Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Juoruja  (Luettu 4031 kertaa)

Horttaukko

  • Vieras
Juoruja
Jussi Parviainen antaa palaa täydeltä laidalta juoruja blogissaan.

Kuinka paljon niissä on totta, kuinka paljon  panee omiaan, sitä voi vain arvailla.
Joka tapauksessa viihdyttävää lueskeltavaa tähän mennessä 9:ssä jaksossa.

http://jussiparviainen.blogspot.com/

Mutta olettekos kuulleet näitä:                (Lainauksia)

Edesmennyt Urpo Leppänen oli Eduskunnan suurin pukki omien sanojensa mukaan, mutta ei pärjää kyllä Tanja Karpelalle, jota miesten kesken kutsuttiin "*****läksi".Hän voittaa kaikki miehet mennen tullen. Ensi kerralla kerron, kuinka monta .puoluejohtajaa ja kuinka monta ministeriä. Ja ketkä. Esko Aho, Sauli Niinistö, Matti Vanhanen ja..


*********

Ilkka Kanerva vei kerran Saksassa SUL:llin pomona, lähes koko miesmaajoukueen Rehberbanille huoriin. Reippasti marssi maajoukkueemme urhokatras alkuryypyillä itsensä vaadittaviin suorituksiin terästeenä pitkin prostituution via Dolorosaa. Munissa jo hyvänlaatuinen kutina, ikkunoissa tissit paljaina istuvuvia naisia katsellen. Nyt saisi *****a ja ihan varmasti, sillä Ile tietää siitä kaiken. Tällä tavoin valtaa käyttävä pystyy sitomaan syvimpiä viettejä ja haluja hyväksi käyttäen ihan kunnon ihmisetkin mähnään. Ilkalla teki itsellä mieli *****a ja ei nyt varmasti jäisi kenellekkään kiinni urheiluliiton maksamilla naisilla omasta pohjattoman reiän tarpeesta. Eikä olisi missään muussakaan asiassa kukaan Saksassa *****a Illen seurassa saanut, häntä vastaan. Sullin maksamaa seksisiä. Siitä ei ole ennen juoruttukaan. Ja vaarallista olisikin, Se kun Ilkka tulisi ihan varmaan sanomaan että älä nyt tuommoisella minulle vahingollisella touhullasi käryä vaimollesi siitä että kävit Rehberbanilla nussimassa, juntti.

**************


Tapani Kansa huusi kuin hullu Esport-centterin kahvillassa, Jussi Parviaisen ja Satu Ruotsalaisen erosta kuullessaan, että "Ei se Jussi seksissä ainakaan mikään hyvä ole!" No Tapania pitää ymmärtää, koska hän tietää että olen rakastellut hänen vaimonsa Ninan kanssa useaan otteeseen hänen ja Tapanin suhteen aikana ja jäänyt siitä kiinni Tapanille. Tuskin Nina asiasta muuta on maininnut , että se nyt oli sellaista vaan, ei mittään sen kummenpaa. Ja Tapanin suhteenhan asia on vielä niin että kun muutkin tietävät, ainakin minusta ja Ninasta niin ei kai hän nyt vaimonsa kanssa pannutta miestä voi mennä kehumaan, että "Siinä se on hyvä nussija. Oikein kateeksi käy kun itseä aina nukuttaa!"


***********
Tarja Halosta pissitti kerran valtiovierailu junan pysähtyessä Viipurin asemalla. Tarja yritti sisälle vessaan joka oli varattu ja puuskutti tulessaan delekaationsa luo, "Ei sinne pääse kun siellä iskuu joku Venäläinen ***** kusella!" Pissillä ollut nainen oli tullut aivan Halosen perässä ulos vesssojen asueelta ja sanoi niin puhtaalla Suomenkielellä kuin Suomalainen vain voi että, "Hän ei ole Venäläinen ***** ja matkustaa samassa junassa jossa Halonekin ja samassa seurueessa". Tarja työnsi nenäänsä vielä vähän pitemälle ja kysyi että mikä mikähän täällä oikein haisee. Ehkä vessassa käyminen oli kohtalokasta. Martti Ahtisaarihan ei pitkillä lentomatkoilla, joilla joi koko matkan, käynyt vessassa ollenkaan.

**********

Oltiin Paavo Väyrysen ensimmäisen Presidettikampanjan aikana kerran Tuusulassa pirtin pöydän ääressä. Paavo teki itselleen makkaravoileivän ja istuuduttuaan minua vastapäätä totesi että "jaa-a mites me tehtäsiin minusta Presidetti". Onneksi keskutelua ei tarvinnut käydä sillä samaan aikaan talon pihatien päähän ilmestyi musta virka-auto. Tytti Hookana-Asunmaa tuli kylään.

Paavo sanoi minulle naama vääränä että lopetetaan me tällä kertaa tähän. No en ihan ehtinyt poistua kun Tytti suhahti sisälle taloon ja hämmästyneenä, tulipunaisena, mutta kykenemättä salaamaan vierailunsa tarkoitusta, hän tervehti minua ja teki jo hätäpäissän nousua yläkertaan jossa talon makuuhuone sijaitsi. Moikkasin Paavoa, joka myös oli nyt punainen kasvoiltaan vihreästä aatteestaan huolimatta ja väänsi huulillaan sellaisen hymyn, että olin kuolls nauruun kotimatkallani. Joku olisi silloin voinut luulla nauruni johtuvan siitä että olen matkalla pankkiin, niin paljon juoruttin kultturiministeri Tytin rahoittamasta työstäni Paavon kampanjan eteen.


***********
Yritin joskun suuren yksinäisyyteni aikoihin iskeä Eija-Riitta Korholaa joka keikkui firmassani toiveikkaana että minä valmistaisin ja tuottasin hänelle oman Talkshown. Ajelimme autollani ympäriinsä ja soitin Eija-Riitalle autoni cd-laitteella tenoriaarioita. Pysähdyimme aina, jokaisen ajalun jossakin vaiheessa. Eija-Riitta nousi autosta ja näytti minulle alushousujaan. Ne olivan aina hienot ja seksikkäät. Sen pitemmälle ei yhdessä menty mutta Eija-Riitta meni Brysselliin ja eteni asiassa niin pitkälle että on jo eronnut. Poliitikona hän ei kai enää oikein jaksa olla. Raja se on naisellakin. Brysselistä kantautuneiden huhujen mukaan kaikki miehetkään eivät jaksa Eija-Riitan käskytyksessä. Minulta kysyttiin kerran että olenko pannut Eija-Riittaa. Valehtelin tietysti että olen. Ja sain jatkokysymyksen että no mitä erikoista hänen vaginassaan on ? Vastasin että ei mitään. Vastaus kelpasi koska ihmiset on erinlaisia.


*********
Silloin kun Tanja Karpela ajoi humalassa autoa ja jäi siitä kiinni, hän valeheteli poliisille että pakeni väkivaltaista miestään. Tiedän tapauksesta sen verran että Tanja heitti alkoholilasin sisällön miehensä päälle ja käyttäytyi koko saaressa olo ajan hankalana humalaisena. Lopulta hän yrittä karata saaresta veneellä. Aviomies esti aikeen ja lienee joutunut estämään rattiin pyrkivän Tanjaa myös fyysisesti. Tanja valehteli hyvän poliisimiehen ja aviomiehensä Totti Karpelan väkivaltaiseksi häntä kohtaan.


*********
Jipusta vielä sen verran että hän kehui minulle seurakunta yhteydessä "kirkkovenettään", että sen on kuulemma taiteilijapiireissä tiedettyä harvinaista herkkua. Ja kun kysyin tämän haarojen välisen soutulaitteen ominaisuuksista, niin Jippu vastasi että hänellä on taka*****. Kerran olessamme autoajelulla keskellä kesäistä yötä, Jippua alkoi pisittää ja hän ryntäsi lähimpään pusikkoon. Minä näin että oli kyllä kyykyssä pissiessään, eikä seisonut niin kuin miehet joilla virtsa tulee etukautta. Oletin näkeväni sirkusta: seisaaltaan taaksepäin kusevan naisen.


*********

Kukaan ei ole vielä kertonut edes vitsinä myöskään sitä, että Tiitisen lista oli salainen sen vuoksi, että sen laatijalla oli myös poikakaverilista, jossa mahdollisesti mainittiin myös Herra Arajärvi. Tiitinen, tämä Suuren salailun vuoksi konspiraatioiden mies. Ja siksi varmaan sekotti Rusin veljeksistä Alpon Jukkaan.
Mutta Tarja Halosen salanimi oli, ja on listalla edelleen, nimellä Kati.



Viimeksi muokattu: 29.11.11 - klo:17:32 kirjoittanut Horttaukko

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Juoruja
Tuosahan on monta mielenkiintosta juttua. Jos ovatten osaksikkaan totta...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

simmo

  • Vieras
Vs: Juoruja
Tollaset juorut voi jättää omaan arvoonsa.Jos niitä alkais lukemaan ja uskomaan,niin huhuh.Taitaa ollla Parviainen itse jakomielitautinen.En usko sanaakaan,ennenkuin toisin todistetaan. >:(

Aulis Anttila

  • Vieras
Totta vai tarua...
Tollaset juorut voi jättää omaan arvoonsa.Jos niitä alkais lukemaan ja uskomaan,niin huhuh.Taitaa ollla Parviainen itse jakomielitautinen.En usko sanaakaan,ennenkuin toisin todistetaan. >:(

Sen verran niissä - vissiin - totta on ku sun salmonellatiedotteissaski.

Horttaukko

  • Vieras
Vs: Juoruja
Tollaset juorut voi jättää omaan arvoonsa.Jos niitä alkais lukemaan ja uskomaan,niin huhuh.Taitaa ollla Parviainen itse jakomielitautinen.En usko sanaakaan,ennenkuin toisin todistetaan. >:(

Etkö pysty nielemään sitä   että vallan huipulla olevat ihmiset ja muukin  julkkikset ovat vain raadollisia ihmisiä, eivät yhtään meitä  muita parempia moraaliltaan, usein heillä on jopa alhaisempi moraali.

Vaikka osa jutuista ei olisikaan totta, niin ei pidä olla liian sinisilmäinen ja hyväuskoinen tuon poliittisen  ja muunkaan  eliitin suhteen.

Viimeksi muokattu: 29.11.11 - klo:20:29 kirjoittanut Horttaukko

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Totta vai tarua...
Tollaset juorut voi jättää omaan arvoonsa.Jos niitä alkais lukemaan ja uskomaan,niin huhuh.Taitaa ollla Parviainen itse jakomielitautinen.En usko sanaakaan,ennenkuin toisin todistetaan. >:(

Sen verran niissä - vissiin - totta on ku sun salmonellatiedotteissaski.

joopa  joo  kerro  ny  mitä  varten  nuo  suomen rajan tuntumassa  olevat kentät
on  täynnään  hävittäjiä  ja  pommareita  ja  kasarmien  ympäristössä  on
tankkia  kuin  satiaisia    mikäli  uskomme  google  maps   otoksia

lipposen  vaalitukiosastoko  siellä  ::)

simmo

  • Vieras
Vs: Totta vai tarua...



Sen verran niissä - vissiin - totta on ku sun salmonellatiedotteissaski.
[/quote]
------------kun minä kirjaan maatilan kuitteja,niin maitotilissä on salmonellavakuutuksen kohdalla 0€.siitä päättelen.Kymmenen vuotta sitten ,kun näitä muutamia tapauksia tuli julki,sama vakuutusmaksu perittiin joka maitotilistä.Sen jälkeen se pieneni ja pieneni,kunnes ei vuoteen ole enää peritty.Enkä ole nähnyt Pravdassakaan uusia tapauksia.
Lähden nyt atlantille vähän risteileen.Jokohan on markka tullut takaisin,kun tulen Suomeen.Moikka ;D

Viikate

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1686
Vs: Juoruja
Tollaset juorut voi jättää omaan arvoonsa.Jos niitä alkais lukemaan ja uskomaan,niin huhuh.Taitaa ollla Parviainen itse jakomielitautinen.En usko sanaakaan,ennenkuin toisin todistetaan. >:(

Vaikka J.Parviainen ehkä hieman (jo joinakin aikoina hieman enemmänkin) epävakaa persoona onkin, niin kyllähän tuolla oli paljon juttuja joista on saatu vähintäänkin vihiä jo ennenkin eikä Parviaisella ole mitään syytä valehdella. Rehellisestihän tuo tykittää eikä mies itseäänkään jutuissaan säästele.

Varsinkin poika/tyttörakkautta ns. piireissä esiintyy paljon vaikka sitä yritetäänkin kaikin keinoin lakaista maton alle.

Maamies, muista, miss' onnesi on, riihesi rikkaus riippumaton!

- Ilmari Kianto -

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Juoruja
Eiköhän toi peitenimi "kati" ole totuudenmukainen ...
Ei se sitä muuten uskaltaisi sinne laittaa ????