Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe VAG moottorit kuraa  (Luettu 58061 kertaa)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: VAG moottorit kuraa
Se on ollut jo 80 luvulta asti tiedossa että VAG konsernin automaattivaihteistoja kannattaa välttää.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Eerop

Vs: VAG moottorit kuraa
Suuttimien tiivisteen vuotaa tai sitten kansi halki portterista. Ihmettelen että ihmiset yleensä osta tuota dsg lootaa, ei ole yhtä huonoa vaihteistoa olemassa, kaiken lisäksi epämiellyttävä käyttää/ajaa.


Tällä hetkellä pihalla makaa audi a4 2.0tdi blb moottorilla 160tkm rullattuna, tuli jumittelevan ahtimen(vnt) vaihtoon.

Diagnoosia tehdessäni huomasin jäähdytysnestettä tulleen pakokanavasta, kansipahvi tai koko kansi vaihtoon

Cultor

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 563
Vs: VAG moottorit kuraa
Suuttimien tiivisteen vuotaa tai sitten kansi halki portterista. Ihmettelen että ihmiset yleensä osta tuota dsg lootaa, ei ole yhtä huonoa vaihteistoa olemassa, kaiken lisäksi epämiellyttävä käyttää/ajaa.

Täysin eri mieltä käytettävyydestä, ei yhtään häviä jenkkiautomaatille, pikemminkin päinvastoin.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: VAG moottorit kuraa
Se on ollut jo 80 luvulta asti tiedossa että VAG konsernin automaattivaihteistoja kannattaa välttää.
En ymmärrä mihin tämä väite perustuu? En tosin tekniikasta mitään ymmärrä, että saattaahan se olla ihan paska, mutta hyvin se silti toimii ja on tosi mukava käyttää...
Nothing is Something Worth Doing

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8709
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: VAG moottorit kuraa
Se on ollut jo 80 luvulta asti tiedossa että VAG konsernin automaattivaihteistoja kannattaa välttää.
En ymmärrä mihin tämä väite perustuu? En tosin tekniikasta mitään ymmärrä, että saattaahan se olla ihan paska, mutta hyvin se silti toimii ja on tosi mukava käyttää...

Näin on. Ei mitään ongelmia Touranin DSG:n kanssa.
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Eerop

Vs: VAG moottorit kuraa
Tuurillaan pelaa tuo dsg.

Siis ihan perseestä tuo liikkeelle lähtö ja peruuttelu tuolla dsg:llä, jenkkiä vaan purukumina.

7 vaihteinen 1.8tsi moottorin perässä tuntui hyvältä mutta jos laatikon joutuu vaihtamaan 45tkm jälkeen, 1. Vaihteella liikkeelle lähtiessä reilulla kaasulla ravisti ihan hirveästi jota seurasi myöhemmin laatikon hajoaminen totaalisesti.

Ei kai nämä kiinalaiset turhasta valittaneet.

Kuka uskaltaa ostaa 250tkm ajetun(2.0tdi) dsg laatikollisen auton jossa alkuperäinen laatikko?

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: VAG moottorit kuraa
Tuurillaan pelaa tuo dsg.

Siis ihan perseestä tuo liikkeelle lähtö ja peruuttelu tuolla dsg:llä, jenkkiä vaan purukumina.

7 vaihteinen 1.8tsi moottorin perässä tuntui hyvältä mutta jos laatikon joutuu vaihtamaan 45tkm jälkeen, 1. Vaihteella liikkeelle lähtiessä reilulla kaasulla ravisti ihan hirveästi jota seurasi myöhemmin laatikon hajoaminen totaalisesti.

Ei kai nämä kiinalaiset turhasta valittaneet.

Kuka uskaltaa ostaa 250tkm ajetun(2.0tdi) dsg laatikollisen auton jossa alkuperäinen laatikko?
Mä en uskalla ostaa enää ikinä mitään VAG tuotetta...

tomisaar

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 107
Vs: VAG moottorit kuraa
Suuttimien tiivisteen vuotaa tai sitten kansi halki portterista. Ihmettelen että ihmiset yleensä osta tuota dsg lootaa, ei ole yhtä huonoa vaihteistoa olemassa, kaiken lisäksi epämiellyttävä käyttää/ajaa.

Täysin eri mieltä käytettävyydestä, ei yhtään häviä jenkkiautomaatille, pikemminkin päinvastoin.

Kyllä kalliiksi tulee VAG konsernin laitteiden ylläpito suutimen tiivisteet vuotaa tai kansi halki. Miltä tämä diaknoosi kuullostaa? Ensin tehdään diaknoosi testaavat pito paineet 200€, vaihdetaan suuttimen o renkaat 600€ ja toivotaan että tuli kuntoon. Kuluu pari viikkoa taas sama vika, vaihdetaan 7000€ kansi ja vika tuli kuntoo. Eipä tullut kalliiksi. Onneksi se on vaan rahaa ;D ;D


Ja mitä tulee näihin automaatti lootiin niin kaikki ovat täysiä paskoja.
Terv. 13v. Asentajana VAG merkkiliikkeessä.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: VAG moottorit kuraa
Kuka uskaltaa ostaa 250tkm ajetun(2.0tdi) dsg laatikollisen auton jossa alkuperäinen laatikko?
Kuka ylipäätään haluaa ostaa 250 tkm ajettuja autoja? Merkki kuin merkki niin paskaa sataa...  :o 8) :P

Niin, tietty jos dynareteen jälkeen ei jäänyt muuta mahdollisuutta...  ;D

Viimeksi muokattu: 22.03.13 - klo:21:10 kirjoittanut supersammakko

Nothing is Something Worth Doing

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: VAG moottorit kuraa
Tuurillaan pelaa tuo dsg.

Siis ihan perseestä tuo liikkeelle lähtö ja peruuttelu tuolla dsg:llä, jenkkiä vaan purukumina.

7 vaihteinen 1.8tsi moottorin perässä tuntui hyvältä mutta jos laatikon joutuu vaihtamaan 45tkm jälkeen, 1. Vaihteella liikkeelle lähtiessä reilulla kaasulla ravisti ihan hirveästi jota seurasi myöhemmin laatikon hajoaminen totaalisesti.

Ei kai nämä kiinalaiset turhasta valittaneet.

Kuka uskaltaa ostaa 250tkm ajetun(2.0tdi) dsg laatikollisen auton jossa alkuperäinen laatikko?
Mä en uskalla ostaa enää ikinä mitään VAG tuotetta...

Kauppa vaan käy :o no ellei ole muusta tietoa ja pitää jatkuvia ongelmia/kustannuksia normaalina.
Oon vaatimaton!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52014
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: VAG moottorit kuraa
Tuurillaan pelaa tuo dsg.

Siis ihan perseestä tuo liikkeelle lähtö ja peruuttelu tuolla dsg:llä, jenkkiä vaan purukumina.

7 vaihteinen 1.8tsi moottorin perässä tuntui hyvältä mutta jos laatikon joutuu vaihtamaan 45tkm jälkeen, 1. Vaihteella liikkeelle lähtiessä reilulla kaasulla ravisti ihan hirveästi jota seurasi myöhemmin laatikon hajoaminen totaalisesti.

Ei kai nämä kiinalaiset turhasta valittaneet.

Kuka uskaltaa ostaa 250tkm ajetun(2.0tdi) dsg laatikollisen auton jossa alkuperäinen laatikko?
Mä en uskalla ostaa enää ikinä mitään VAG tuotetta...

Kauppa vaan käy :o no ellei ole muusta tietoa ja pitää jatkuvia ongelmia/kustannuksia normaalina.
Jaa sää vai???
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: VAG moottorit kuraa
Tuurillaan pelaa tuo dsg.

Siis ihan perseestä tuo liikkeelle lähtö ja peruuttelu tuolla dsg:llä, jenkkiä vaan purukumina.

7 vaihteinen 1.8tsi moottorin perässä tuntui hyvältä mutta jos laatikon joutuu vaihtamaan 45tkm jälkeen, 1. Vaihteella liikkeelle lähtiessä reilulla kaasulla ravisti ihan hirveästi jota seurasi myöhemmin laatikon hajoaminen totaalisesti.

Ei kai nämä kiinalaiset turhasta valittaneet.

Kuka uskaltaa ostaa 250tkm ajetun(2.0tdi) dsg laatikollisen auton jossa alkuperäinen laatikko?
Mä en uskalla ostaa enää ikinä mitään VAG tuotetta...

Kauppa vaan käy :o no ellei ole muusta tietoa ja pitää jatkuvia ongelmia/kustannuksia normaalina.
Jaa sää vai???

250 tkm ajetut autot on köyhille, kuka sellaisia viittii ostaa? :o
It ain't over till the fat lady sings

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: VAG moottorit kuraa
Tuurillaan pelaa tuo dsg.

Siis ihan perseestä tuo liikkeelle lähtö ja peruuttelu tuolla dsg:llä, jenkkiä vaan purukumina.

7 vaihteinen 1.8tsi moottorin perässä tuntui hyvältä mutta jos laatikon joutuu vaihtamaan 45tkm jälkeen, 1. Vaihteella liikkeelle lähtiessä reilulla kaasulla ravisti ihan hirveästi jota seurasi myöhemmin laatikon hajoaminen totaalisesti.

Ei kai nämä kiinalaiset turhasta valittaneet.

Kuka uskaltaa ostaa 250tkm ajetun(2.0tdi) dsg laatikollisen auton jossa alkuperäinen laatikko?
Mä en uskalla ostaa enää ikinä mitään VAG tuotetta...

Kauppa vaan käy :o no ellei ole muusta tietoa ja pitää jatkuvia ongelmia/kustannuksia normaalina.
Jaa sää vai???

No More!
Oon vaatimaton!

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: VAG moottorit kuraa
Tuurillaan pelaa tuo dsg.

Siis ihan perseestä tuo liikkeelle lähtö ja peruuttelu tuolla dsg:llä, jenkkiä vaan purukumina.

7 vaihteinen 1.8tsi moottorin perässä tuntui hyvältä mutta jos laatikon joutuu vaihtamaan 45tkm jälkeen, 1. Vaihteella liikkeelle lähtiessä reilulla kaasulla ravisti ihan hirveästi jota seurasi myöhemmin laatikon hajoaminen totaalisesti.

Ei kai nämä kiinalaiset turhasta valittaneet.

Kuka uskaltaa ostaa 250tkm ajetun(2.0tdi) dsg laatikollisen auton jossa alkuperäinen laatikko?
Mä en uskalla ostaa enää ikinä mitään VAG tuotetta...

Kauppa vaan käy :o no ellei ole muusta tietoa ja pitää jatkuvia ongelmia/kustannuksia normaalina.
Jaa sää vai???

250 tkm ajetut autot on köyhille, kuka sellaisia viittii ostaa? :o

Ei köyhä osta 40000€ autoa vaikka sillä on ajettu yli 250tkm, kuten esim. muutamat maasturit.
Oon vaatimaton!

tomisaar

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 107
Vs: VAG moottorit kuraa
Kuka uskaltaa ostaa 250tkm ajetun(2.0tdi) dsg laatikollisen auton jossa alkuperäinen laatikko?
Kuka ylipäätään haluaa ostaa 250 tkm ajettuja autoja? Merkki kuin merkki niin paskaa sataa...  :o 8) :P

Niin, tietty jos dynareteen jälkeen ei jäänyt muuta mahdollisuutta...  ;D
Jos mukavuuden haluinen haluaa olla niin meillä työt tehdään juurikin tuolla Dyna veeteellä ja
kaupassa käydään automaatti jenkillä 8)