"Poraa pakosarjaan ennen ahdinta virtauksellisesti hyvään paikkaan lähelle kollektoria 4-5mm reikä ja hitsaa ympärille jarruputken kaiksoisnippa johka saat 1-1,5 metrin pätkän jarruputkea kiinni johka voit jo laittaa normi letkulla eteenpäin mittarille....
Kai niitä lämpötila mittareita voi laittaa mutta ehkä tärkeempi ahtoilman lämpötilaa olis pakolämmöt. Jottei mottis sula.."
Kestääkö pakosarja jos sitä poraa/hitsaa, ilmeisesti?
Entä voikos pakopaineet kasvaa liiansuuriksi vasta äänenvaimentimen tienoilla, jos tehonlisäys on reilu. Suoralla putkella tätä ongelmaa ei ainakaan ole
Pakolämmöt tärkeämmät juu, 800c korkeammalle ei tartteis ehkä nousta. "Kollektori", tuota en hokannut?
Millaisessa käytössä Fiiatti on, oliko se 100-, vai 110-90?