Mites sitten toimitaan kun se kevari (kevyenliikenteenväylä) on aurattu ja 15 min. kuluttua tulee päätien tai väylän auraaja ja vetää sen kevarin uudestaan tukkoon? Pitäs kyllä hallitus kutsua taas koolle..
Ei vaan minun järki riitä tähän, vuosia ollaan puhuttu miten käy. Eduskunnassa ei ole nyt järkeä ollut milloinkaan, mutta tuliko oikeesti yllätyksenä että laivataan haketta päivittäin ulkomailta turpeen sijaan. Jokainen järkevähän tämän on jo tienny pitkän aikaa, mutta nyt vasta uutisoidaan?
Vieläkö porukat muistaa? Uudistuksen jälkeen taisi moni lopettaa kirjoittelun. Silloin oli kyllä hyvät väännöt, monta tarinaa jäi ihan mieleen. Mites nykyään?
Joo näistä on kirjoitettu jo ennenkin, ja haulla löytyy.. Mikä nykyisistä on "paras" Oxsa, Karhu? +200hv, nuoska lumi täytyy mennä läpi, täytyy kestää satunnaisia kiviä, täytyy pystyä puhaltamaan välillä lähelle ja molempiin suuntiin. Kaikki kokemukset uusista tervetulleita.
Kenelläkään tietoa että käykö kyseisen Multivan selkään minkään muun valmistajan rehukorokkeet? Alkuperäisen hinta on aivan posketon. ERT käy ainakin lähes täydelleen, mutta niitä ei enää varmuudella saa ennen ensimmäistä tekoa.
vähemmillä kierroksilla.. Eli onnistuuko, onko kellekkään huoltomies tehny? Onko ylipäätään mahdollista? Kyse nyt ei ole mistään mopon virityksestä vaan pystyykö noita jotenkin sähkösesti huijaamaan? Eli mitenkä saisi kulkemaan sen 53km/h vähemmillä kierroksilla? Niin ja 42 pyörät on jo. Malleina T160 ja T162.
Minkälaisia kokemuksia on eri perintäyhtiöistä? Täytyy eka kertaa laittaa laskua perintään kun ei ole muistutuksista huolimatta tullu suoritusta tilille. Minkälaiset kulut ja miten toimitaan? Onko esim. isommilla yhtiöllä käytäntönä maksaa laskuttajalle suoraan ja itse periivät laskun maksajalta vai miten nää menee?
Niin ja nytte on sitte ihan turhaa ehdottaa että sovi suoraan asiakkaan kanssa järjestelystä.. Tuntuu asiakkaalla olevan muillekkin niin paljon rästissä että kunhan vaan jonoon ite pääsis..
Tietysti alusterä on aina parempi mutta pärjääkö tälläkin? Tukipyörät olisi syy raspiin, vaman tekele löytyy jo pihasta. Tappiterät ja jatkosiivet laittas niin oisko ajettava vehje?