Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe
  • Lukittu aihe

Aihe navettapiika ho hoi.........  (Luettu 87370 kertaa)

navettapiika

  • Vieras
Vs: navettapiika ho hoi.........
No perkele......siis Kärkkäisen piha ........tonttulakki ja jengiliivi......siin on siulle koortinaatit
No, nyt tuli selekiästi..ei jääny eppäilyksen häivää..sellasen äijän minä sitten koppasen kyytiini.. Toivottavasti sinne ei nyt tuppaa koko lukijajoukon uteliaat.. saattaa Kärkkäisen tonttulakki myynti kasvaa räjähdysmäisesti..pitäsköhän soittaa ja varottaa, etteivät vallan ei-oota-joudu myymään...noloa, sen kokosessa puttiikissa. ::)

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3621
Vs: navettapiika ho hoi.........
No perkele......siis Kärkkäisen piha ........tonttulakki ja jengiliivi......siin on siulle koortinaatit
No, nyt tuli selekiästi..ei jääny eppäilyksen häivää..sellasen äijän minä sitten koppasen kyytiini.. Toivottavasti sinne ei nyt tuppaa koko lukijajoukon uteliaat.. saattaa Kärkkäisen tonttulakki myynti kasvaa räjähdysmäisesti..pitäsköhän soittaa ja varottaa, etteivät vallan ei-oota-joudu myymään...noloa, sen kokosessa puttiikissa. ::)




Halvattu......nyt tulee se tän jutun draama kohta......tarkastin kalenterini ja huomasin että olen Jyväskylässä tuolloin perjantai iltana......olisko mitenkään mahdollista siirtää treffejä vuorokaudella eteenpäin eli lauantai iltaan?

Jos mitenkään epäilet tonttulakkityypin aitoutta niin lakin alta pitää löytyä karjalan värit ( punainen ja musta) irokeesi......

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: navettapiika ho hoi.........
 Kellonaika ja päivä please, että arvataan olla totistamassa hyvin alkavaa/hyvin jatkuvaa ROMANSSIA. Kannattaa tulla etäämmältäkin, sanoisin. Muista navettapiika laittaa kesäistä retonkia päälle ja humppua huuleen, ensivaikutelma on good.

navettapiika

  • Vieras
Vs: navettapiika ho hoi.........
No perkele......siis Kärkkäisen piha ........tonttulakki ja jengiliivi......siin on siulle koortinaatit
No, nyt tuli selekiästi..ei jääny eppäilyksen häivää..sellasen äijän minä sitten koppasen kyytiini.. Toivottavasti sinne ei nyt tuppaa koko lukijajoukon uteliaat.. saattaa Kärkkäisen tonttulakki myynti kasvaa räjähdysmäisesti..pitäsköhän soittaa ja varottaa, etteivät vallan ei-oota-joudu myymään...noloa, sen kokosessa puttiikissa. ::)




Halvattu......nyt tulee se tän jutun draama kohta......tarkastin kalenterini ja huomasin että olen Jyväskylässä tuolloin perjantai iltana......olisko mitenkään mahdollista siirtää treffejä vuorokaudella eteenpäin eli lauantai iltaan?

Jos mitenkään epäilet tonttulakkityypin aitoutta niin lakin alta pitää löytyä karjalan värit ( punainen ja musta) irokeesi......
No, käyhän se lauantaikin, ei tämä niiiiiiiiiiiiin päivän päälle ole..ja on sitten siellä Kärkkäisen pihassa enemmälti parkkipaikkaa tyhjänä..soppii isommallakin ja huonommallakin sihdillä parkkeerata..
Jahas, että nyt sitten pittää etti punaista ja mustaa.. olen minä joskus juossut sinisenkin peruukin perässä...mutta se taitaa olla toinen juttu.. Että nyt  sitten punamustaa.. ;)

navettapiika

  • Vieras
Vs: navettapiika ho hoi.........
Kellonaika ja päivä please, että arvataan olla totistamassa hyvin alkavaa/hyvin jatkuvaa ROMANSSIA. Kannattaa tulla etäämmältäkin, sanoisin. Muista navettapiika laittaa kesäistä retonkia päälle ja humppua huuleen, ensivaikutelma on good.
Johan sieltä ensimmäinen utelias ilmaantu..tottakait on sitten viimmesen päälle maalattuna ja laitettuna paikalla, tämä akka. Teen täys tyrmäyksen tuolle Jiipeelle, ettei vielä joulukuussakaan tiedä, mikä osu.. ;D

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3621
Vs: navettapiika ho hoi.........
Kellonaika ja päivä please, että arvataan olla totistamassa hyvin alkavaa/hyvin jatkuvaa ROMANSSIA. Kannattaa tulla etäämmältäkin, sanoisin. Muista navettapiika laittaa kesäistä retonkia päälle ja humppua huuleen, ensivaikutelma on good.




Eikö tuo ole jo riittävän selvästi ilmaistu......tän viikon lauantai ilta ja 20.30

navettapiika

  • Vieras
Vs: navettapiika ho hoi.........
Kellonaika ja päivä please, että arvataan olla totistamassa hyvin alkavaa/hyvin jatkuvaa ROMANSSIA. Kannattaa tulla etäämmältäkin, sanoisin. Muista navettapiika laittaa kesäistä retonkia päälle ja humppua huuleen, ensivaikutelma on good.




Eikö tuo ole jo riittävän selvästi ilmaistu......tän viikon lauantai ilta ja 20.30
Ja paikkakin on niin iso ja laaja, että kaikkia uteliaita pyydetään siirtymään takapihan puolella olevan traktori rivistön luokse, näyttää paljon uskottavammalta, että olette konetta kattomassa, kuin sitä että me kaksi tunnistamme toisemme. Kuvien otto ehdottomasti kielletty.. ;D

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3621
Vs: navettapiika ho hoi.........
Toivottavasti Veeti kerkeää järjestää sen linja-auto kuljetuksen paikalle...

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: navettapiika ho hoi.........
 Pidä JiiPee sitten omastas (navettapiikasta) kiinni, saattaa olla "yleisön" joukossa kilpailijota?

navettapiika

  • Vieras
Vs: navettapiika ho hoi.........
Niin..ainahan sitä voi yrittää tehdä paremman tarjouksen..mutta aika vakuuttavalta tuo Jiipeen suunnitelma tuntuu. Jos nyt katsottaisiin vain kokelas kerrallaan.. ;)

vakka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 254
Vs: navettapiika ho hoi.........
Ja kaikki tonttulakkipäiset värjää tukat ja sanoo että mie oon se jiipee. Miten erotat sen oikean?

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3621
Vs: navettapiika ho hoi.........
Ja kaikki tonttulakkipäiset värjää tukat ja sanoo että mie oon se jiipee. Miten erotat sen oikean?





No jos kaikki tonttulakki päiset leikkauttaa hiukset irokeesiin ja värjää ne Karjalan väreihin on se miusta niin hieno saavutus että jätän etsinnän ja päätäntävallan tuolle navettapiialle.

ps. luontaiset kaljut putoo kyllä auttamatta pois......

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3621
Vs: navettapiika ho hoi.........
Ja kaikki tonttulakkipäiset värjää tukat ja sanoo että mie oon se jiipee. Miten erotat sen oikean?





Niin tai sit on mahdollista kysyä esim et millaisia tatskoja siulla on.....ja se jengiliivikin on tällä aikataululla jonkinlainen haaste

navettapiika

  • Vieras
Vs: navettapiika ho hoi.........
Ja kaikki tonttulakkipäiset värjää tukat ja sanoo että mie oon se jiipee. Miten erotat sen oikean?
Jos me sovitaan, vaikka tunnussana..ihan yv:nä. ;)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: navettapiika ho hoi.........
Koska???
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159