Nykyajan autonmoottoreissa syvin kohta on imuvaihtajan imuaukon kohdalla näin nerokkaasti ovat
insirjöörit asian ratkaisseet. Yleensä näissä ei proppua ole laisinkaan.
Glykoli on ongelmallinen jos sitä on joutunut öljyn joukkoon silloin pitää propusta päästä jos kyseessä vanhempi kalusto jossa ei imukärsän syvennystä.Glykoli sekoittuu öljyyn mutta palaa pohjalle erittäin nopeasti.
Vaihteiston öljyn vaihto on aivan eri juttu .Olen päästänyt kippiliittimestä pönikkään niin kauan että horahtaa ja loput roppujen kautta pääsee paljon helpommalla jos sama öljy vaihteistossa ja hydessä.
ei sitten voi enää uusia vehkeit' ostaa jos kehitys menee tähän suuntaan. Ittellä on kolme vuotta vanha auto ja raktori. Kaikissa niissä on roppu pohjassa mistä öljyt saa pois.
lisäksi en kyllä arvosta yhtään sitä että peräöljyt ja hydrauliikka on samassa. jarrut ja pikavaihdesysteemit ei ihan heti sovi hyvin yhteen vaihtelevan hydrauliikkaöljyn kanssa.