Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe taasen ratiossa....  (Luettu 4269 kertaa)

~Tuulia ~

  • Vieras
Vs: taasen ratiossa....
just tuon takia nykyisin käsittelen noita naapurin pentuja kolmen metrin kepillä!    hyvissä käsissä ollaan, ei vieläkään käräjillä!      mutta jos ei toimi niin sitten alan käyttää etukuormaajaa! ;D ;D ;D
Tästä nykymaailman touhusta on kyl terve maalaisjärki yhtä kaukana, ku itä on lännestä!! Kaikenmaailman lapsipsykologit vaan sösssöttää mediois, eivätkä kuitenkaa ymmärrä käytännön lastenkasvatuksesta hevon kakkaa...

Viimeksi muokattu: 11.02.10 - klo:08:13 kirjoittanut ~Tuulia ~

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65712
Vs: taasen ratiossa....
auts! taas olen samaa mieltä kuin aukki!      nyt alkaa pelottaaa! ::)

UCD

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1440
Vs: taasen ratiossa....
En ole poliisi AMK opinnäytetöitä toki nähnyt, enkä osaa alaa arvioidakaan, mutta jos peilaa hyvinkin tuntemani maatalouden AMK tasoisen opetuksen opinnäytetöihin, niin tieteellinen taso on yleensä täysin olematon.
Ei tälläiset opinnäytetyöt mitään kunnon tason saavuttavia tutkimuksia ole, vaan opiskelijan omaa oppimista varten. Sama pätee myös graduihin yliopistossa, kaikkiin lähdetään suurella tieteellisellä ambiotiolla ja lopputulos on parhaimmillaankin hyvä oppimisprosessi, niinkuin sen alkuperäinen tarkoitus onkin. Jos Amk ja gradu opinnäytetöistä aletaan vetää tutkimustuloksia ja johtopäätöksiä ollaan aina kevyin eväin matkassa.  
Kyllä tässä on vähän sensaatiohaun makua, kun lopputulos "tiedetään", niin haettiin senmukaiset tuloksetkin.  ::)


Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

Aulis Anttila

  • Vieras
Anna mennä vaan...
auts! taas olen samaa mieltä kuin aukki!      nyt alkaa pelottaaa! ::)

Nou hätä... mä oon - melkein - aina oikeessa  :P :P :P :P :P :P

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65712
Vs: taasen ratiossa....
no sehän siinä onkii kun sinä olet vain melkein oikeessa! ;D ;D

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: taasen ratiossa....
En ole poliisi AMK opinnäytetöitä toki nähnyt, enkä osaa alaa arvioidakaan, mutta jos peilaa hyvinkin tuntemani maatalouden AMK tasoisen opetuksen opinnäytetöihin, niin tieteellinen taso on yleensä täysin olematon.
Ei tälläiset opinnäytetyöt mitään kunnon tason saavuttavia tutkimuksia ole, vaan opiskelijan omaa oppimista varten. Sama pätee myös graduihin yliopistossa, kaikkiin lähdetään suurella tieteellisellä ambiotiolla ja lopputulos on parhaimmillaankin hyvä oppimisprosessi, niinkuin sen alkuperäinen tarkoitus onkin. Jos Amk ja gradu opinnäytetöistä aletaan vetää tutkimustuloksia ja johtopäätöksiä ollaan aina kevyin eväin matkassa.  
Kyllä tässä on vähän sensaatiohaun makua, kun lopputulos "tiedetään", niin haettiin senmukaiset tuloksetkin.  ::)
Niinpä. Vähän pelottaa vaan se mitä tästä seuraa. Tuolla aiemmin jo näitä lueteltiin....tulee hiton kalliiksi amk-tms-opiskelijoiden vartit julkisuudessa. :(
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: taasen ratiossa....
Nou hätä... mä oon - melkein - aina oikeessa

Eläkeläispieru vaan kuvittelee omassa sairaassa mielessä ;D ;D ;D ;D
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: taasen ratiossa....
Kun kävin Kanadassa niin siellä serkun rouva varotti heti minua että EI SAA kuvata vieraita lapsia edes vahingossa saatat joutua Poliisin puheille.Sellaset on säännöt siellä päin eikä mene kauaa kun täällä on sama juttu.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: taasen ratiossa....
Kesä tulee, vaatteet vähenee....lihaa pannaan tyrkylle. Mites sitte....laput silmille, kihlat ranteisiin ja käräjille?
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: taasen ratiossa....
Nou hätä... mä oon - melkein - aina oikeessa

Eläkeläispieru vaan kuvittelee omassa sairaassa mielessä ;D ;D ;D ;D

Kyllä tuo Koposen ulkonäkö on huolestuttavan repsahtanut.  ;D
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65712
Vs: taasen ratiossa....
joko on paljon pitäny poistaa kuvii noista kooklen sivuilta?   tänään keskustelivat enpusken kanssa siitä mitä oli näkynnä ja hurjaa; missä??????? :P :P :P