Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe VAG moottorit kuraa  (Luettu 58064 kertaa)

Eerop

Vs: VAG moottorit kuraa
Tuurillaan pelaa tuo dsg.

Siis ihan perseestä tuo liikkeelle lähtö ja peruuttelu tuolla dsg:llä, jenkkiä vaan purukumina.

7 vaihteinen 1.8tsi moottorin perässä tuntui hyvältä mutta jos laatikon joutuu vaihtamaan 45tkm jälkeen, 1. Vaihteella liikkeelle lähtiessä reilulla kaasulla ravisti ihan hirveästi jota seurasi myöhemmin laatikon hajoaminen totaalisesti.

Ei kai nämä kiinalaiset turhasta valittaneet.

Kuka uskaltaa ostaa 250tkm ajetun(2.0tdi) dsg laatikollisen auton jossa alkuperäinen laatikko?
Mä en uskalla ostaa enää ikinä mitään VAG tuotetta...

Kauppa vaan käy :o no ellei ole muusta tietoa ja pitää jatkuvia ongelmia/kustannuksia normaalina.
Jaa sää vai???

250 tkm ajetut autot on köyhille, kuka sellaisia viittii ostaa? :o

Ei köyhä osta 40000€ autoa vaikka sillä on ajettu yli 250tkm, kuten esim. muutamat maasturit.
Onneksi on niin hyvät koneet töissä että "koti"huolet unohtuu kun kiipeä caterpillarin hyttiin   8)

Pitää olla kyllä melko merkkiuskollinen että uskoo vielä tuohon Catin legendaan. Kaikki Acertit(C moottorit) ainakin on niin täyttä paskaa ettei toista samanlaista ihan heti tule vastaan.

Kaikki osat pillareihin ihan älyttömän hintasia ja Cat reman osat ihan täyttä sekundaa, korjattu miten sattuu.

Red Bull

  • Vieras
Vs: VAG moottorit kuraa
Oikean merkkisen auton keulilla on roikkunu VAG 2,5 litran TDI kones kohta puoli miljoona kilometriä eikä hehkuja kummempaa oo tarttenu määräaikaishuoltojen lisäksi vaihdella.   8)

Eerop

Vs: VAG moottorit kuraa
Iisalmessa vanha taksi transportteri 2.5tdi, avaamattomalla moottorilla 1,1milj km. Tuon kun hiacella ajaa niin ei ole mitään jäljellä autosta eikä kuskista

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: VAG moottorit kuraa
Tuurillaan pelaa tuo dsg.

Siis ihan perseestä tuo liikkeelle lähtö ja peruuttelu tuolla dsg:llä, jenkkiä vaan purukumina.

7 vaihteinen 1.8tsi moottorin perässä tuntui hyvältä mutta jos laatikon joutuu vaihtamaan 45tkm jälkeen, 1. Vaihteella liikkeelle lähtiessä reilulla kaasulla ravisti ihan hirveästi jota seurasi myöhemmin laatikon hajoaminen totaalisesti.

Ei kai nämä kiinalaiset turhasta valittaneet.

Kuka uskaltaa ostaa 250tkm ajetun(2.0tdi) dsg laatikollisen auton jossa alkuperäinen laatikko?
Mä en uskalla ostaa enää ikinä mitään VAG tuotetta...

Kauppa vaan käy :o no ellei ole muusta tietoa ja pitää jatkuvia ongelmia/kustannuksia normaalina.
Jaa sää vai???

250 tkm ajetut autot on köyhille, kuka sellaisia viittii ostaa? :o

Ei köyhä osta 40000€ autoa vaikka sillä on ajettu yli 250tkm, kuten esim. muutamat maasturit.
Onneksi on niin hyvät koneet töissä että "koti"huolet unohtuu kun kiipeä caterpillarin hyttiin   8)

Pitää olla kyllä melko merkkiuskollinen että uskoo vielä tuohon Catin legendaan. Kaikki Acertit(C moottorit) ainakin on niin täyttä paskaa ettei toista samanlaista ihan heti tule vastaan.

Kaikki osat pillareihin ihan älyttömän hintasia ja Cat reman osat ihan täyttä sekundaa, korjattu miten sattuu.
Mitukan moottori  ;D   Katos se on jaappanilainen ja entinenkin catti toimis moitteetta niin kait tuo uuskin kun on melkein sama pienillä parannuksilla vaan  :P     

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: VAG moottorit kuraa
Iisalmessa vanha taksi transportteri 2.5tdi, avaamattomalla moottorilla 1,1milj km. Tuon kun hiacella ajaa niin ei ole mitään jäljellä autosta eikä kuskista
Joo joo   ;D     Jos samassa ajassa ajaa samat kilometrit niin luulen kyllä että hiacessa on alkuperäisiä osia vielä enemmän  ::)   Mutta joo ei se kyllä mikään ihmisen ajettavaksi ole tarkoitettu se on semmonen *******en työkalu ja toimii... Volkkarissa remontit alkaa siinä viimeistään 40tkm paikkeilla etupään iskarien yläpään vaihdolla ja jatkuu siitä kunnes kuusakoski paalaa sen...  Mutta nää nyt on näitä ikuisuuskysymyksiä kun hiacet lähtee afrikkaan monesti jonkun 600tkm jälkeen...  Mutta miksei muuten volkkarit kelpaa niille??

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: VAG moottorit kuraa
Olen tainnut ennenkin kertoa teille, että Volvo, Saab, Mercedes-Benz ja BMW ovat ainoat oikeat autovalmistajat :-X Urheiluautoissa toki vagilla on hyvä tarjonta.
Automaatti on ylimukava ajaa ja kestääkin kunhan valmistaja on kunnollinen.

Volkkarithan ovat aivan hirveitä ajaa. Tai no, jos tykkää kivirekikyydistä niin mikäs siinä ::) Mutta eipä siinä hintaluokassa ole parempaakaan tarjota. Foordit ja muut on vaan halvempia ja yhtä huonoja ajaa ;D
Jenkeistä mulla on semmoinen kuva, että kestävät mutta hieman surkeita ergonomialtaan ja sisustukseltaan muutenkin (+ kauhea ulkonäkö 99% tapauksista). Kokemusta näistä ei kyllä ei juurikaan ole.
Japanilaiset on perseestä.

Hiacce kyllä kestää, mutta onhan se hirveä laitos ajaa ;D

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: VAG moottorit kuraa
Olen tainnut ennenkin kertoa teille, että Volvo, Saab, Mercedes-Benz ja BMW ovat ainoat oikeat autovalmistajat :-X Urheiluautoissa toki vagilla on hyvä tarjonta.
Automaatti on ylimukava ajaa ja kestääkin kunhan valmistaja on kunnollinen.

Volkkarithan ovat aivan hirveitä ajaa. Tai no, jos tykkää kivirekikyydistä niin mikäs siinä ::) Mutta eipä siinä hintaluokassa ole parempaakaan tarjota. Foordit ja muut on vaan halvempia ja yhtä huonoja ajaa ;D
Jenkeistä mulla on semmoinen kuva, että kestävät mutta hieman surkeita ergonomialtaan ja sisustukseltaan muutenkin (+ kauhea ulkonäkö 99% tapauksista). Kokemusta näistä ei kyllä ei juurikaan ole.
Japanilaiset on perseestä.

Hiacce kyllä kestää, mutta onhan se hirveä laitos ajaa ;D
No onhan se kauhea ajaa jos ajattelee ajavansa henkilöautolla... Mutta ei noi muutkaan pakut mukavia ole kun on polvet kiinni kojelaudassa  ;D   5-10cm sais siirtää sitä väliseinää niin sais edes jonkinlaiset olot monessakin merkissä...  Tänäänkin istuin transporterissa pelkääjän paikalla ja voi ***** kun ei tiedä miten siellä jalkojansa pitäis.. Eivät mahdu sinne jalkatilaan ja vasten sitä "kojelautaa" polvet ottaa epämukavasti siihen ja lukee vieläpä Airbag siinä lumpioiden alla  :P  Että kolarin kun ajaa niin tietää että on jalaton ainakin...

tomisaar

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 107
Vs: VAG moottorit kuraa
Iisalmessa vanha taksi transportteri 2.5tdi, avaamattomalla moottorilla 1,1milj km. Tuon kun hiacella ajaa niin ei ole mitään jäljellä autosta eikä kuskista
Joo joo   ;D     Jos samassa ajassa ajaa samat kilometrit niin luulen kyllä että hiacessa on alkuperäisiä osia vielä enemmän  ::)   Mutta joo ei se kyllä mikään ihmisen ajettavaksi ole tarkoitettu se on semmonen *******en työkalu ja toimii... Volkkarissa remontit alkaa siinä viimeistään 40tkm paikkeilla etupään iskarien yläpään vaihdolla ja jatkuu siitä kunnes kuusakoski paalaa sen...  Mutta nää nyt on näitä ikuisuuskysymyksiä kun hiacet lähtee afrikkaan monesti jonkun 600tkm jälkeen...  Mutta miksei muuten volkkarit kelpaa niille??

Taitaa olla vähemmäks afrikassa noita merkkiliikkeitä niitä remontoimaan, ja vielä vähemmän maksu miehiä kustantamaan remontteja!!

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: VAG moottorit kuraa
Iisalmessa vanha taksi transportteri 2.5tdi, avaamattomalla moottorilla 1,1milj km. Tuon kun hiacella ajaa niin ei ole mitään jäljellä autosta eikä kuskista
Joo joo   ;D     Jos samassa ajassa ajaa samat kilometrit niin luulen kyllä että hiacessa on alkuperäisiä osia vielä enemmän  ::)   Mutta joo ei se kyllä mikään ihmisen ajettavaksi ole tarkoitettu se on semmonen *******en työkalu ja toimii... Volkkarissa remontit alkaa siinä viimeistään 40tkm paikkeilla etupään iskarien yläpään vaihdolla ja jatkuu siitä kunnes kuusakoski paalaa sen...  Mutta nää nyt on näitä ikuisuuskysymyksiä kun hiacet lähtee afrikkaan monesti jonkun 600tkm jälkeen...  Mutta miksei muuten volkkarit kelpaa niille??

Taitaa olla vähemmäks afrikassa noita merkkiliikkeitä niitä remontoimaan, ja vielä vähemmän maksu miehiä kustantamaan remontteja!!
No onko siellä toyota merkkiliikkeitä  ;D 

tomisaar

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 107
Vs: VAG moottorit kuraa
Iisalmessa vanha taksi transportteri 2.5tdi, avaamattomalla moottorilla 1,1milj km. Tuon kun hiacella ajaa niin ei ole mitään jäljellä autosta eikä kuskista
Joo joo   ;D     Jos samassa ajassa ajaa samat kilometrit niin luulen kyllä että hiacessa on alkuperäisiä osia vielä enemmän  ::)   Mutta joo ei se kyllä mikään ihmisen ajettavaksi ole tarkoitettu se on semmonen *******en työkalu ja toimii... Volkkarissa remontit alkaa siinä viimeistään 40tkm paikkeilla etupään iskarien yläpään vaihdolla ja jatkuu siitä kunnes kuusakoski paalaa sen...  Mutta nää nyt on näitä ikuisuuskysymyksiä kun hiacet lähtee afrikkaan monesti jonkun 600tkm jälkeen...  Mutta miksei muuten volkkarit kelpaa niille??

Taitaa olla vähemmäks afrikassa noita merkkiliikkeitä niitä remontoimaan, ja vielä vähemmän maksu miehiä kustantamaan remontteja!!
No onko siellä toyota merkkiliikkeitä  ;D
Taitaa tuo Toyotan tekniikka olla niin toiminta varma ettei tarvii paljon remontteja tehdä...

metvil

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 183
Vs: VAG moottorit kuraa
vag koneita on monia erilaisia.Oma wanha -98 ajettu jo vajjaa 300th ja joutu jo vaihtamaan 5.3e maksavan putken öljynlauhduttimen ja lohkon väliin.no o-renkaat kans.
Töitä se teetti kyllä,vaan eipähän ollut muussa pahanteossa!Neljänvuoden ajossa on mennyt tukivarsiin ja jarruosiin 450e.On hyvä tiellä,mutta niitä tukivarsia on kyllä jokasuuntaan siellä alla!
Vanha letukka(-89)on kyllä varma kulkia.
Motokuski kysy että vieläkö tuokin on hengissä?Toinen kyseli,että onko tarvinnut voimansiirtoa rempata.Ei!Vähän järreempi kuin toyotan.Kuulemma etukartaani on vähän vaivaisesti tehty vanhemmissa japseissa.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: VAG moottorit kuraa
Iisalmessa vanha taksi transportteri 2.5tdi, avaamattomalla moottorilla 1,1milj km. Tuon kun hiacella ajaa niin ei ole mitään jäljellä autosta eikä kuskista
Joo joo   ;D     Jos samassa ajassa ajaa samat kilometrit niin luulen kyllä että hiacessa on alkuperäisiä osia vielä enemmän  ::)   Mutta joo ei se kyllä mikään ihmisen ajettavaksi ole tarkoitettu se on semmonen *******en työkalu ja toimii... Volkkarissa remontit alkaa siinä viimeistään 40tkm paikkeilla etupään iskarien yläpään vaihdolla ja jatkuu siitä kunnes kuusakoski paalaa sen...  Mutta nää nyt on näitä ikuisuuskysymyksiä kun hiacet lähtee afrikkaan monesti jonkun 600tkm jälkeen...  Mutta miksei muuten volkkarit kelpaa niille??

Taitaa olla vähemmäks afrikassa noita merkkiliikkeitä niitä remontoimaan, ja vielä vähemmän maksu miehiä kustantamaan remontteja!!
No onko siellä toyota merkkiliikkeitä  ;D
Taitaa tuo Toyotan tekniikka olla niin toiminta varma ettei tarvii paljon remontteja tehdä...
En tiä mehua syö tehoon nähden liikaa :-[
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: VAG moottorit kuraa
Iisalmessa vanha taksi transportteri 2.5tdi, avaamattomalla moottorilla 1,1milj km. Tuon kun hiacella ajaa niin ei ole mitään jäljellä autosta eikä kuskista
Joo joo   ;D     Jos samassa ajassa ajaa samat kilometrit niin luulen kyllä että hiacessa on alkuperäisiä osia vielä enemmän  ::)   Mutta joo ei se kyllä mikään ihmisen ajettavaksi ole tarkoitettu se on semmonen *******en työkalu ja toimii... Volkkarissa remontit alkaa siinä viimeistään 40tkm paikkeilla etupään iskarien yläpään vaihdolla ja jatkuu siitä kunnes kuusakoski paalaa sen...  Mutta nää nyt on näitä ikuisuuskysymyksiä kun hiacet lähtee afrikkaan monesti jonkun 600tkm jälkeen...  Mutta miksei muuten volkkarit kelpaa niille??

Taitaa olla vähemmäks afrikassa noita merkkiliikkeitä niitä remontoimaan, ja vielä vähemmän maksu miehiä kustantamaan remontteja!!
No onko siellä toyota merkkiliikkeitä  ;D
Taitaa tuo Toyotan tekniikka olla niin toiminta varma ettei tarvii paljon remontteja tehdä...
En tiä mehua syö tehoon nähden liikaa :-[
Jaa 9-10ltr/100km nelivetosena... Eipä tuo pari vuotta vanha transportterikaan juuri alle 8ltr/100km mene ikinä...

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: VAG moottorit kuraa
Öö tuo luxsi 06vm syö noin 11l/100km tyyppivika kuulemma. :(
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: VAG moottorit kuraa
Öö tuo luxsi 06vm syö noin 11l/100km tyyppivika kuulemma. :(
Välityksistä se vissiin johtuu kun jos aina ajaa toista sataa niin kyllähän se kone kiertää sen verran että soppa maistuu..