Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maataloustukia vastustava mielenosoitus Helsingissä torstaina 8.11.2012  (Luettu 85771 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52009
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Voin olla akka, ei haittaa. Jos ei kestå *****ilua ja muuta, voi vaihtaa foorumia tai olla lukematta tai välittämättä *****ilusta.Herkkänahkaiset narsistis yleensä turvautuu johonkin muuhn kun takaisin dissaamiseen.

Kyllä miehen pitää *****ilua kestää. Komiikan perusteet pohjautuu pitkälti toisen mollamiseen, mulla raja menee lapsissa, sairauksissa ja kehitysvammaisudessa. Muuten mulle on kaikki vapaata riistaa...... Parasta on juur se et saa toisen hämilleen ja pohtimaan mitä *****a??!!l
Aika monesti se, joka pitää itseään älykkäänä, loukkaantuu kaikkein herkimmin. Siellä on joku oletus, että tässä keskustellaan sivistyneesti pikkurilli pystyssä ja golfbägi takaluukussa. Kun vastaväittäjä sanookin pystyssä olevan pikkuveljen ja golfbägi on edelleen takaluukussa poikittain, menee vielä herne nenään.

Olen itse huomannut, että sivistyneellä keskustelulla pääsee keskimäärin pidemmälle ja helpommalla kuin *****ilemalla. Onneksi maa on vielä vapaa ja kukin saa toimia lain puitteissa haluamallaan tavalla, SKN jatkakoon valitsemallaan tiellä ja *****ilkoon vaikka koko maailmalle.

Mun mielestä foorumin seuraaminen olisi miellyttävämpää, jos ketjuissa pyrittäisiin pitäytymään asialinjalla. Ihan turhanpäiväinen *****ilu/kitinä/verbaalioksennukset voitaisiin ohjata omiin ketjuihinsa.

Mielenkiintoinen sana uutuus. ;D ;D

Sivistyneesti voi keskustella tarvittaessa, sihen pystyy ketä vaan.  Monesti omaa tyhmyyttään, lahjattomuuttaan sekä tietämättömyyttään ko. asian suhteen voi kätevästi peitellä sillä että näyttelee sivistynyttä ja viisasta. Erillaiset sivistyssanat, mietelauseet ja viittaukset erinäisiin lähteisiin on todella käteviä ja joukkoon uppoavia tyhmyyden, lahjattomuuden ja tietämättämyyden peittelykeinoja.

Ja älä huoli, en meinaa muuttaa tyyliäni. Olen ollut tällaaaaaaanen koko ikäni. ;D ;D


Ja kova ukko olet kun lärvikirjasivusi annoit julki. Siitä lärvikirjasta ja sen tarpeellisuudesta voidaan olla montaa eri mieltä, mutta se onkin eri juttu.




Viimeksi muokattu: 30.09.12 - klo:20:05 kirjoittanut SKN

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

metvil

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 183
verbaalioksennukset jess.

Lemmu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 350
  • Niinku vasikka lehemän parres...
Nuorviljelijällä ei ainakaan kolise mitään luurankoja kaapissa jos vasepookin kuvaan on uskominen, ja aikamoinen luuranko sielä kaapissa olikin

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52009
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Saanen kysellä intiimin kysymyksen, ilman oksennusta, nuorviljelijän juustotykkäämisistä????

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Hese_

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 382
Voin olla akka, ei haittaa. Jos ei kestå *****ilua ja muuta, voi vaihtaa foorumia tai olla lukematta tai välittämättä *****ilusta.Herkkänahkaiset narsistis yleensä turvautuu johonkin muuhn kun takaisin dissaamiseen.

Kyllä miehen pitää *****ilua kestää. Komiikan perusteet pohjautuu pitkälti toisen mollamiseen, mulla raja menee lapsissa, sairauksissa ja kehitysvammaisudessa. Muuten mulle on kaikki vapaata riistaa...... Parasta on juur se et saa toisen hämilleen ja pohtimaan mitä *****a??!!l
Aika monesti se, joka pitää itseään älykkäänä, loukkaantuu kaikkein herkimmin. Siellä on joku oletus, että tässä keskustellaan sivistyneesti pikkurilli pystyssä ja golfbägi takaluukussa. Kun vastaväittäjä sanookin pystyssä olevan pikkuveljen ja golfbägi on edelleen takaluukussa poikittain, menee vielä herne nenään.

Olen itse huomannut, että sivistyneellä keskustelulla pääsee keskimäärin pidemmälle ja helpommalla kuin *****ilemalla. Onneksi maa on vielä vapaa ja kukin saa toimia lain puitteissa haluamallaan tavalla, SKN jatkakoon valitsemallaan tiellä ja *****ilkoon vaikka koko maailmalle.

Mun mielestä foorumin seuraaminen olisi miellyttävämpää, jos ketjuissa pyrittäisiin pitäytymään asialinjalla. Ihan turhanpäiväinen *****ilu/kitinä/verbaalioksennukset voitaisiin ohjata omiin ketjuihinsa.
Asiafoorumi on erikseen http://www.murtola.com/foorum/
Moon oikias, soot vääräs.

nuorviljelijä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 43
Saanen kysellä intiimin kysymyksen, ilman oksennusta, nuorviljelijän juustotykkäämisistä????

Jos se liittyy maataloustukiin, niin kysy toki. Muussa tapauksessa kysymys kannattaa laittaa YV:nä.

Nuorviljelijällä ei ainakaan kolise mitään luurankoja kaapissa jos vasepookin kuvaan on uskominen, ja aikamoinen luuranko sielä kaapissa olikin

Ei ole mitään erikoista kaapissa vainoamassa. Mä olen pyrkinyt esittäytymään aina netissäkin sillä tavalla ettei tarvi hävetä tai salailla. Ja kuva on Luonnontieteellisestä museosta, Helsingistä.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Mun mielestä foorumin seuraaminen olisi miellyttävämpää, jos ketjuissa pyrittäisiin pitäytymään asialinjalla. Ihan turhanpäiväinen *****ilu/kitinä/verbaalioksennukset voitaisiin ohjata omiin ketjuihinsa.
Tää on suomalainen perisynti, insinöörilähestyminen joka asiaan. Kuuntelepa Obaman puhe YK:ssa viime viikolla ja sitten perään Niinistön samasta kokouksesta ja mieti, mitä eroa niillä on. *****ilusta ei ole kyse, mutta kyllä toinen osaa puhua ja toinen ei. Yhtään.

Aina voidaan sitten nalkuttaa aivopesusta tms. mutta tosiasia on, että ihminen on tunteva eläin ja työhönkin lähestymistapa on paljon muutakin kuin pelkkää asiaa.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

emo-heikki

  • Vieras
Mun mielestä foorumin seuraaminen olisi miellyttävämpää, jos ketjuissa pyrittäisiin pitäytymään asialinjalla. Ihan turhanpäiväinen *****ilu/kitinä/verbaalioksennukset voitaisiin ohjata omiin ketjuihinsa.
Tää on suomalainen perisynti, insinöörilähestyminen joka asiaan. Kuuntelepa Obaman puhe YK:ssa viime viikolla ja sitten perään Niinistön samasta kokouksesta ja mieti, mitä eroa niillä on. *****ilusta ei ole kyse, mutta kyllä toinen osaa puhua ja toinen ei. Yhtään.

Aina voidaan sitten nalkuttaa aivopesusta tms. mutta tosiasia on, että ihminen on tunteva eläin ja työhönkin lähestymistapa on paljon muutakin kuin pelkkää asiaa.

Poliittiset järjestelmän on erillaisia, Suomessa on aina ollut monipuolue hallitukset joissa asioita käsitellään hyvin pragmaattisesti, eli käyttännön läheisesti.
Siihen ei kuulu silloin tunteisiin vetoava ideologinen tulevaisuuden maalailu ....

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Maataloustuki EHDOTTOMASTI POIS muilta kuin OIKEESTI päätoimisilta viljelijöiltä.....

Viimeksi muokattu: 01.10.12 - klo:12:38 kirjoittanut yks.9

Roope Luhtala

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 80
Maataloustuki EHDOTTOMASTI POIS muilta kuin OIKEESTI päätoimisilta viljelijöiltä.....

Milläs kriteereillä määritellään kuka on päätoiminen ja kuka ei?

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Milläs kriteereillä määritellään kuka on päätoiminen ja kuka ei?
Tämä on ihan helvetin hyvä kysymys. Mun mielestäni ei ole mitään järkeä edes erotella näitä, koska kategorisointi johtaisi heti sosiaalitukirinnastuksiin. Joutavaa.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Roope Luhtala

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 80
Milläs kriteereillä määritellään kuka on päätoiminen ja kuka ei?
Tämä on ihan helvetin hyvä kysymys. Mun mielestäni ei ole mitään järkeä edes erotella näitä, koska kategorisointi johtaisi heti sosiaalitukirinnastuksiin. Joutavaa.

Sain yksityisviestinä aiemmin saman ehdotuksen, eli että tuet tulisi poistaa muilta kuin päätoimisilta viljelijöiltä. Kategorisointi taitaa olla kuitenkin käytännössä mahdoton toteuttaa.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Sain yksityisviestinä aiemmin saman ehdotuksen, eli että tuet tulisi poistaa muilta kuin päätoimisilta viljelijöiltä. Kategorisointi taitaa olla kuitenkin käytännössä mahdoton toteuttaa.
Sitä kannattaa yleensä vanhan kaartin ukot, joita riepoo sivutoimenaan kotitilaa viljelevät yrittäjät. Palkka kun saadaan muualta....Itte olen huomannut, että näistä löytyy usein enemmän ammattitaitoa ja myös yrittäjäominaisuuksia. Yleistää ei tietenkään saisi.

Mielenkiintoinen yksityiskohta tuo yksäri ;)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Mun mielestä foorumin seuraaminen olisi miellyttävämpää, jos ketjuissa pyrittäisiin pitäytymään asialinjalla. Ihan turhanpäiväinen *****ilu/kitinä/verbaalioksennukset voitaisiin ohjata omiin ketjuihinsa.
Tää on suomalainen perisynti, insinöörilähestyminen joka asiaan. Kuuntelepa Obaman puhe YK:ssa viime viikolla ja sitten perään Niinistön samasta kokouksesta ja mieti, mitä eroa niillä on. *****ilusta ei ole kyse, mutta kyllä toinen osaa puhua ja toinen ei. Yhtään.

Aina voidaan sitten nalkuttaa aivopesusta tms. mutta tosiasia on, että ihminen on tunteva eläin ja työhönkin lähestymistapa on paljon muutakin kuin pelkkää asiaa.

Heh heh aika aika idiootti täytyy olla jos obaman jutut uppoaa :o
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Maataloustuki EHDOTTOMASTI POIS muilta kuin OIKEESTI päätoimisilta viljelijöiltä.....

Milläs kriteereillä määritellään kuka on päätoiminen ja kuka ei?
Kait ne kriteerit löytyy jos aletaan ehtimään... Olispa mukava harrastella: täyttäis vain syssyllä tukihakemuksen että tuli mopon mittariin 20tkm tänä kesänä ja kohta tilille napsahtais euro/km!!!! Mikä siinä olis sitten pullistella ja vaihella uuttaa jamahaa tai hoodeeta perseen alle!! Näinhän ne maataloustukia nostelevat harrastelijat tekee!!!!