenä. .
Kirjoittelit juurikin tähän ketjuun tuohon tyyliin:"O-renkaan voi tehdä metri tavarasta sopivan ja pikaliimalla yhteen päät ja toimii ,tosin liimaa ei saa
laittaa liikaa." Joten älä väitä muuta.Ihmeellisiä takaisin vetoja jutuissasi.Sassikoskelta menee jauhot suuhun vähän väliä.

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3136
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Ei sais ruokkia trollit, ensin heität vaihtoehdon joka on ihan paras jonka sä kuitenkin et ite suositelet?? 

Sama kaava kun auran tukipyörä, väitit ensin että on huono kyntäjä jos tarvii pyörää, lopulta kysyit kuka semmosta väittäny.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
En ole tainnut tuohon O rengas asiaan ottaa kantaa lainkaan.Vaan tämn yhden neropatin neuvokkuuteen. Asian tiimoilta sen verran.Onko se O rengas lainkaan vaan nelikulmainen tiivisterengas.

Susikoski

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1127
  • Legendaarinen etsivä !
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Minun puolesta kalpikasa voit kokeilla metritavaraa mitä sitä kyselet on teillä ihme tyyli ensin ilkutte ja sitten alkaa seli seli ja muut itkupotkuraivarit ,miehistykää nyt jo ihmeessä .

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Överumin hyd, laukaisijan sylinterin varren O renkaan teko onnistui vallan mainiosti metritavarsta, vuosia pitänyt.  Tosin siinä ei painetta vallan mahdottomia. Syy miksi laitoin niin, oli viikonvaihde ja likkeet kiinni.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Minun puolesta kalpikasa voit kokeilla metritavaraa mitä sitä kyselet on teillä ihme tyyli ensin ilkutte ja sitten alkaa seli seli ja muut itkupotkuraivarit ,miehistykää nyt jo ihmeessä .
Etköhän sää SAS joka käänteessä sitä nimittelyä ym nipotusta pidä.Ja muutat juttujasi mistä päin tuuli milloinkin puhaltaa.Melkoista selittelyä tänäänkin SAS:silta ilmennyt.

Susikoski

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1127
  • Legendaarinen etsivä !
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Minun puolesta kalpikasa voit kokeilla metritavaraa mitä sitä kyselet on teillä ihme tyyli ensin ilkutte ja sitten alkaa seli seli ja muut itkupotkuraivarit ,miehistykää nyt jo ihmeessä .
Etköhän sää SAS joka käänteessä sitä nimittelyä ym nipotusta pidä.Ja muutat juttujasi mistä päin tuuli milloinkin puhaltaa.Melkoista selittelyä tänäänkin SAS:silta ilmennyt.
Viljelijä juuri vahvisti kuinka O-renkaan voi tehdä itse lopeta jo lapsellinen uikutus drvooopooki.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Minun puolesta kalpikasa voit kokeilla metritavaraa mitä sitä kyselet on teillä ihme tyyli ensin ilkutte ja sitten alkaa seli seli ja muut itkupotkuraivarit ,miehistykää nyt jo ihmeessä .
Etköhän sää SAS joka käänteessä sitä nimittelyä ym nipotusta pidä.Ja muutat juttujasi mistä päin tuuli milloinkin puhaltaa.Melkoista selittelyä tänäänkin SAS:silta ilmennyt.
Viljelijä juuri vahvisti kuinka O-renkaan voi tehdä itse lopeta jo lapsellinen uikutus drvooopooki.
Taas sorruit nimittelyyn, et näemmä voi asiallisesti kirjoitella.Kyllä luin viljelijän kommentin ja hän totesi että ei kovia paineita ole hänellä.
Toisekseen, menit nyt todistamaan nimimerkkisi:"Melkoista selittelyä tänäänkin SAS:silta ilmennyt." miksi vastasit kun en sulta kysynyt Susikoski?

Susikoski

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1127
  • Legendaarinen etsivä !
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Minun puolesta kalpikasa voit kokeilla metritavaraa mitä sitä kyselet on teillä ihme tyyli ensin ilkutte ja sitten alkaa seli seli ja muut itkupotkuraivarit ,miehistykää nyt jo ihmeessä .
Etköhän sää SAS joka käänteessä sitä nimittelyä ym nipotusta pidä.Ja muutat juttujasi mistä päin tuuli milloinkin puhaltaa.Melkoista selittelyä tänäänkin SAS:silta ilmennyt.
Viljelijä juuri vahvisti kuinka O-renkaan voi tehdä itse lopeta jo lapsellinen uikutus drvooopooki.
Taas sorruit nimittelyyn, et näemmä voi asiallisesti kirjoitella.Kyllä luin viljelijän kommentin ja hän totesi että ei kovia paineita ole hänellä.
Toisekseen, menit nyt todistamaan nimimerkkisi:"Melkoista selittelyä tänäänkin SAS:silta ilmennyt." miksi vastasit kun en sulta kysynyt Susikoski?
En ottanut kirjoitteluusi mitään kantaa kai huomasit ,sekoitat kyllä koko ajan eri keskustelijat no seko on seko.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Minun puolesta kalpikasa voit kokeilla metritavaraa mitä sitä kyselet on teillä ihme tyyli ensin ilkutte ja sitten alkaa seli seli ja muut itkupotkuraivarit ,miehistykää nyt jo ihmeessä .
Etköhän sää SAS joka käänteessä sitä nimittelyä ym nipotusta pidä.Ja muutat juttujasi mistä päin tuuli milloinkin puhaltaa.Melkoista selittelyä tänäänkin SAS:silta ilmennyt.
Viljelijä juuri vahvisti kuinka O-renkaan voi tehdä itse lopeta jo lapsellinen uikutus drvooopooki.
Taas sorruit nimittelyyn, et näemmä voi asiallisesti kirjoitella.Kyllä luin viljelijän kommentin ja hän totesi että ei kovia paineita ole hänellä.
Toisekseen, menit nyt todistamaan nimimerkkisi:"Melkoista selittelyä tänäänkin SAS:silta ilmennyt." miksi vastasit kun en sulta kysynyt Susikoski?
En ottanut kirjoitteluusi mitään kantaa kai huomasit ,sekoitat kyllä koko ajan eri keskustelijat no seko on seko.

Leivästä keskustelussa Kirkko ei ota mitään kantaa.
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Songe teleskoopi työntövarsi vuotaa
Minun puolesta kalpikasa voit kokeilla metritavaraa mitä sitä kyselet on teillä ihme tyyli ensin ilkutte ja sitten alkaa seli seli ja muut itkupotkuraivarit ,miehistykää nyt jo ihmeessä .
Etköhän sää SAS joka käänteessä sitä nimittelyä ym nipotusta pidä.Ja muutat juttujasi mistä päin tuuli milloinkin puhaltaa.Melkoista selittelyä tänäänkin SAS:silta ilmennyt.
Viljelijä juuri vahvisti kuinka O-renkaan voi tehdä itse lopeta jo lapsellinen uikutus drvooopooki.
Taas sorruit nimittelyyn, et näemmä voi asiallisesti kirjoitella.Kyllä luin viljelijän kommentin ja hän totesi että ei kovia paineita ole hänellä.
Toisekseen, menit nyt todistamaan nimimerkkisi:"Melkoista selittelyä tänäänkin SAS:silta ilmennyt." miksi vastasit kun en sulta kysynyt Susikoski?
En ottanut kirjoitteluusi mitään kantaa kai huomasit ,sekoitat kyllä koko ajan eri keskustelijat no seko on seko.
Ihmeesti sulla SAS menee nimimerkit sekaisin, ja jälleen sorruit nimittelyyn.Päätä jo ihmeessä kumpana tällä hetkellä esiinnyt.