Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Terveisiä veeseestä  (Luettu 8846 kertaa)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Terveisiä veeseestä
Kaappia kun tonkii Koskella niin sieltä löytyy sorkkis  ;D

Tunkiolta löytyy JoHaRa .  ;D ;D ;D

3070 E

  • Vieras
Vs: Terveisiä veeseestä
Kaappia kun tonkii Koskella niin sieltä löytyy sorkkis  ;D

Nummelan sikalan rokote kaappia?? Sinne Sorkkis on vaijennettu, läppärin sai kun ei kuitenkaan kukaan agrolainen sitä usko.  ;D

mah

  • Vieras
Vs: Terveisiä veeseestä

  Hirvittävän arveluttavaa penkoa toisten kaappeja! Etkö tiedä, et niissä on usein luurankoja???
[/quote]Sen tähden pitäisi veskissä aina olla luettavaa, ettei kanssaihmiset joutuisi tonkimaan kaappeja. Etenkään pöntön vieressä. Kuinka usein muuten olette kaapista luurankoja löytäneet? Aina niistä puhutaan, mutta ikinä en itse ole nähnyt. Meneekö ne luurangot sinne kaappiin piiloon kun meinaavat narahtaa rysän (tai siis naisen) päältä? Ja jos luuranko astuu ulos kaapista, onko se silloin julkihomoluuranko? Voiko luuranko olla myös kaappijuoppo?

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Terveisiä veeseestä

  Hirvittävän arveluttavaa penkoa toisten kaappeja! Etkö tiedä, et niissä on usein luurankoja???
Sen tähden pitäisi veskissä aina olla luettavaa, ettei kanssaihmiset joutuisi tonkimaan kaappeja. Etenkään pöntön vieressä. Kuinka usein muuten olette kaapista luurankoja löytäneet? Aina niistä puhutaan, mutta ikinä en itse ole nähnyt. Meneekö ne luurangot sinne kaappiin piiloon kun meinaavat narahtaa rysän (tai siis naisen) päältä? Ja jos luuranko astuu ulos kaapista, onko se silloin julkihomoluuranko? Voiko luuranko olla myös kaappijuoppo?
[/quote]
Minä ilmoittaudun, olen löytänyt luurangon kaapista! Mökillä löytyi kaapissa olevasta työkalupakista hiiren luuranko...kyllä yrjötti  :P Mä inhoon kaikkia pieniä karvaisia vipeltäjiä...Enivei, oliko sitten hiiri kuollut tylsyyteen odotellessaan, että joku toinen homoseksuaali hiiri tulee samaan kaappiin  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Terveisiä veeseestä
Kauheaa jos joku homo ei uskalla tulla kaapista, kuolee sinne ja sitten maatuu perikunnan vaivoina luurangoksi

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Terveisiä veeseestä

  Hirvittävän arveluttavaa penkoa toisten kaappeja! Etkö tiedä, et niissä on usein luurankoja???
Sen tähden pitäisi veskissä aina olla luettavaa, ettei kanssaihmiset joutuisi tonkimaan kaappeja. Etenkään pöntön vieressä. Kuinka usein muuten olette kaapista luurankoja löytäneet? Aina niistä puhutaan, mutta ikinä en itse ole nähnyt. Meneekö ne luurangot sinne kaappiin piiloon kun meinaavat narahtaa rysän (tai siis naisen) päältä? Ja jos luuranko astuu ulos kaapista, onko se silloin julkihomoluuranko? Voiko luuranko olla myös kaappijuoppo?
[/quote]   Kunhan et vaan mene anoppisi kaappeja tonkimaan! Tämä olkoon varoitus!    ;D

sorkkis

  • Vieras
Vs: Terveisiä veeseestä
Kauheaa jos joku homo ei uskalla tulla kaapista, kuolee sinne ja sitten maatuu perikunnan vaivoina luurangoksi

Onkos sellaisesta mitään vahinkoa .  ::)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Terveisiä veeseestä
Kauheaa jos joku homo ei uskalla tulla kaapista, kuolee sinne ja sitten maatuu perikunnan vaivoina luurangoksi

Onkos sellaisesta mitään vahinkoa .  ::)

Hajuhaitta + kaappitilan menettäminen

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Rasismia
Minä ilmoittaudun, olen löytänyt luurangon kaapista! Mökillä löytyi kaapissa olevasta työkalupakista hiiren luuranko...kyllä yrjötti  :P Mä inhoon kaikkia pieniä karvaisia vipeltäjiä...Enivei, oliko sitten hiiri kuollut tylsyyteen odotellessaan, että joku toinen homoseksuaali hiiri tulee samaan kaappiin  ???

Selvää Jonnemiesten syrjintää... :o
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Rasismia
Minä ilmoittaudun, olen löytänyt luurangon kaapista! Mökillä löytyi kaapissa olevasta työkalupakista hiiren luuranko...kyllä yrjötti  :P Mä inhoon kaikkia pieniä karvaisia vipeltäjiä...Enivei, oliko sitten hiiri kuollut tylsyyteen odotellessaan, että joku toinen homoseksuaali hiiri tulee samaan kaappiin  ???

Selvää Jonnemiesten syrjintää... :o

Kyliltä kuuluu tarmokas sheivaamisen ääni jotta enää huomenna ei voida haukkua karvaisiksi  :D

mah

  • Vieras
Vs: Rasismia
Minä ilmoittaudun, olen löytänyt luurangon kaapista! Mökillä löytyi kaapissa olevasta työkalupakista hiiren luuranko...kyllä yrjötti  :P Mä inhoon kaikkia pieniä karvaisia vipeltäjiä...Enivei, oliko sitten hiiri kuollut tylsyyteen odotellessaan, että joku toinen homoseksuaali hiiri tulee samaan kaappiin  ???

Selvää Jonnemiesten syrjintää... :o

Kyliltä kuuluu tarmokas sheivaamisen ääni jotta enää huomenna ei voida haukkua karvaisiksi  :D
Jos on kunnon ryijyrinta, niin eikö siitä tule vähän liian tyrkyn näköstä jos jalkovälin kalttaa?

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Rasismia
Minä ilmoittaudun, olen löytänyt luurangon kaapista! Mökillä löytyi kaapissa olevasta työkalupakista hiiren luuranko...kyllä yrjötti  :P Mä inhoon kaikkia pieniä karvaisia vipeltäjiä...Enivei, oliko sitten hiiri kuollut tylsyyteen odotellessaan, että joku toinen homoseksuaali hiiri tulee samaan kaappiin  ???

Selvää Jonnemiesten syrjintää... :o

Kyliltä kuuluu tarmokas sheivaamisen ääni jotta enää huomenna ei voida haukkua karvaisiksi  :D
Jos on kunnon ryijyrinta, niin eikö siitä tule vähän liian tyrkyn näköstä jos jalkovälin kalttaa?
Ai vaan vähän  ::) Mut jonnemiehen prinssinakki näyttää sitten isommalle, kun on se karvapehko siitä ympäriltä poies  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Terveisiä veeseestä
Kohta Agrimarakatissa on tarjous: 20 litraa Motor Supreme Deereöljyä -> Kaupan päälle purkki Veet:iä  :D

sorkkis

  • Vieras
Vs: Terveisiä veeseestä
Kohta Agrimarakatissa on tarjous: 20 litraa Motor Supreme Deereöljyä -> Kaupan päälle purkki Veet:iä  :D

Timppa ostaa sitä heti ja laittaa porkkanan perseeseensä kyntöjen ajaksi .
Ottaa porkkanan pois kyntöjen jälkeen ja kirjoittaa kirjan : Massikkamiehen eroottiset lataukset .  :o :o :o ::) ::) ::) ::)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Terveisiä veeseestä
Kohta Agrimarakatissa on tarjous: 20 litraa Motor Supreme Deereöljyä -> Kaupan päälle purkki Veet:iä  :D

Timppa ostaa sitä heti ja laittaa porkkanan perseeseensä kyntöjen ajaksi .
Ottaa porkkanan pois kyntöjen jälkeen ja kirjoittaa kirjan : Massikkamiehen eroottiset lataukset .  :o :o :o ::) ::) ::) ::)
Sehän on eduksi terveydelle, että nauttii puoli kiloa kasviksia joka päivä...mutta pitääkö ne kaikki nauttia suun kautta  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.