Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: anpu - 27.07.08 - klo:18:11
-
Ongelmana rehukuormaa peruuttaessa kasalle kone jää rinteeseen huutamaan paikalleen, ilmeisesti joku luistonrajoitin tökkää vastaan. Tyhmä ei löydä valikosta apua. Mitä eteen?
-
Napauta I puoli päälle ja vauhilla 1600 rmp pesääs päin
siiloo johan menee ;D
-
Tämä on näitten pienempien sarjojen ongelma (vain yksi hydr. ajomoottori). Ajon varoventtiili antaa yli. Ainoa keino on Ojalan neuvoma.
900-sarjassa 2 ajomoottoria, eikä ole samaa ongelmaa. Sama ero on sitten Massikallakin 7000 ja 8000 välillä.
-
Massikan 7465:ssa on kaks molempaisia.
-
Ongelmana rehukuormaa peruuttaessa kasalle kone jää rinteeseen huutamaan paikalleen, ilmeisesti joku luistonrajoitin tökkää vastaan. Tyhmä ei löydä valikosta apua. Mitä eteen?
Se on liian pieni. Häviää käytännön työssä pyörään asti saatavassa voimassa 141valumötille :P
-
Ei edes Autopoweri tee noin, vaan silppurivaunu nousee komiasti kasan päälle. ;D Totta puhuen paremmin nousee kuin edellisellä keppivaihteisella.
-
Ei edes Autopoweri tee noin, vaan silppurivaunu nousee komiasti kasan päälle. ;D Totta puhuen paremmin nousee kuin edellisellä keppivaihteisella.
Autopoweri alkaa rutista jos liikaa rynttää ja rutina MAKSAA :P
ps: parempi vieno suhina kuin kunnon rutina ;)
-
Autopoweri alkaa rutista jos liikaa rynttää ja rutina MAKSAA :P
Ei kai mistään koneesta löydy 100 %:sta pitoa renkaista, eli kyllä Autopowerillakin alkaa renkaat luistaa betonilla, jos ei enää pääse taaksepäin.
-
Ojalan vaihtoehto virallinen mutta tämän lisäksi kytke terminaalista turbiiniominaisuus pois niin voit todeta käytännössä millä kohtaa mopon tehot loppuu