Oletteko laskeneet, kummalla "voittaa" enempi, maatalousajoneuvolla poistoineen ja vähennyksineen vaiko yksityisautojen kilometrien korvauksella?
En ole laskenut. Homma vain yksinkertaisempaa jos on maatalousauto jolla ajetaan maatalousajot ja sitten yksityistaloudessa oma auto.
En ole kuullut, että kevyt kuorma-autosta olisi rajoitusta henkilömäärän suhteen tai siis on varmaan tuo 1+8. Pakulla sallitaan kai tuo kolme vaan, mutta saahan maataloudessa käsittääkseni olla henkilöautokin, jollaisiksi useampipaikkaiset pakut on rekisteröity. Tuollaisen henkilöautopakun käyttömaksut vaan ovat aika kovat, verrattuna tuollaiseen pikku kuormuriin. C1E korttikin löytyy, että senkään puolesta ei ole ongelmaa. Mutta vaihtoehtona tosiaan ainoastaan jenkkejä jos nelikko automaatin haluaa. Vajaa vetosena löytyy sitten sprintteriä ja jotain muuta, mitä? Jenkki olisi kyllä komee peli mutta menovesihän noille taitaa edelleen kelvata? Samoin kai on noissakin jonkinlaista muutakin ongelmaa ollut?
Tuo hiluxin kuormuri olisi ihan varteenotettava vaihtoehto, mutta liian kallis uusi kun on. Ehkä sitten joskus. Mikä tämä f150 foorti on, joku uusi? Todennäköisesti sitten myös liian kallis. Isuzua olen erään kaverinkin kuullut kehuvan, mutta näissä on se ongelma ettei ole edes sitä kolmea paikkaa vaan vain kaksi. Saahan näistäkin kai niitä pitkäkoppisia henkilöautoversioita, mutta käyttömaksuthan noissa nousee.
Vaikea valinta. Oikeastaan jännittää näiden tojotien jälkeen, että kuinka sysipaskan laitteen voi hankkia. Onko nuo mainitsemani transporter ja vito kuinka vikaisia laitteita? Kertokaa jos kokemuksia on. DSG:stä en ole ainakaan kuullut mitään hyvää.