Heikin puolustajat on nostamassa itseään jollekin jalustalle, paremmat ihmiset...
Tajutkaa jo se, että tässä tapauksessa on kyse huonosta markkinointitavasta ja törkeästä asiakkaan aliarvioinnista. Kuten SS edellä hyvin tiivisti, ei liene kovin järkevää haukkua asiakasta tyhmäksi jos tuotteen kanssa tulee ongelmia.
Heikin kannattaisi ehkä ottaa hieman lomaa tuosta kirvesmarkkinoinnista, alkaa tuntua ettei päähän muuta mahdukaan.
Ja toinen ilmainen vinkki, jos uskoo tuotteeseensa, niin sitä kannattaisi markkinoida esim. joissain messuilla, jossa asiakasta voisi kohteliaan asiallisesti opastaa kirveen oikeaan käyttöön. Ehkä silloin asiakaskin ymmärtäisi että miksi kirveestä kannattaa maksaa satasia ja ehkä tyytyväinen asiakas markkinoisi kehuillaan tuotetta ystävilleenkin. Se on surkeaa markkinointia että ensimmäisten negatiivisten arvioiden jälkeen haukutaan testaajia tyhmiksi ja kommentit on luokkaa "väärin testattu"
Missä tähän asiakkaan tyhmäksi haukkumiseen voi tutustua?
Paikan päällä. Osta samalla vipuhalkoja. Sitten lähde talvella erämaahan muutamaksi viikoksi kyseinen kirveeksi nimitetty vehje mukanasi. Saattaa väsy tulla, ennen kuin rakovalkeat on rakennettu. Painaa se autonrengaskin repussa.
Tulee testatuksi perin pohjin.
-SS-
Onko se tarkoitettu retkikirveeksi?
Miksi ihmeessä repussa pitäisi olla autonrengas?
Tosin miksei se voisi jäynänä mennä. Pari kymmentä vuotta sitten tuli laitettua viiden kilon pakeliittipuhelin kaverin reppuun. Arvelin, että toki hän olisi sen heti huomannut, kun repun nostaisi, mutta eikä mitä. Rinkka selkään ja menoksi. No eksyttiinkin vähän, kierrettiin pari järveä ja tarvottiin suossa. Ajattelin jossain vaiheessa kertoa, että repussa on ylimääräistä painoa, mutta päätin olla viisaasti hiljaa, ettei tarvinnut itse sitä kantaa. Yöllä päästyämme kämpälle, otin puhelimen nukkuvan kaverin repusta ja nostin pöydälle. Oli siinä aamulla ihmettelemistä, miksi täällä on puhelin, vaikkei tule linjaakaan.