Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nosto-ovi  (Luettu 9048 kertaa)

Tuumaaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 922
Vs: Nosto-ovi
No kunhan Närpiölääsistä pysyy erossa sattaa ovi toimiakkin.
Sielä ei toimivuudessa eikä asennuksessa eikä takuuasioissa ollut kehumista.
Jälkimarkkinoinnista olen ajatellu vastata itse  ;D ;D

Jaa-a. Just tekivät parhaan tarjouksen tähän mennessä, 900 ekua halvempi kuin Nassau ja Crawford. Mitä tos toimivuudes on ollu vikana? Seinäs on 5000*4000 reikä ja toi vitosen lukema on leveys...
Sähköavauksella se voisi toimiakkin mutta minulla pelkästään käsinavattava.
Jos kiskon oven kiinni ja polkaisen siitä alahelmasta koko 64kilollani saan juuri ja juuri lukkosalvan suljetuksi.
Avatessa nousee itsekseen noin 2metriä jonkajälkeen tarvitaan todellakova tempaisu jotta ovi nousisi ylös,josta se kuitenkin saattaa valua takaisin.
Yleensä joudun katuharjalla nostamaan sen ylös niin silleen se parhaiten sinne jää.

Asennuksessa asentaja poraili sarananreikiä vääriinpaikkoihin jotka jäivät näkyville.
Reklamoin oven toimimattomuudesta tehtaalle josta laittoivat saman asentajan säätelemään ovea.
Asentaja teki parhaansa mutta totesimme ettei muualla ole vikaa kun jousissa jotka oli kiristetty jo 4kierrosta yli ohjeen.
Asentaja ja tehdas suosittelivat jotta laittaisin sähkökäyttöiseksi omalla kustannuksellani.
Väittivät ettei tämänkokoiset 4*4 ovet yleensäkkän toimi käsikäyttöisenä kunnolla.

Oot senverta lähistöltä jotta yksityisviestillä järjestyy vaikka yksityisesittely. ;D ;D

lehtis

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 382
Vs: Nosto-ovi
Asentaja ja tehdas suosittelivat jotta laittaisin sähkökäyttöiseksi omalla kustannuksellani.
Väittivät ettei tämänkokoiset 4*4 ovet yleensäkkän toimi käsikäyttöisenä kunnolla.

Meillä kaksi Nassau ovea 4 x 4 ollut 5 vuotta käytössä ja hyvin pelittäneet.
Ketjutaljat ovat tosi hyvät, ei tarvi paiskoa ylös ja alle kouluikäiset lapsetkin voivat niitä käyttää  :)