Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Saksalainen automerkki  (Luettu 9599 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Saksalainen automerkki
No voi semmonen huohottimen jäätyminen vielä mitään.... Mitä Bemarin rutkuista muistan voi pojat ja miksei tytötkin oline vehkeitäne. Kivoja ajaa jossei tarvinnu ihan jokareissulla korjata tahi hinata useimmin tarvi. Ja makso maltaita palikat. E marsu joo sese ei tarvi kun muutaman kilon lasikuitukittiä sillon tällön :P Nii ja peltiä tietysti vähä sinne pohjaan. Mutta tämä on helppoa ja halpaa pimmeröintiin verrattuna. Toisekseen on jotenkin paljon yksinkertaisempi korjattava mitä bimmer wurst baijjerista ::)

Tosin tuo mun katiskani varmaan tulee kyllä kesän aikana paukahtaan. Senverran on kiivas luonteeltaan puskee nokee ja viheltää kin vanha mig konsanaan. Ja jokuvielä sanoi että CDI kone ei savuta kun on säädöt KOHILLAAN ;D ;D Voin kertoo että samallailla kun kaikki muutkin nokivasarat.

Ei se huohotin mitään, mut ne kaikki muut vanos-jakopää-anturi-alusta-tunnistin yms muut jumpat. 5.5 vuotta--> 7000€. :'(

Niinpä onne kivoja neet.

Polkupyöranketjua jakopää ja vanoksen tiivisteet arabikumia. Männänrenkaan tehty vuorimännystä. Ja ne saatanan tunnistinmatot penkeissä, punanen ukko naama pallossa kerran kuussa. >:(

Ei siinä autossa ollu muuta hyvää kun automaattilaatikko ja perämurikka.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Saksalainen automerkki
soli muuten volovo.

ja muuten siitä pemarista. tuossa on mittarissa yli 300 000 ja pollimoitten ja jarrupalojen lisäksi on laitettu vesipumppu ja takapyörän laakeri.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Sivupersoona

  • Vieras
Vs: Saksalainen automerkki
Turha jaaritella, KAIKKI Bemarinomistajat ja kuskit on kusipäitä ja piste.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Saksalainen automerkki
Turha jaaritella, KAIKKI Bemarinomistajat ja kuskit on kusipäitä ja piste.

Jeah.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Saksalainen automerkki
Turha jaaritella, KAIKKI Bemarinomistajat ja kuskit on kusipäitä ja piste.
Ajaksä audilla? ;D
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Saksalainen automerkki
Turha jaaritella, KAIKKI Bemarinomistajat ja kuskit on kusipäitä ja piste.
Ajaksä audilla? ;D

Tuskin, kai se suhaa jollakin itä-autolla? Kia tai Nissan Sunny?? ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7096
Vs: Saksalainen automerkki
No voi semmonen huohottimen jäätyminen vielä mitään.... Mitä Bemarin rutkuista muistan voi pojat ja miksei tytötkin oline vehkeitäne. Kivoja ajaa jossei tarvinnu ihan jokareissulla korjata tahi hinata useimmin tarvi. Ja makso maltaita palikat. E marsu joo sese ei tarvi kun muutaman kilon lasikuitukittiä sillon tällön :P Nii ja peltiä tietysti vähä sinne pohjaan. Mutta tämä on helppoa ja halpaa pimmeröintiin verrattuna. Toisekseen on jotenkin paljon yksinkertaisempi korjattava mitä bimmer wurst baijjerista ::)

Tosin tuo mun katiskani varmaan tulee kyllä kesän aikana paukahtaan. Senverran on kiivas luonteeltaan puskee nokee ja viheltää kin vanha mig konsanaan. Ja jokuvielä sanoi että CDI kone ei savuta kun on säädöt KOHILLAAN ;D ;D Voin kertoo että samallailla kun kaikki muutkin nokivasarat.

Ei se huohotin mitään, mut ne kaikki muut vanos-jakopää-anturi-alusta-tunnistin yms muut jumpat. 5.5 vuotta--> 7000€. :'(

Niinpä onne kivoja neet.

Polkupyöranketjua jakopää ja vanoksen tiivisteet arabikumia. Männänrenkaan tehty vuorimännystä. Ja ne saatanan tunnistinmatot penkeissä, punanen ukko naama pallossa kerran kuussa. >:(

Ei siinä autossa ollu muuta hyvää kun automaattilaatikko ja perämurikka.

Mulla sama ku alaperalla, plus 300tkm ja vielä en oo isoihin ongelmiin törmännyt. Paitsi ne shottibrikan kokoiset etujarrulevyt, meni kieroon jostain syystä. Ja uudetkin väristää taas, jarruttaessa:-X Mikähän niissä voi olla vikana? Helevatan kalliit, kun on kunnon pysäyttimet. Paniikkijarrutuksia ei oo tarvinut tehdä, eikä muutenkaan jarrutella kovin, vesilätäköistä ei oo kuumilla jarruilla ajettu eikä jarrut laahaakaan, kai, eihän sitä tunne kun on riittävästi voimaa  ;D

Seuraava vois olla Viano, mutta mistä budjettiin sopiva.
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Saksalainen automerkki
Jassolla onkin 530D?

Mullapas olikin E46 iA.... :'(

Puistattaa vieläkin.

Se lähti 200tkm ajettuna.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7096
Vs: Saksalainen automerkki
Jassolla onkin 530D?

Mullapas olikin E46 iA.... :'(

Puistattaa vieläkin.

Se lähti 200tkm ajettuna.

Melkeen, vielä vitonen nokkiin :)
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Juubi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 217
Vs: Saksalainen automerkki
Mullapas olikin E46 iA.... :'(

Puistattaa vieläkin.

Se lähti 200tkm ajettuna.

Se on sitten varmaan potenu ajon puutetta. Kohta 400 tkm täynnä E46 330D automaatilla ja on ollut kyllä halpoja kilometrejä. Huohotinta en ole saanut jäähän vaikka nakkasin lämmityksen pois. Turbiini loppui reilun 300 tkm kohdalla, laatikosta on pakkojen loputtava seuraavaksi. Hajoaiskin pois niin olisi syy vaihtaa uudempaan  ;D

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26174
  • vastustan
Vs: Saksalainen automerkki
Mullapas olikin E46 iA.... :'(

Puistattaa vieläkin.

Se lähti 200tkm ajettuna.

Se on sitten varmaan potenu ajon puutetta. Kohta 400 tkm täynnä E46 330D automaatilla ja on ollut kyllä halpoja kilometrejä. Huohotinta en ole saanut jäähän vaikka nakkasin lämmityksen pois. Turbiini loppui reilun 300 tkm kohdalla, laatikosta on pakkojen loputtava seuraavaksi. Hajoaiskin pois niin olisi syy vaihtaa uudempaan  ;D
johtuuu se tuo turbiinin hajoominen näistä suomen talvinopeusrajotuksista, ei lukitu ei...  muutenki nuo monipykälääseet laatikot, pitäis ajee käsikäytöllä näillä suomen nopeuksilla talvella jotta mentäs samalla vaihteella hetken aikaa edes ;) :D ;D 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Saksalainen automerkki
No voi semmonen huohottimen jäätyminen vielä mitään.... Mitä Bemarin rutkuista muistan voi pojat ja miksei tytötkin oline vehkeitäne. Kivoja ajaa jossei tarvinnu ihan jokareissulla korjata tahi hinata useimmin tarvi. Ja makso maltaita palikat. E marsu joo sese ei tarvi kun muutaman kilon lasikuitukittiä sillon tällön :P Nii ja peltiä tietysti vähä sinne pohjaan. Mutta tämä on helppoa ja halpaa pimmeröintiin verrattuna. Toisekseen on jotenkin paljon yksinkertaisempi korjattava mitä bimmer wurst baijjerista ::)

Tosin tuo mun katiskani varmaan tulee kyllä kesän aikana paukahtaan. Senverran on kiivas luonteeltaan puskee nokee ja viheltää kin vanha mig konsanaan. Ja jokuvielä sanoi että CDI kone ei savuta kun on säädöt KOHILLAAN ;D ;D Voin kertoo että samallailla kun kaikki muutkin nokivasarat.

Ei se huohotin mitään, mut ne kaikki muut vanos-jakopää-anturi-alusta-tunnistin yms muut jumpat. 5.5 vuotta--> 7000€. :'(

Niinpä onne kivoja neet.

Polkupyöranketjua jakopää ja vanoksen tiivisteet arabikumia. Männänrenkaan tehty vuorimännystä. Ja ne saatanan tunnistinmatot penkeissä, punanen ukko naama pallossa kerran kuussa. >:(

Ei siinä autossa ollu muuta hyvää kun automaattilaatikko ja perämurikka.

Mulla sama ku alaperalla, plus 300tkm ja vielä en oo isoihin ongelmiin törmännyt. Paitsi ne shottibrikan kokoiset etujarrulevyt, meni kieroon jostain syystä. Ja uudetkin väristää taas, jarruttaessa:-X Mikähän niissä voi olla vikana? Helevatan kalliit, kun on kunnon pysäyttimet. Paniikkijarrutuksia ei oo tarvinut tehdä, eikä muutenkaan jarrutella kovin, vesilätäköistä ei oo kuumilla jarruilla ajettu eikä jarrut laahaakaan, kai, eihän sitä tunne kun on riittävästi voimaa  ;D

Seuraava vois olla Viano, mutta mistä budjettiin sopiva.

Niin noista hillittimistä vähän. Mulla kun lähti vinks wonkkelista laikoista aina palasia niin hommasin kunnon jarrut. Eli rijitetyt ja uritetut kisa laikat. Sama resepti on meseissä eikä mene heti valmiiks. Vaikka hienoja kuvia on saatu pimeellä kun punasena jarrutuksissa hehkaa ;)
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12156
Vs: Saksalainen automerkki
Mullapas olikin E46
Puistattaa vieläkin.
Se lähti 200tkm ajettuna.
ja täällä kuoli 208tkm:n kohdalla... Tarkkaan ne osaa munchenissä suunnitella tonkin eliniän - saksalainen on jämpti.

Viimeksi muokattu: 24.04.16 - klo:09:00 kirjoittanut pig24

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: Saksalainen automerkki
No voi semmonen huohottimen jäätyminen vielä mitään.... Mitä Bemarin rutkuista muistan voi pojat ja miksei tytötkin oline vehkeitäne. Kivoja ajaa jossei tarvinnu ihan jokareissulla korjata tahi hinata useimmin tarvi. Ja makso maltaita palikat. E marsu joo sese ei tarvi kun muutaman kilon lasikuitukittiä sillon tällön :P Nii ja peltiä tietysti vähä sinne pohjaan. Mutta tämä on helppoa ja halpaa pimmeröintiin verrattuna. Toisekseen on jotenkin paljon yksinkertaisempi korjattava mitä bimmer wurst baijjerista ::)

Tosin tuo mun katiskani varmaan tulee kyllä kesän aikana paukahtaan. Senverran on kiivas luonteeltaan puskee nokee ja viheltää kin vanha mig konsanaan. Ja jokuvielä sanoi että CDI kone ei savuta kun on säädöt KOHILLAAN ;D ;D Voin kertoo että samallailla kun kaikki muutkin nokivasarat.

Ei se huohotin mitään, mut ne kaikki muut vanos-jakopää-anturi-alusta-tunnistin yms muut jumpat. 5.5 vuotta--> 7000€. :'(

Niinpä onne kivoja neet.

Polkupyöranketjua jakopää ja vanoksen tiivisteet arabikumia. Männänrenkaan tehty vuorimännystä. Ja ne saatanan tunnistinmatot penkeissä, punanen ukko naama pallossa kerran kuussa. >:(

Ei siinä autossa ollu muuta hyvää kun automaattilaatikko ja perämurikka.

Nuoriso antaa peltoautojensa perusteella asiantuntevia kommentteja autojen hyvyydestä ja huonoudesta.  :)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Saksalainen automerkki
Mullapas olikin E46
Puistattaa vieläkin.
Se lähti 200tkm ajettuna.
ja täällä kuoli 208tkm:n kohdalla... Tarkkaan ne osaa munchenissä suunnitella tonkin eliniän - saksalainen on jämpti.

Ja minä vasta ostin nykysen B6 quattron tuon verran ajettuna  :(

Päivääkään ei ole ollut ikävä 124 mannelavettia joka meni vaihdossa.

Veljellä tuli E46 tekniikan kanssa jo reilun 100 tkm kohdalla eteen raidetangon ja alatukivarsien sekä automaatin älylaatikon uusinta. Saksalaista laatua  :o
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's