Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe
  • Lukittu aihe

Aihe navettapiika ho hoi.........  (Luettu 87365 kertaa)

navettapiika

  • Vieras
Vs: navettapiika ho hoi.........
Yleensäottaen turmiollista. Noh, tässäkin asiassa on tultu siihen, että kun on antibiootit ja kaikki, niin antaa mennä vaan, kusivehkeet edellä.
Mistä sää oikein puhut?? Onko sulla nyt kaikki kunnossa, kun et kehu tuloillasi, vaan näet joka asiassa jotain negatiivista?? Eiköhän aikuiset ihmiset osaa ittestään huolen pitää ilman sinun neuvojasikin.. ???

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: navettapiika ho hoi.........
Yleensäottaen turmiollista. Noh, tässäkin asiassa on tultu siihen, että kun on antibiootit ja kaikki, niin antaa mennä vaan, kusivehkeet edellä.
Mistä sää oikein puhut?? Onko sulla nyt kaikki kunnossa, kun et kehu tuloillasi, vaan näet joka asiassa jotain negatiivista?? Eiköhän aikuiset ihmiset osaa ittestään huolen pitää ilman sinun neuvojasikin.. ???
kyllä minä olen nyt huomannut, miten kaikki asiat  on jotenkin pielessä, kun eletään niinkin maallistunutta elämää kuin valtaosa elää. Jos elettäisiin säädyllisemmin, olisi se parempi. Voin ihan itse todeta omalta kohdalta, että rikkonaiset ja hyvin varhaiset suhteet ihmismielen herkässä kehitysvaiheessa on joskus haitaksi. No onneksi selvisin siitä kaikesta paskasta.

Tuloista vielä, nyt on tullut semmonen tunne, että ei niillä kannata retostella, ne on niin tukien varassa, siitä paska homma tämä on, ollaan tukielättejä. Jos nuo olis edes oikeasti tehty ilman tukia, mutta ei ne ole. Nyt olen tämän ymmärtänyt.

Viimeksi muokattu: 26.07.15 - klo:16:49 kirjoittanut maidontuottaja

Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

navettapiika

  • Vieras
Vs: navettapiika ho hoi.........
Yleensäottaen turmiollista. Noh, tässäkin asiassa on tultu siihen, että kun on antibiootit ja kaikki, niin antaa mennä vaan, kusivehkeet edellä.
Mistä sää oikein puhut?? Onko sulla nyt kaikki kunnossa, kun et kehu tuloillasi, vaan näet joka asiassa jotain negatiivista?? Eiköhän aikuiset ihmiset osaa ittestään huolen pitää ilman sinun neuvojasikin.. ???
kyllä minä olen nyt huomannut, miten kaikki asiat  on jotenkin pielessä, kun eletään niinkin maallistunutta elämää kuin valtaosa elää. Jos elettäisiin säädyllisemmin, olisi se parempi. Voin ihan itse todeta omalta kohdalta, että rikkonaiset ja hyvin varhaiset suhteet ihmismielen herkässä kehitysvaiheessa on joskus haitaksi. No onneksi selvisin siitä kaikesta paskasta.
Siis jos yli nelikymppisten ihmisten tekemiset mielletään varhaisiksi suhteiksi niin..missäs iässä ne pitäisi aloittaa, että olisi soveliasta.
Ja enköhän minä itse tekemiseni tiedä paremmin kuin sinä. ::)

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: navettapiika ho hoi.........
Yleensäottaen turmiollista. Noh, tässäkin asiassa on tultu siihen, että kun on antibiootit ja kaikki, niin antaa mennä vaan, kusivehkeet edellä.
Mistä sää oikein puhut?? Onko sulla nyt kaikki kunnossa, kun et kehu tuloillasi, vaan näet joka asiassa jotain negatiivista?? Eiköhän aikuiset ihmiset osaa ittestään huolen pitää ilman sinun neuvojasikin.. ???
kyllä minä olen nyt huomannut, miten kaikki asiat  on jotenkin pielessä, kun eletään niinkin maallistunutta elämää kuin valtaosa elää. Jos elettäisiin säädyllisemmin, olisi se parempi. Voin ihan itse todeta omalta kohdalta, että rikkonaiset ja hyvin varhaiset suhteet ihmismielen herkässä kehitysvaiheessa on joskus haitaksi. No onneksi selvisin siitä kaikesta paskasta.
Siis jos yli nelikymppisten ihmisten tekemiset mielletään varhaisiksi suhteiksi niin..missäs iässä ne pitäisi aloittaa, että olisi soveliasta.
Ja enköhän minä itse tekemiseni tiedä paremmin kuin sinä. ::)
Juu, meinasin laittaa, että ei koske varmaan sua enää :-\ mutta sanoinkin yleisesti ottaen.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Käyttäjätunnus

  • Vieras
Vs: navettapiika ho hoi.........
Miks ette navettapiika ja jiipee ole käyneet tätä keskustelua yksityisesti? Kertoo kyllä porukoiden säälittävyydstä että tätä keskustelua on näinkin paljon luettu, hankkkikaa elämä, perkeleen säälittävät nettiaddiktit, eköi teillä oma elämää ole lainkaan, kun kahden nimimerkin keskinäinen nettivedätys on kiinnostanut yli 19 000 lukukerran verran. Sillä vedätystähän tuo keskustelu mitä ilmeisemmin on, ja vaikka ei oliskaan, niin ketä kiinnostaa tollanen typerä  jutustelu?

Viimeksi muokattu: 26.07.15 - klo:17:56 kirjoittanut Käyttäjätunnus

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: navettapiika ho hoi.........
Siis tän jutun eteneminenhän täs on kiinnostanut, oli sitten faktaa tahi ei. Sopivaa leukailua on tämäkin aihe aiheuttanut, pistää hekottamaan toisinaan. Nykyään kun on muuten niin vähän noita naurun aiheita elämässä...
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

vakka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 254
Vs: navettapiika ho hoi.........
Vanha viisaus on ettei suhde tule kestämään jos eka treffeillä antaa. Tai saa. Joskus pitänyt paikkansakin. :)

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: navettapiika ho hoi.........
Miks ette navettapiika ja jiipee ole käyneet tätä keskustelua yksityisesti? Kertoo kyllä porukoiden säälittävyydstä että tätä keskustelua on näinkin paljon luettu, hankkkikaa elämä, perkeleen säälittävät nettiaddiktit, eköi teillä oma elämää ole lainkaan, kun kahden nimimerkin keskinäinen nettivedätys on kiinnostanut yli 19 000 lukukerran verran. Sillä vedätystähän tuo keskustelu mitä ilmeisemmin on, ja vaikka ei oliskaan, niin ketä kiinnostaa tollanen typerä  jutustelu?
Etköhän sinäkin kuulu siihen suureen joukkoon, joita Jiipee ja Navettapiika onnistuivat höpläyttämään ;D Oliko pakko seurata viestiketjun etenemistä?

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: navettapiika ho hoi.........
Jep...arvasitte oikein, kuumat treffit.. ;)
Saitko vai annoitko?
Jos haluut saada niin on pakko antaa - joku MC Nikke T
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: navettapiika ho hoi.........
Ei tämä ketju nyt vielä ole tuolle tilastot -sivulle yltänyt. Vaan yritetään. :P


Top 10 -aiheet (vastausten perusteella)

Huima biisi!
    8126
Hauskat videot.... Lisätkää !!!
    4001
Vitsejä... Lisätkää hyviä..
    2023
TOS-maksu
    1942
nettikoneesta löydettyä osa 2.
    1925
Clash of clans
    1750
Kevättyöt 2015
    1349
Peltovuokra tilanne
    1209
Uusi ympäristötuki tarkastelussa
    1156
Kerääjäkasvi
    945


Top 10 -aiheet (katselujen perusteella)


Hauskat videot.... Lisätkää !!!
    811021
nettikoneesta löydettyä osa 2.
    409070
Huima biisi!
    381929
Vitsejä... Lisätkää hyviä..
    253682
TOS-maksu
    250367
Nettikoneesta löydettyä.
    195032
Peltovuokra tilanne
    191272
polttoöljyn hinta?
    177783
Kevättyöt 2015
    170178
Konkurssi on vaihtoehto
    151152

http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?action=stats
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: navettapiika ho hoi.........
Eiköhän tämä ole loppuunkäsitelty... ;)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: navettapiika ho hoi.........
Hienoa että tuo Coc on noin korkealla  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: navettapiika ho hoi.........
Eiköhän tämä ole loppuunkäsitelty... ;)

Mikä täs oli jutun juoni? Ei oo tullut seurattua?  :o
It ain't over till the fat lady sings

navettapiika

  • Vieras
Vs: navettapiika ho hoi.........
Eiköhän tämä ole loppuunkäsitelty... ;)

Mikä täs oli jutun juoni? Ei oo tullut seurattua?  :o
Alottaa ihan vaan alusta...tai se alkoi jostakin Metsamanin keskustelusta, kun meinasi, etten ole oikein sopivaa vaimomatskua.. ;D

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: navettapiika ho hoi.........
Alottaa ihan vaan alusta...tai se alkoi jostakin Metsamanin keskustelusta, kun meinasi, etten ole oikein sopivaa vaimomatskua.. ;D
Suuri suu... sen kanssa voi joskus jäädä kiinni. :P
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.