Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.  (Luettu 8917 kertaa)

N.H

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 38
Onko kellään kokemusta miten nostetaan pakkojen paineita t7030 ja 6080?
 Kun mittasin paineet niin ei ollut kuin 18 baria

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65593
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
paljon siellä pitäisi olla?       

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
paljon siellä pitäisi olla?     
18 bar
   cría cuervos y te sacarán los ojos

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
18,3  ;D  Pakat on alimitoitettu siitä kaikki johtuu .
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Järkimies

  • Vieras
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
18,3  ;D  Pakat on alimitoitettu siitä kaikki johtuu .

Kurkkaasepa housunkauluksesta ja jos mitään muuta näy kuin alimitootettua, nin käypä hamekaupaas. Noiren sun jorinoottesi taso sairaalloosta. Rattoteita ne Nyykkärikki, joskus jopa enempi kuin naapuri Valtrat

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
18,3  ;D  Pakat on alimitoitettu siitä kaikki johtuu .

voice dialoguella jos millä se hoituu :-X
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

N.H

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 38
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
Eikö kukaan muka ole nostanut paineita kun virittänyt nyykkäreitä? saadaanko sillä mitään etua pakkojen kestävyyteen?

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
18,3  ;D  Pakat on alimitoitettu siitä kaikki johtuu .

Kurkkaasepa housunkauluksesta ja jos mitään muuta näy kuin alimitootettua, nin käypä hamekaupaas. Noiren sun jorinoottesi taso sairaalloosta. Rattoteita ne Nyykkärikki, joskus jopa enempi kuin naapuri Valtrat
Suolla ainakin 95 % nyykkärin askin aukasun syy on pakan luistaminen,miksi se luistaa siksi kun se on alimitoitettu tai paineen ohjauksessa on häikkää..
Kuka tietää mistä saa 150 tm :n takaakselin jonka laippa kestää paripyörien käytön?
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

115

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 262
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
No onkos noi taka-akselin laippojen katkeamiset sitten yhtä yleisiä Fiateissa kuin tm:ssä?
Fiatin perä TM:ssä 165:n asti.   F140-> tm150/155         joku kuulemma kestänytkin, liekö sitten totta moinen ::)

Mutta oikeastiko pakkojen paineet noin alhaiset?

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
No onkos noi taka-akselin laippojen katkeamiset sitten yhtä yleisiä Fiateissa kuin tm:ssä?
Fiatin perä TM:ssä 165:n asti.   F140-> tm150/155         joku kuulemma kestänytkin, liekö sitten totta moinen ::)

Mutta oikeastiko pakkojen paineet noin alhaiset?
Todella yleistä laipan murtuminen .Aikoinaan oli Valtrassa sama juttu kun laittoivat kolme pyörää rinnakkain ,mutta nyt jo kestää senkin . Nyykkäriin ei puhettakaan että voisi laittaa tuplatupla pyörän kun ei kestä sitä yhtäkään.Tehtaalle on muka informoitu ,mutta taitaa olla Suomi niin pieni markkina alue nyykkärille että ei kiinnosta parantaa tuotetta.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

forssoni

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 54
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
Tonnisista tiedä, mutta ainakin m, XX60 ja Tm säätö vaihteiston oikealla puolella mangeettiventtiilien ja laatikon välistä. Siellä pitäisi olla kaksi napainen anturi joka ruuvataan irti ja sen jälkeen ruuvataan 27mm tai 30mm kannalla oleva tulppa pois jonka alta ponnahtaa jousi. Sinne sitten pieni prikka väliin ja paineiden mittaus sillä säätö on todella herkkä. Ja jousi pitää painaa kunnolla paikoilleen ja silti tulpan paikoilleen saanti on hankalaa.

anakonda

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
Miks niitä pittää nostaa? Mulla on usseita 7000 sarjan konneita 300hv moottoriteholla ja ei niitä ole tarvinnu mihinkään muuttaa. Mut jos tarvii ni eiköhän noi huoltomiehet oo sitä varten ettei ite tarvii arpoo asioiden kanssa mitä ei hallihe.

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7095
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
No onkos noi taka-akselin laippojen katkeamiset sitten yhtä yleisiä Fiateissa kuin tm:ssä?
Fiatin perä TM:ssä 165:n asti.   F140-> tm150/155         joku kuulemma kestänytkin, liekö sitten totta moinen ::)

Mutta oikeastiko pakkojen paineet noin alhaiset?
Todella yleistä laipan murtuminen .Aikoinaan oli Valtrassa sama juttu kun laittoivat kolme pyörää rinnakkain ,mutta nyt jo kestää senkin . Nyykkäriin ei puhettakaan että voisi laittaa tuplatupla pyörän kun ei kestä sitä yhtäkään.Tehtaalle on muka informoitu ,mutta taitaa olla Suomi niin pieni markkina alue nyykkärille että ei kiinnosta parantaa tuotetta.

Mulla tieten roskia silmissä, kun tässäkin näyttäs kolmea olevan rinnakain? Ei tosin oo pikkukone, mutta siltä samalta sylttytehtaalta ku ne "murtuvat" (?) versiotkin. Onhan se legendaarinen 65-90, josta vetarit katkeilee, yleistäen siis kaikista ;D

Katkes tosin, meiltä lähteneestä, viritetystä satakympistä uudella omistajalla vetari tms. Mammuttirenkaiden rinnalla 20.8R38 paripyörät ja perässä mekki tms. turvevaunu, aumalla oli kyykännyt :)

https://youtu.be/-ZYnQpTQQM0
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
Nyt taas herää kysymys onko lukihäiriöitä eräillä,eli kyse on NH 150 siitä ainakin on näitä mennyt,onko rakennetta muutettu tai jotakin vuosien mittaan tapahtunut kun niitä menee.
Aika ikäviä tapauksia kun kone on kylätien tukkona muutaman viikon kun ei uutta akselia löydy koko Suomesta .
Kannattaa tarkistaa laipat huolella ettei maastossa tarvitse korjailla.
Yleensä murtumaa on hyvin vaikea havaita ,mutta on tapauksia joissa se on muun huollon yhteydessä huomattu maalipinnan murtumana.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: New hollanteihin pakkojen paineiden nosto.
Basildonin pommi
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.