Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Webvisu  (Luettu 5794 kertaa)

jariman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1336
Webvisu
Webvisu, halvatun paska ohjelma, ei sitten
Saa millään tulostettua paperille, muutoinkin
Sekava ohjelma, onkohan mulla joku demoversio >:(

Onks suonentiedon viljelyohjelma yhtään
Luotettavampi

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Webvisu
Webvisu, halvatun paska ohjelma, ei sitten
Saa millään tulostettua paperille, muutoinkin
Sekava ohjelma, onkohan mulla joku demoversio >:(

Onks suonentiedon viljelyohjelma yhtään
Luotettavampi

Sää et osaa. ;D

Osta joku opastin tai automaattitulostus sihen, pitkässä juoksussa säästät sähköä ja hermoja 0.05%. ;D ;D


Nii, ja alkukankeuden jälkeen on hyvä ohjelma. Kommunikoi mukavasti ton vipulaisenkin kanssa. Tulosteet saa pdf:nä ja paperilla.

Ei oo moittimista edes teknisen tuen puolesta.

Viimeksi muokattu: 28.04.16 - klo:22:33 kirjoittanut SKN

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20009
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Webvisu
Juu se tulostus ei ole helppo sillä tavalla kuin muista ohjelmista, joista voi tulostella mitä haluaa. Webwisu päättää, mitä missäkin tilateessa käyttäjä voi haluta, ja se haluaminen yleensä on aivan eri asiaa mitä Webwisu on päättänyt.

Eli oliko se nyt niin, että tulostus valitaan - ei mistään napista, joka näyttää tulostimelta - paikasta, joka on keskellä kolmannentoista päällekkäisen pop-up-ruudun tilariviä. Siitä painetaan kerran, ja yhteys palvelimeen katkeaa. Kun käynnistät Webwisun uudelleen, menet selailemaan proagrian peltokauppatoria, Farmarin Pörssiä, sitten valitset Tulosteet, sieltä kohdan Tasklistfor report ja painat tarmokkaasti Luo Raportti - nappia.

Vasempaan reunaan valkoiselle alueelle ilmestyy rullaava vesipyörän näköinen symboli. Eiks olekin kiva ? Niin, en kylläkään tiedä, miten tuosta kuvatuksesta jonkun tulosteen saisi, mutta tuo pyörivä ratas on juu ihqu.

-SS-

Naturalis

  • Vieras
Vs: Webvisu
Onks suonentiedon viljelyohjelma yhtään
Luotettavampi
Vaihdoin Suonentiedon ohjelmaan kun webwisu hukkasi kaikki tallennetut tiedot viime vuodelta.
Ei kaduta kohtuu selkeä ohjelma. Ihmetyttää miksi toimiva pc-wisu täytyi lopettaa ja korvata se tuollaisella webbishaiballa? ???

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20009
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Webvisu
Onks suonentiedon viljelyohjelma yhtään
Luotettavampi
Vaihdoin Suonentiedon ohjelmaan kun webwisu hukkasi kaikki tallennetut tiedot viime vuodelta.
Ei kaduta kohtuu selkeä ohjelma. Ihmetyttää miksi toimiva pc-wisu täytyi lopettaa ja korvata se tuollaisella webbishaiballa? ???

Murtolassa oli Pro-Agrian mafia(ko ?) heittämässä meikäläistä melkein ulos, kun
uskalsin kutsua Webwisua käyttöliittymältään äärimmäisen höyryäväksi,
litisevän lämpimäksi ja muhkean mehukkaan tuoksuiseksi lehmänlannoitteeksi

Tuo Suonentiedon ohjelma tarjoaa myös pilvipalvelut ja todella rehellisen ja suoraviivaisen
ja selväpiirteisen ohjelman, kylläkin melko reippaalla aloitusinvestoinnilla. Mutta uskon,
että se 300 euroa tulee nopeasti takaisin kun säästää sen kahden viikon turhan
opetteluhomman, jolla saa aikaan vain sekavan kuvatuksen omista viljelysuunnitelmista, ja vaimean
huonon olon siitä, että juu olisi pitänyt aloittaa toisesta päästä.

Itse turvauduin paikalliseen ohjelmistoporukkaan. Karttaohjelma-joka ei liene heidän tekemänsä- on
kyllä kelvoton, kömpelyydessään Webwisun veroinen. Vipukartta on valmiiksi ihan hyvä, että ei kaipaa
sitä nutikkaa enää.

-SS-

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Webvisu
Itse kun tuota kun käytin, niin tulostus oli ainoa kohta jonka osasin..

Kyl se tulostuksen painike on siinä vasemmassa reunassa. Sitten se tuloste menee varmaan pilveen, jonka painike on pdf-arkistona vasemmalla ihan alhaalla. Siis todella alhaalla.. itse en meinannut löytää sitä, kun selailimessa oli joku tiedusteluikkuna päällä ja se peitti näytön alimmaisen sentin  ::) Mut sieltä se löytyy.

Exprolerilla tuo ei toimi
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Köntys

  • Vieras
Vs: Webvisu
Itse kun tuota kun käytin, niin tulostus oli ainoa kohta jonka osasin..

Kyl se tulostuksen painike on siinä vasemmassa reunassa. Sitten se tuloste menee varmaan pilveen, jonka painike on pdf-arkistona vasemmalla ihan alhaalla. Siis todella alhaalla.. itse en meinannut löytää sitä, kun selailimessa oli joku tiedusteluikkuna päällä ja se peitti näytön alimmaisen sentin  ::) Mut sieltä se löytyy.

Exprolerilla tuo ei toimi

Hyvä että täällä on asiantuntioitakin kirjoittelemassa  ;D ;D ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Webvisu
Itse kun tuota kun käytin, niin tulostus oli ainoa kohta jonka osasin..

Kyl se tulostuksen painike on siinä vasemmassa reunassa. Sitten se tuloste menee varmaan pilveen, jonka painike on pdf-arkistona vasemmalla ihan alhaalla. Siis todella alhaalla.. itse en meinannut löytää sitä, kun selailimessa oli joku tiedusteluikkuna päällä ja se peitti näytön alimmaisen sentin  ::) Mut sieltä se löytyy.

Exprolerilla tuo ei toimi

Hyvä että täällä on asiantuntioitakin kirjoittelemassa  ;D ;D ;D

Äijät osaa ohjelmoida 10000€ automaattiohjausta, 3000€ ajo-opastinta, ruiskun ja kylvökoneen ohjauspurkkia ja erillaisia avaruusohjaamon toimintoja.

Mut jumalauta viljelysuunnitteluohjelma ei onnistu. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Webvisu
Itse kun tuota kun käytin, niin tulostus oli ainoa kohta jonka osasin..

Kyl se tulostuksen painike on siinä vasemmassa reunassa. Sitten se tuloste menee varmaan pilveen, jonka painike on pdf-arkistona vasemmalla ihan alhaalla. Siis todella alhaalla.. itse en meinannut löytää sitä, kun selailimessa oli joku tiedusteluikkuna päällä ja se peitti näytön alimmaisen sentin  ::) Mut sieltä se löytyy.

Exprolerilla tuo ei toimi

Hyvä että täällä on asiantuntioitakin kirjoittelemassa  ;D ;D ;D
Joo... selailin kyseli, että "saako ottaa laajennuksia käyttöön" näytön alareunassa ja se kyselyrivi peitti sen pdf-arkiston linkin näytöllä  :-\
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

montöör

  • Vieras
Vs: Webvisu
 Ihmetyttää miksi toimiva pc-wisu täytyi lopettaa ja korvata se tuollaisella webbishaiballa? ???
[/quote]

Pc- versio oli loogisempi. Ensimmäinen Kemiran lannoitetulkki oli vielä yksinkertaisempi. Ohjelmia tekee pelisukupolvi. 2- kertaa vuodessa käytettyna täytyy aina muistella piilossa olevat jipot ja ohjelmassa on liikaa oikopolkuja. Samakuin maakunnassa:"onko meillä kiire vai oikaistaanko" Päivityksiä ei tarvitse tehdä itse. Se on hjyyvä  Tulosteet-valitse alasvetopalkista-luo raportti-tulosta.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12235
  • Virolaista kiitos!
Vs: Webvisu
Webvisu, halvatun paska ohjelma, ei sitten
Saa millään tulostettua paperille, muutoinkin
Sekava ohjelma, onkohan mulla joku demoversio >:(

Onks suonentiedon viljelyohjelma yhtään
Luotettavampi
Mää autan sua :)
1. Valitse sivun vasemmasta reunasta alimmainen kohta TULOSTEET (tämä saattaa olla piilossa, jos ylempänä avattu laajempi hakupolku, näytön koko/asetukset ei kohdallaan yms.)
2. Sivulle tulee pieni ikkuna, jonka sisällä lukee Raportti. Valitse sen alapuolelta nuoli alaspäin toiminto ja saat listan erilaisista raporttilajeista.
3. Valitse listasta haluamasi laji ja valitse enemmän oikeassa reunassa oleva vihreä nuoli, jonka alla lukee Luo raportti.
4. Wisu tekee sivulle raportin, jonka voit tulostaa äskeisen Luo raportti kuvakkeen oikealla puolella olevan Tulosta kuvakkeen avulla.

++ Kohdan raportti oikealla puolella on valittavissa kasvulohkojen tulostuslaajuus. Jos esim. tulostaa lohkokortteja, niin voi tulostella vain yhden tai useamman, kun käy ensin valitsemassa vasemmasta reunasta Kasvulohkot otsikon alta haluamansa kasvulohkot. Eli jokaisen kasvulohkon rivin alussa on rastin paikka, jonka käy ruksaamassa. Sitten palaa takaisin Tulosteet kohtaan ja valitsee raporttilajin ja Tulostuslaajuus kohdasta ruksataan Valitut kasvulohkot.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Webvisu
Niitä kiertoja, lohkokortteja, visuja yms. on kätevä tallentaa pdf:nä vaikka tikulle. Sieltä sitten tulostelee kun tarvii. Toi kiertojuttukin oli helppo lähettää outlookilla yhtenä tiedostoja suoraan maatalousukon sähkikseen.

PC wisu oli hankala päivitysten suhteen kaikkine avaimineen ja sitten ne varmuuskopiot...yäk.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

aveii

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 88
Vs: Webvisu
Ite oon kans miettiny, et onks mikään muu ohjelma selkeempi ku webwisu.. Kyllähän tollaki pärjää, mut luulis tosiaan että selkeempi ja helppokäyttösempi ohjelma olis mahdollista tehä. Plussaa siitä että ohjelma toimii selaimella, mutta jotkut asiat tuntu menevän sekavampaan suuntaan ku pc-versio loppu. Muistaakseni ainaki lannotuksen ja kylvöjen suunnittelu oli olevinaan aikasemmin selkeempää.

jariman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1336
Vs: Webvisu
Vihdoin ja viimein visu tehty, monen mutkan takkuamista,
Vähä  väliä ohjelma jumissa/ ei päivitä muuttuneita
Tietoja, muutaman kerran täytyi kirjautua välillä
Ulos visusta ja sitten takaisin, taas toimi vähän aikaa

Siis tämä proagrian neuvojan tekemä osin,
Meinaa huumori loppua neuvojaltakin,
Neuvo 2000 kulut.....

SS kommentti hyvin paikkansa pitävä, eipä
Neuvojakaan paljoa kehunut webvisua.

Wessel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 422
Vs: Webvisu
teettekö visu/vastaavaa samalla ku suunnittelette torjunta-aine/lannoitekauppoja? Eikö se samalla tule valmiiksi vuoden viljelysuunnitelmakin, ku lisäilee kasvit kylvöön lisäksi. Loput toimenpiteethän menee kirjaukseen peltopuuhastelujen mukaan. Vai menikö se väärin, ku jäi se neuvo-juttu käyttämättä ja pitikö se valtuuttaa anomaan almut valtiolta?  :P