Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: [1] 2 3 ... 10

Viestit - axb

eihän tuo uutta ois ett koko ammattikunnan tutkinnot uusiksi.... eikös tuolla kylmäkonepuolella menny joku aika sitten luvat isolta osalta alta.... ukkoja jotka tehny kymmeniä vuosia oliki ammattitaidottomia yksi iloinen aamu :P
Meil on sellanen 90-luvun lopun kolme akselinen vaihtolava kuljetin.... Sanosi että rempat on huomattavan paljon halvempia kuin esim. traktoriin. tietty edistää että itse tehty suurin osa ja vähän vertailua osien suhteen suoritettu.

Meillä tulee ajoa 7-10 tkm kesään. Ei kovin paljoa mutta paikkansa puoltanu. Reilu puolet paskan siirtoa  vajaa 20 kuutoisella pytyllä. poltoainetta menee aika paljon  vähemmän tr. verrattuna isoilla kuormilla.
Kevään märkyys voisi aiheuttaa typelle denitrifikaatiota.. :'( :o :P
Ja joillain on investoititukia joiden ehdoissa on että kiintiö täytyy olla hankittuna.... kiire ennen kuin haihtuvat :P
ehkä huonoin auto mitä ollu talossa.... Jos ei pyöränlaakeria menossa niin anturia jossain nurkalla. Laatik
kot taitaa noissa mennä 250 tkm:n mennessä. Moottori nyt taitaa kohtuullinen olla ja ihan jees ajettava.... mutta viimeinen volvo tais olla
Mie veikkaan että ko. osaan normi 55 puikko vois antaa suht ok tuloksen....
http://www.youtube.com/watch?v=khyn_gN9CUQ

ja sit 2007 on näköjään ollu juttua pellervossa.... noilla vois olla jo oikeesti kokemusta :)
Jos sen kalvon puhdistus ei auta niin tsekkaa se lohkopaketti sieltä sisältä... kalvo halki tai lohkossa halkeema. Itellä tehny pari kertaa se takia. Noi rätinät kosketus häröjä tai oikaraisia. läpilyönti maahan voi niin ilmetä siinä että kaikkien maitomäärät sekoilee kun viallisen laittaa lypsämään. Jos toi multi hana niin kannattaa katsoa johdotki ettei riko kuorta kun kasaa kahvaa.... muutaman kerran maattanu maitoputken kautta....
Jos joku epäilee homman järkevyyttä niin kannattaa mennä kattoo jonkun vähintään 300 000 km ajetun nyky diesel henkilöauton imusarjaa.... luulen että tahtoo sen jälkeen poistaa ko. laitoksen koneesta ;)
Eikös A-srj:ssa oo vähän enemmänkin Hatatin tekemää Turkkilaista kun startti  ;)
Sivuja: [1] 2 3 ... 10