Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe veijari ja muut mc halvat...  (Luettu 4901 kertaa)

JuhaPekka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 271
Vs: veijari ja muut mc halvat...
siis tosi vetävää musiikkia VICONin videolla !   :D

antero

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Vs: veijari ja muut mc halvat...
Meillä kanssa keskityimme rehuteossa omien ja lähinpien muiden tekoon. En uskoisi,että saavutamme parempaa tulosta,jos yrittäisimme tehdä kaikkia seudun rehuja.
Meillä on mchale, siihen olemme tyytyväisiä,koska vikoja siinä ei ole ja tekee hyvän rehun.

cosmic_cowboy

  • Vieras
videoraati arvostelee
Welgerin video on vuosia vanha. Lely poistui kuvioista, malli on 235, siirtyvä teli karsittiin pois ja hinta -5000 €.

Viconin remmikoneesta on kuulunut uskomattoman hyvää. Omat remmitraumat ovat niin vahvat että, ei kiitos. Yli 125 paaleilla 3D:llä ei päästä äärimmäisiin säästöihin, kun pääty on laaja eikä tule käärityksi siinä sivussa. Samaa teettää paalin sijainti käärijällä liian syvällä.

Fusion 2:lla on kai ollut poi'itusvaikeuksia märkien möykkyjen kanssa? Pari vuotta sitten olin lounaalla Itte McHalen seurassa. Kehui kotimarkkinan olevan hanskassa, toimintasankaria oli vihreälle saarelle myyty ko vuonna 7 kpl. Sanoi yhden syyn olevan varaosahinnoittelun: Welgerin terä maksaa 60 McHalen 30€.

Noita koneiden hintoja katsellessa voi kannattavuuslaskelman saada pyörimään yhtä hyvin sijoittamalla omarahoitusosuuden mallasjuomiin, tulopuolen koostuessa pullopanteista. Ei paljon euriborit heiluttele.

agrobaatos

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • got it...!
Vs: videoraati arvostelee
Welgerin video on vuosia vanha. Lely poistui kuvioista, malli on 235, siirtyvä teli karsittiin pois ja hinta -5000 €.

Viconin remmikoneesta on kuulunut uskomattoman hyvää. Omat remmitraumat ovat niin vahvat että, ei kiitos. Yli 125 paaleilla 3D:llä ei päästä äärimmäisiin säästöihin, kun pääty on laaja eikä tule käärityksi siinä sivussa. Samaa teettää paalin sijainti käärijällä liian syvällä.

Fusion 2:lla on kai ollut poi'itusvaikeuksia märkien möykkyjen kanssa? Pari vuotta sitten olin lounaalla Itte McHalen seurassa. Kehui kotimarkkinan olevan hanskassa, toimintasankaria oli vihreälle saarelle myyty ko vuonna 7 kpl. Sanoi yhden syyn olevan varaosahinnoittelun: Welgerin terä maksaa 60 McHalen 30€.

Noita koneiden hintoja katsellessa voi kannattavuuslaskelman saada pyörimään yhtä hyvin sijoittamalla omarahoitusosuuden mallasjuomiin, tulopuolen koostuessa pullopanteista. Ei paljon euriborit heiluttele.

Irlantilaissyntyisellä koneella pitäisi vaikeuksia ainakaan märällä olla...

Totta puhut... Ei toki ole helppo joillekin ymmärtää, kun pitäisi laskuttaa rehupaalain mc:n paalista (painon perusteella) tuplat sellaisiin nyytteihin verrattuna jotka on tehty jollain biomateriaalin keruulaitteella...

lehtis

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 382
Vs: Yhdistelmien huolto ?
Pelaakos yhdistelmäkoneiden huolto/korjaus. Onko kokemuksia?
Tulee niihinkin jossain vaiheessa vikoja ? Myös McHaleen
Itse olen odotellut jo viime syksystä, että Kapanen kävisi tarkistamassa rasvarin Fusionista >:(
(takuuasia)

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: veijari ja muut mc halvat...
Taitaa kiinteäkammioisten tehontarve olla kaksinketainen muuttuvakammioisiin verraten jos paaleja puristetaan tiukoiksi. Mchale vaikuttaisi ottavan isostakin koneesta hengen kiinni. :P

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Yhdistelmien huolto ?
Pelaakos yhdistelmäkoneiden huolto/korjaus. Onko kokemuksia?
Tulee niihinkin jossain vaiheessa vikoja ? Myös McHaleen
Itse olen odotellut jo viime syksystä, että Kapanen kävisi tarkistamassa rasvarin Fusionista >:(
(takuuasia)


Voisit ottaa yhteyttä kapaseen, ei kyllä oikeesti tiennyt että tämmöinen asia on kesken.  Eli ei tiedä kenelle pitäisi olla menossa käymään. On saattanut olla pikkuisen sesonki päällänsä joskus syksyllä. Ei kyllä pitäis olla tarvis edes käydä, onnistuu ihan puhelimessakin se tarkastus, jos siis jotakin ymmärtää koneista.
Omalta kohdaltani kyllä olen ollut erittäin tyytyväinen palveluun, remppaa ei tarvis ole ollut mutta neuvoja kyllä.

lehtis

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 382
Vs: Yhdistelmien huolto ?
On saattanut olla pikkuisen sesonki päällänsä joskus syksyllä. Ei kyllä pitäis olla tarvis edes käydä, onnistuu ihan puhelimessakin se tarkastus, jos siis jotakin ymmärtää koneista.

Vaikka on kuinka sesonki päällä, niin vois ainaki sanoa ettei jouda tekemään eikä luvata mitä ei kerkeä.

Olen itse tarkastanut ja korjannut vian jo ajat sitten ja paalannut jo tämän vuoden rehutkin ilman ongelmia  :)

Onkos muilla ollut ongelmia sullojan/noukkimen kanssa paksussa karhossa.
Onneksi on helppo tukoksen selvityssysteemi Fusionissa.

sirkussonni

  • Vieras
Vs: veijari ja muut mc halvat...
No mitäs hittoo sitä huoltomiestä sit odotellaan jos ei kerran tarvita, asiallisempaa käytöstä tälle palstalle. Nyt leimaat  huollon huonoksi, vaikka tarvettakaan ei ole... todennäköisesti olette puhelimessa todenneet, että sen voit itsekin tarkastaa, ja vastapuoli on jäänyt odottelemaan jos antaa aihetta jatkotoimille! Lopetetaan nyt tämä tähän.