kävin ihan vasiten vielä pajan kirjoista katsomassa ja siellä sanotaan;
ylemmät vaarnat (8 kpl) 270-330 nm
alemmat vaarnat (6 kpl) 72-88 nm
muista tiivisteliima liitokseen ja varo katkaisemasta sitä asentoanturia, se on aikas helppo rikkoa
Säätöarvoja tosin uudemmalle mallille, mutta lienee sama
Ajovoimanottoakselin laakerien aksiaalivälys . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0,025---0,075 mm
Voimanoton monilevykytkinakselin laakerien aksiaalivälys . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0,025---0,075 mm
Voimanulosottoakselin takapään kuulalaakerin ja tiivistepesän välys säädetään sovitelevyllä nollaksi.
Kiristystiukkuuksia
Liitos välillä vaihteisto---voimanulosottokoneisto:
--- yläpuolen vaarnat (8 kpl) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 270---330 Nm
--- alapuolen vaarnat (6 kpl) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 72---88 Nm
Koneiston laakerikannen ruuvit . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 72---88 Nm
Ajovoimanottoakselin akselimutteri . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 260---280 Nm
Kytkinakselin säätömutterin lukituslaatan ruuvi . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 21---25 Nm
Ulosottoakselin etupään lukituslaippa (aikaisemmat mallit) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 190---210 Nm
Ulosottoakselin etupään lukituspultti (uudet mallit) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 225 Nm
Käytetyt tiiviste--- ja lukitusaineet
Liitokseen vaihteisto---voimanottokoneisto tiivistesilikoni Hylosil RTV Grade 102 Musta
Pyörimisnopeusanturin kierteeseen tiiviste Loctite 542 (vain E---mallit).
Aktivaattori Loctite 747+lukite Loctite 542 lukituslaippaan vo---akselin etupäässä (aikaisemmat mallit)
Elikkä ihan järjellä tuon voi kasata, kun purkaessa katsoo ensin. O-renkaat huolella voitelulle. Tarkista haarukan kunto, kun on rallatellut. Ja vaijerin säätö että keskikohta on keskellä ja menee rattaalle.