Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1]

Viestit - moku

joo cvx.llä ajaminen on kyllä helppoa vaikka toimintoja riittää.täytyy käydä kokeilemassa sinistäkin. nyykkärin inssi sanoi että koneen ajokahva ja vaihteiston käyttö on ihan erilainen sinisessä.tottumuskysymys sitten kummasta tykkää enemmän.hydrauliikkassa tuotot ainakin riittää.
onko tietoa mikä on jd portaattoman hydraulinen/mekaanisen vedon osuus?
Koneet, laitteet ja tekniikka / TM öljyt
: 26.02.09 - klo:16:57
Mitäs öljyjä käytätte moottoreissa? Onko muissa merkeissä hydraulisia nostimia? New hollannin lehdessä agritekilta painotettiin käyttämään ambraa. naapurikylässä yhteen TM.ään vaihdettiin nostimet eli hyvää öljyä kannattaa käyttää. oli käyttänyt jotakin muuta öljyä. mutta sai takuuseen kuitenkin, mutta olen kuullut että ei saa, jos huomataan että on käyttänyt laatuvaatimukseltaan muuta öljyä. mikä muu öljymerkki vastaa ambran mastergoldia?
portaatonta NH.ta lähdettiin hakemaan skotlannista.kaupat tehtiin kuitenkin jd7930 ap 868 tuntia ajettu vm2008, koska olisi mennyt ensi syyskuuhun NH.n saaminen. myyjä tekee vielä öljy ja suodatin vaihto huollon. hintaan olin tyytyväinen.
paikallisen huoltomiehen kautta olen jollakin lailla oppinut tietämään agritekin huoltopäälliköitä. viime kesänä etsittiin varaosamyyjän kanssa osia kissojen ja koirien kanssa. huoltomies soitti agritekin kaverille joka oli lomalla, mutta luetteli silti osanumeron asuntoauton ratista puhelimeen.palvelu kuulemma pelaa luottoasentajille.
Mitä mieltä olette maahantuojien teknisestä palvelusta? Itellä kokemusta kolmelta eri maahantuojalta, agritekille kun olen traktoriasioissa soitellu saa vastauksen kiertelemättä. ja pari kertaa on puhelimessa neuvottu ja asiat tullu kuntoon ilman huoltomiehen käyntiä. parille muulle maahantuojalle kun soittaa menee jutustelu säätietojen kyselyyn
emmää nyykkärin fani ole enkä erityisesti minkään muunkaan mutta, eräällä myyjällä vain jäi levy päälle eräästä 5portaisesta uutuudesta. ihan vaan niinku nappivaihteellista ei olisi millään muulla merkillä ollutkaan.
Ei yhtään mihinkään ja muistutuksena tähän että nyykkäriin on tullut jo vuonna -92 neliportainen pikavaihde ja 6portainen on tullut -95.tässä valossa ajateltuna esim. valtran 5-portainen ei välttämättä ole uutuus.
Onko tehty T7000 portaaton ja tuodaanko sinisenä Suomeen? Messuilla olivat vaitonaisia kaikki, joilta kyselin asiaa....
nii ja mekaanista vetoa koko ajan kumpaankin suuntaan. ei täysin hydraulisesti missääm vaiheessa.
uus puma cvx esitteiden mukaan 1500 kierrosta ja 50.
Timpalle. Aluevaihteet vaihtuu yhdellä kytkimellä,laatikossa kaksoiskytkinrakenne. Oma pääkytkin parittomille ja parillisille vaihteille. Hydrostaatilla portaattomuus.jotenkin näin sen ymmärsin. toki perusteellista tietoa maahantuojalta.50:n nopeus jo moottorin 1500:lla kierroksella.
tietämys oli koneesta myyjiltä heikkoa. new hollandin huoltopäällikkö maahantuojalta vasta käynyt kurssit. tiesi kyllä koneesta paljon ja soitti tehtaallekin ku ei heti muistanut jotakin asiaa.teknisesti kehittynyt laatikko.
Sivuja: [1]