Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rehukärry!  (Luettu 4740 kertaa)

agri_cola

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 187
Rehukärry!
Eikö tos olisi halvan näköönen yhdistelmä? ;D ;D ;D


http://www.youtube.com/watch?v=PJXEbA-InxM&feature=channel

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Rehukärry!
"Tämmöst mä oon aina halunnu"  itsekulkeva rehukärry, se vielä puuttukin  ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Rehukärry!
"Tämmöst mä oon aina halunnu"  itsekulkeva rehukärry, se vielä puuttukin  ;D
Tulee se konekauppias sitten kylään, vie omat ja varastetut  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Rehukärry!
"Tämmöst mä oon aina halunnu"  itsekulkeva rehukärry, se vielä puuttukin  ;D
Tulee se konekauppias sitten kylään, vie omat ja varastetut  ;D

Tuommosen hankinnan jälkeen mahtaapi tulla jo ainakin näillä seuduin lamppuauto kylään  ;D Ja riuskoja miehiä sieltä. Oman paidan voi jättää kotiin, se lohtu siinä.

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: Rehukärry!
Tosimies/-täpinöitsijä ostaa jonkun vanhan Kamazin  ;D
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Rehukärry!
Tosimies/-täpinöitsijä ostaa jonkun vanhan Kamazin  ;D
Minä olen aina ihmetellyt että miksei maataloudessa käytetä maastokuorma-autoja. Kalkin levitykseen joku sellaisen rakensi taannoin mutta kävisihän tuo loistavasti vaikka kylvökoneen vetoon, lannanlevittimen alustaksi, lietepönttöletkulevitinhärvelille, juurikin tuollaiseen rehun ajoon  ja vaikka mihin muuhunkin. Ja jos etenemiskykyä on kyllin niin neliakselinen täysperävaunu vielä perään isoilla renkailla. :D

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Rehukärry!
Kyllä niitä alkaa sitten tulemaan, kun kalkun huutokaupassa on maseja riveittäin myynnissä. Protot on hiukan sellasia off-road leluja?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Rehukärry!
Tuo maissisäilis on aika kivannäköistä tavaraa. Tuota kun katsoo, niin pitäisi tajuta miksi Keski-Euroopan ruokinta- ja apevaununlastaustietämys ei ole ihan suoraan Suomeen lainattavissa  :D

Ropsoni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 432
Vs: Rehukärry!
Kyllä niitä alkaa sitten tulemaan, kun kalkun huutokaupassa on maseja riveittäin myynnissä. Protot on hiukan sellasia off-road leluja?
Aika leluja ne masitkin on, Rasi tai Kraz. Rasissa sentäs cumminssin mylly ja momentinmuunninlaatikko. Toimii.
Kraz taas vähän eri luokkaa, pikkusen järeämpi. Iso maa, isot toleranssit. Ominaisuuksista mainitakseni löytyy: kabiinista saa säädettyä renkaiden ilmanpaineet (tyhjennys nopea, täyttö ei niinkään, ei varmaan järkevä pelto-/tieajoon, liikaa odottelua)

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Rehukärry!
Kapeat oli renkaat ,mutta mitä siitä kun vain kuormat liikkuu.

PELLON polkeminen on hauskaa puuhaa nykyajan isännille.
No kyllä se polkeminen EDESTÄ LÖYTYY sen takaan.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Rehukärry!
Kyllä niitä alkaa sitten tulemaan, kun kalkun huutokaupassa on maseja riveittäin myynnissä. Protot on hiukan sellasia off-road leluja?
Aika leluja ne masitkin on, Rasi tai Kraz. Rasissa sentäs cumminssin mylly ja momentinmuunninlaatikko. Toimii.
Kraz taas vähän eri luokkaa, pikkusen järeämpi. Iso maa, isot toleranssit. Ominaisuuksista mainitakseni löytyy: kabiinista saa säädettyä renkaiden ilmanpaineet (tyhjennys nopea, täyttö ei niinkään, ei varmaan järkevä pelto-/tieajoon, liikaa odottelua)
Kraz on venäjällä kehitetty sotatoimiin yhtä tehtävää varten, sitten sen saa hylätä :D   Ei ole tuosta käyttöautoksi. Renkaitahan voi kai tuossakin täyttää ajaessa kuten muissakin venakoissa, ei sitä paikallaan tartte venata :D
  Minä todella tarkoitin maastokuormurilla jotain rasia tai terberggiä vaan tokihan masikin käy. Masin päälle kun tekee rehulavan niin painoa ei silti kerry enempää kun noukinvaunussa tyhjänä. Monesti jää ajattelematta vetämättömän pyörän tallausvaikutus kun hiukan upottaa, vetävä pyörä tekee paljon vähemmän vahinkoa.   Ja kyllä proto kans pienillä nopeuksilla varmaan toimisi kuormajuhtana, ehkä jousituksia pitäisi jäykistää.

nilihaara

  • Vieras
Vs: Rehukärry!
Tosimies/-täpinöitsijä ostaa jonkun vanhan Kamazin  ;D
  Ja siihen päälle Lipen ketjupurkukontti... tuossa kaverilla joutavana alustoineen päivineen, ihmetellään kun kukaan ei tarvii moista.

Täpinäreiska

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
Vs: Rehukärry!
On ajatus käynyt joskus mielessä. Epäilyttää ettei ole hirmuisen ketterä eikä pensapadalla taloudellinen. Peltouskottavuus on katsojan silmissä.  ;D
Täp-management. Sponsored by yhteiskunta.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26174
  • vastustan
Vs: Rehukärry!
On ajatus käynyt joskus mielessä. Epäilyttää ettei ole hirmuisen ketterä eikä pensapadalla taloudellinen. Peltouskottavuus on katsojan silmissä.  ;D
mitenkähän alotuksen kone luokiteltas katsastuskonttorilla?????  nuo kamatsit, masit ja rasit voi olla melko huojuvia pelejä korkean painopisteen omaavalla kuormalla. armeijassa kun katso niin jo runko eli ja kierty huomattavasti ja päälle pitkät joustovarat.
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Rehukärry!
On ajatus käynyt joskus mielessä. Epäilyttää ettei ole hirmuisen ketterä eikä pensapadalla taloudellinen. Peltouskottavuus on katsojan silmissä.  ;D
mitenkähän alotuksen kone luokiteltas katsastuskonttorilla?????  nuo kamatsit, masit ja rasit voi olla melko huojuvia pelejä korkean painopisteen omaavalla kuormalla. armeijassa kun katso niin jo runko eli ja kierty huomattavasti ja päälle pitkät joustovarat.
Proto on ihan mahdoton tuossa suhteessa. Armeijassa yritettiin kaivaa oja jolla saisi jonkin pyörän protosta ilmaan, kaivamatta jäi. Olisi pitänyt olla kamera kun oli akselit eri suuntiin kallellaan enemmän kun renkaan korkeuden :o