Kautta aikojen on todelliset kärryllä töitä tekevät rakentaneet niitä itse loppuunajetuista autopalikoista ja niin rakentavat vastakin. Jos ajaa tehdaskärryllä niin pitää saada kovempaa taksaa tai olla muuten rahamies joka ei kärryä paljon edes käytä.
Jaa..oisko toisin päin.
5000€ sisun raato.
5000-6000€ renkaat
Kippisylinterin laitto 500-1000€
Uutta hardoxia pohjaan,harvemmin uusilla lavoilla poistavat auton liikenteestä. 1000€
Vetosilmä,500€ tottakai nykyään kuula.
valot,letkutukset 500-800€
Rautaa 500€(takavalopalkki,vetoaisa yms.)
Maalia ja hiekkapuhallusta 1000€
Äkkiä vanhalla kärrillä 15000 E hintaa ja silti ei kärsi epätasaisella kipata ja lavassa kuhmuja heti "uudekseltaan".Saatikka kun perämurikka laahaa maata,henkselit poikki,lehtiä katkeaa.....
Tietysti tuurilla saa halvalla ja vähän ajettujakin
Nimim. kävi sisu pihassa ja lähti samantien kun yllätti työn määrä ja loppu kustannukset.
Ps. Ei nyyskähtäny koppi irti,jatkoi matkaa ajamalla,ei kyllä nyyskähtäny sielläkään, jatkoi sieltäkin pohjanmaalle....