Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Toyotan tekniikkaa  (Luettu 1925 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Toyotan tekniikkaa
Onkohan Fugushimassa käytetty liikaa Toyotan tekniikkaa koska reaktorien sytytysjärjestys näyttää olevan sama kuin Tojon neloskoneissa  ???

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Toyotan tekniikkaa
Fukushiman prefektuurin motto:

"Hayoshikoo Toyotashiii !!!!!"

 :D
Kui mää ain olen paras?

Kamikatze

  • Vieras
Vs: Toyotan tekniikkaa
1,2,4,3 taitaa olla yleisin  neloskoneella, mites se fukushima menikään  ???

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Toyotan tekniikkaa
1,2,4,3 taitaa olla yleisin  neloskoneella, mites se fukushima menikään  ???

Suunnilleen noin, mut en mä tiedä kumpi pää on Fugulassa jakopää.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Toyotan tekniikkaa
Onkohan Fugushimassa käytetty liikaa Toyotan tekniikkaa koska reaktorien sytytysjärjestys näyttää olevan sama kuin Tojon neloskoneissa  ???
Ei.  Tojotat ovat kestäviä, mutta japsit ovat olleet aikoinaan kovia poikia teollisuusvakoilemaan. Suurin todennäköisyys, lyhyen elinkaaren vuoksi, on syytä epäillä ooppelin kopiota. Nokka-akseli epsanjalaatua jne. Pikkuvikoja täynnänsä, varsinkin sähkövikoja.

Viimeksi muokattu: 22.03.11 - klo:12:20 kirjoittanut landehande

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Toyotan tekniikkaa
Onkohan Fugushimassa käytetty liikaa Toyotan tekniikkaa koska reaktorien sytytysjärjestys näyttää olevan sama kuin Tojon neloskoneissa  ???
Ei.  Tojotat ovat kestäviä, mutta japsit ovat olleet aikoinaan kovia poikia teollisuusvakoilemaan. Suurin todennäköisyys, lyhyen elinkaaren, vuoksi on syytä epäillä ooppelin kopiota. Nokka-akseli epsanjalaatua jne. Pikkuvikoja täynnänsä, varsinkin sähkövikoja.

Voi tuolla tietysti olla Opelinkin virranjakaja koska se sytyttää monta kerralla ja välillä kaikki ovat pimeinä  8)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Toyotan tekniikkaa
Minä olisin vähän erimieltä tuosta syttyjärjestyksestä.

Olisko 1 3 4 2 yleisempi nelosessa ja 1 8  4 3 6 5 7 2 kasissa ja niistä perättäisistä sytyistä samalla puolella tulee se kasin soundi. ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Toyotan tekniikkaa
Minä olisin vähän erimieltä tuosta syttyjärjestyksestä.

Olisko 1 3 4 2 yleisempi nelosessa ja 1 8  4 3 6 5 7 2 kasissa ja niistä perättäisistä sytyistä samalla puolella tulee se kasin soundi. ;)

Opel ainakin pyrkii sytyttämään järjestyksessä 1-3-4-2. Ja yleensä onnistuu tehtävässään  8) Tosin muillakin vaihtoehdoilla voi kokeilla jos tahtoo hassuja ääniä, esim 1-4-3-2 -vaihtoehdolla käy vielä "asiallisesti" jos bensana on jotain itsesyttyvää rojua ja puristukset ovat kunnossa  8)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Toyotan tekniikkaa
Laitas 3421 järjestykseksi , pysyis ooppeli pihalla . Mikä parannus liikenneturvallisuuteen

Husokki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Vs: Toyotan tekniikkaa
Onkohan Fugushimassa käytetty liikaa Toyotan tekniikkaa koska reaktorien sytytysjärjestys näyttää olevan sama kuin Tojon neloskoneissa  ???
Ei.  Tojotat ovat kestäviä, mutta japsit ovat olleet aikoinaan kovia poikia teollisuusvakoilemaan. Suurin todennäköisyys, lyhyen elinkaaren vuoksi, on syytä epäillä ooppelin kopiota. Nokka-akseli epsanjalaatua jne. Pikkuvikoja täynnänsä, varsinkin sähkövikoja.

Saa hyvällä syyllä laittaa tähänkin topikkiin tämän http://www.youtube.com/watch?v=dxb8S_zv2Xk&feature=related

 ;D
Käteinen ratkasee

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Toyotan tekniikkaa
Laitas 3421 järjestykseksi , pysyis ooppeli pihalla . Mikä parannus liikenneturvallisuuteen

Mulla GSI -Kadetti kireällä nokalla lähti käymään vaikka puolanjohto oli irti  8) Ja tämä tarina on TOSI. Että se ei tarvinnu jakajaa ollenkaan  ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65593
Vs: Toyotan tekniikkaa
höh, ja tojotan laatu ei ole enää mitään!    eilen hylkäs inssi ihan suotta miun hiluksin koska vasen etupyörä ei jarruttanu kuin ihaaan vähän vaikka seisoi polkimella!   ihmo nipotusta!   ja jarrut katottu vasta 11 vuotta sitten!   yhtenään pitää aukoa noita ja rassata!      oispa fiuden avolava niin eipä tartteis niistä välittää!        ei ne toimis laitettunakaan! ;D

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Toyotan tekniikkaa
Laitas 3421 järjestykseksi , pysyis ooppeli pihalla . Mikä parannus liikenneturvallisuuteen

Mulla GSI -Kadetti kireällä nokalla lähti käymään vaikka puolanjohto oli irti  8) Ja tämä tarina on TOSI. Että se ei tarvinnu jakajaa ollenkaan  ;D

Nonii, sama tekniikka kuin jaappanilaisten ytinvoimaloissa. MOT  ;D