Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pommi putoo ens viikolla !!!  (Luettu 7477 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Pommi putoo ens viikolla !!!
yleensäkin olen sitä mieltä että urheilulle on annettu kohtuuttoman suuri merkitys nyky-yhteiskunnassa!     mitä helevetin väliä on siinä kuka huitoo jotain palloa, kiekkoa toista paremmin ja kuka mänöö jotain sekunninosia nopsemmin kuin toiset tahi muuta vastaavaa!            hu keörs?

                turhuuteen mänee miljuunat noissa, helevetin kalliit hallit ja suuret maa-alueet turhan päiten ja sitä se ylekii näyttää miljuunilla ja ketä oikeestaan todella kiinnostaaa?    kohta ei muista kuin ihan yks kaks jotain aikoja sekunniosilla, mutta mitä väliiiii?

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Pommi putoo ens viikolla !!!
yleensäkin olen sitä mieltä että urheilulle on annettu kohtuuttoman suuri merkitys nyky-yhteiskunnassa!     mitä helevetin väliä on siinä kuka huitoo jotain palloa, kiekkoa toista paremmin ja kuka mänöö jotain sekunninosia nopsemmin kuin toiset tahi muuta vastaavaa!            hu keörs?

                turhuuteen mänee miljuunat noissa, helevetin kalliit hallit ja suuret maa-alueet turhan päiten ja sitä se ylekii näyttää miljuunilla ja ketä oikeestaan todella kiinnostaaa?    kohta ei muista kuin ihan yks kaks jotain aikoja sekunniosilla, mutta mitä väliiiii?

oon samaa mieltä noista

noora karmahan ennusti kiekkotulokset etelliseltä viikolta justiin oikeen

kysyttäs vaan siltä että kuka on sm tänävuonna jääkiekossa

turhaan niitä loppupelejä enään etes pelaavat >:(
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY