Milwaukeen laatu on nykyään ongelmallinen, koska niissä on niin monenlaisen merkin peruja.
AEG:n ja Atlas Copcon vanavedessä olleet koneet olivat tehokkaita, mutta akut olivat naikädejä tai nimhöjä.
Milwaukeen FuelTM koneet ovat ihan hyviä. Voimaa on kuin pienessä kylässä. Ekoissa fuel akkurälläköissä oli ongelmana se, että runko ei kestänyt moottorin vääntöä. Niinpä ne vaihtoivat rälläkän uuteen mukisematta.
Milwaukeen akkurasvarässi on paras. On ilmausnappikin, mutta koskaan sitä ei ole tarvinnut käyttää. Rasvapatruunan kun vaan heittää sisään ja alkaa rasvaamaan. Tosin, alkuperäinen rasvanippasuutin on täysin paska. Se kannattaa heittää helvettiin ja vaihtaa kunnon suutin.
Fuelin akkuporassa taas on paska pikaistukka verrattuna entisaikojen Milwaukkeitten röhmin istukkaan.
Tehokas akkukone on helppo ottaa nopeasti, kun ei tarvitse vetää letkua tai sähköä. Huono puoli on se akku. Sitä pitää aina ladata. Kyllä paineilma-, sähkö- ja akkukoneille löytyy aina työmaat. Sähkökoneissa päättymätön silmitön voima, paineilmassa kompaktisuus ja sähköttömyys, akkukoneissa liikuteltavuus.
Ei noita voi verrata keskenään. Kaikille löytyy työmaa.
On vain yksi oikea F-1 moottori.
Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.