Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Agronettiin ei päässy  (Luettu 2963 kertaa)

Lohisoppa

  • Vieras
Agronettiin ei päässy
Perjantai-illtana ei agronettiin päässyt, eilenkin aamulla käväsin kokeilemassa, ei päässyt, sitten myöhään illalla, ei taaskaan päässyt, tosin eilen ei muutenkaan olis netissä tullut oltua, kun oli muuta tekemistä, mutta oliko siis muilla tämä sivu jumissa?

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Agronettiin ei päässy
Kepulaisten ja ÄmTeeKoon salajuoni  >:(
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Agronettiin ei päässy
On jumitellu muttei onneksi oo oma maailma kaatunu sen takia.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12234
  • Virolaista kiitos!
Vs: Agronettiin ei päässy
Onkohan tää agronet samalla serverillä kuin Farmarin nettisivut? Nekin olivat kaatuneet viikonloppuna ja syynä se, että ukkonen oli iskenyt Jokioisilla serveriin. Ei tosiaan päässyt ainakaan eilen pitkään aikaan tänne ja pakko tunnustaa, että vieroitusoireet oli aikamoiset. Oikein yllätyin, kun havaitsin millaista luopumisen tuskaa koin. Huh-hu.

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Agronettiin ei päässy
Oisko ollu jotain huolto juttuja. Ei toiminu mitkään proagrian jutut.

Lohisoppa

  • Vieras
Vs: Agronettiin ei päässy
Onkohan tää agronet samalla serverillä kuin Farmarin nettisivut? Nekin olivat kaatuneet viikonloppuna ja syynä se, että ukkonen oli iskenyt Jokioisilla serveriin. Ei tosiaan päässyt ainakaan eilen pitkään aikaan tänne ja pakko tunnustaa, että vieroitusoireet oli aikamoiset. Oikein yllätyin, kun havaitsin millaista luopumisen tuskaa koin. Huh-hu.

Mä olin eilen häissä,  en onneksi/valitettavasti (yliviivaa tarpeeton)  omissa häissä.  :D

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12234
  • Virolaista kiitos!
Vs: Agronettiin ei päässy
Aina kannattaa olla varuillaan, koskaan ei tiedä minkälainen puuma vaanii nurkan takana ???

Lohisoppa

  • Vieras
Vs: Agronettiin ei päässy
Aina kannattaa olla varuillaan, koskaan ei tiedä minkälainen puuma vaanii nurkan takana ???

Mua ne onneks lähtee karkuun, taidan haista pilantuneelle lihalle  tai pelästyvät ulkomuotoani.  ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Agronettiin ei päässy
Aina kannattaa olla varuillaan, koskaan ei tiedä minkälainen puuma vaanii nurkan takana ???

Mua ne onneks lähtee karkuun, taidan haista pilantuneelle lihalle  tai pelästyvät ulkomuotoani.  ;D
Ahma ei varmaan lähtis sitten karkuun  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1174
Vs: Agronettiin ei päässy
Todenäköisesti sontadirektivi tuli täyteen ja ylläpidon piti lapioida laaria tyhjemmäksi.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Agronettiin ei päässy


demarit kaataa nettiä ko totuus loiseläjistä alkaa tulla kansan tietoisuuteen ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Agronettiin ei päässy
Onkohan tää agronet samalla serverillä kuin Farmarin nettisivut? Nekin olivat kaatuneet viikonloppuna ja syynä se, että ukkonen oli iskenyt MTT:n rakennukseen, aiheuttaen tulipalon, joka kaatoi Jokioisilla serverin. Ei tosiaan päässyt ainakaan eilen pitkään aikaan tänne ja pakko tunnustaa, että vieroitusoireet oli aikamoiset. Oikein yllätyin, kun havaitsin millaista luopumisen tuskaa koin. Huh-hu.

Tietääkseni tämä sivusto on juuri tuon laitoksen serverillä.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Agronettiin ei päässy
Sano vaan, jos olet terapian tarpeessa, tästä vastoinkäymisestä ????

Lohisoppa

  • Vieras
Vs: Agronettiin ei päässy
Sano vaan, jos olet terapian tarpeessa, tästä vastoinkäymisestä ????

Sen takia kyselin, kun ihmettelin, missä oli ongelma, kun kuitenkin on koko ajan tullut uusia juttuja tänne sillä välin kun en itse päässyt sisään. Terapian tarpeessa en ole  sen enmpää kuin sinäkään.  ;D