Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Homoudesta voi parantua  (Luettu 25397 kertaa)

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Homoudesta voi parantua
Niin tässä on tää asenne ero, landehoo rinnastaa homouden irstailuun ja mun mielestä pieni irstailu on taas mukavaa...  ;D
Suuri irstailu vasta mukavaa onkin ;D

 Mä olen kuullut, että ainoastaan nainen tietää mikä naisesta tuntuu hyvälle. Siis hyvä opetus miehelle on katsella kuinka lesbot rakastelee ;D
Ensin vaan muistaa ja sietää sen, että joukossa saattaa olla muutama ns."rekkalesbokin"  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: Homoudesta voi parantua

Olin täyshomo,en mikään bi-seksuaali.Sitten kyllästyin siihen ja ajattelin,että voisinko päästä siitä irti.Päätin kokeilla rukousta.Sanoin Jumalalle:jos päästät minut tästä homoudesta,niin palvelen sinua lopun ikäni.

Mulle oli kyllä yllätys että Simmokin on ollu homo....  ::)
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Homoudesta voi parantua
Kunnon aivopesumenetelmillä ihmisille voidaan tehdä mitä vaan.

Vaikka just tällaisella kirkollisella aivopesulla saadaan syntymähomoista käännytettyä "onnellisia ja uskovia heteroita"

 ;D

Mielestäni homokeskustelua puolesta ja vastaan voidaan käydä ilman 'kirkollista' piikittelyä.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Homoudesta voi parantua
Kunnon aivopesumenetelmillä ihmisille voidaan tehdä mitä vaan.

Vaikka just tällaisella kirkollisella aivopesulla saadaan syntymähomoista käännytettyä "onnellisia ja uskovia heteroita"

 ;D

Mielestäni homokeskustelua puolesta ja vastaan voidaan käydä ilman 'kirkollista' piikittelyä.

Kyllä. Ja pitääkin käydä. Mutta tämän ketjun aloitushan pohjaa juuri tähän "kirkolliseen aivopesuun"  ::)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Luettua...
Luin jostakin hengellisestä lehdestä entisen homon elämäkerran.OLen lukenut niitä ennenkin,mutta tämä jotenkin pisti silmään,koska hän oli elänyt homosuhteessa useita vuosia. Olin täyshomo,en mikään bi-seksuaali.Sitten kyllästyin siihen ja ajattelin,että voisinko päästä siitä irti.Päätin kokeilla rukousta. Sanoin Jumalalle:jos päästät minut tästä homoudesta,niin palvelen sinua lopun ikäni.Ja vähitellen hän alkoi muuttua.Hän sanoutui irti siitä suhteesta ja alkoi rukoilla puolisoa itselleen.Tätä nykyä hän on naimisissa ja hänellä on vaimo ja lapsia. Olen todella kiitollinen,että rukoukseni kuultiin.En olisi jaksanut sitä elämää enää kauaa.Hän sanoi lopuksi:Olen elävä esimerkki siitä,että homoudesta voi päästä ,eikä se ole Jumalan tahdon mukaista elämää.Se ajanjakso on enää kaukainen paha muisto elämässäni. Tämä ei ole ainoa kertomus,mitä olen lukenut tai kuullut todistettavan.Eikä tätä ole pakko kenenkään uskoa, vaikka se totta onkin.

Mä luin yhestä lehestä et Timo Soini on viisas mies. Eikä tätä ole pakko kenenkään uskoa, vaikka se totta onkin.
+
Mä luin yhestä lehestä et Timo Soini on tyhmä mies. Eikä tätä ole pakko kenenkään uskoa, vaikka se totta onkin.

Minäkin muistelen lukeneeni jostain, että äänekkäimmät homouden vastustajat tosiasiassa vain peittelevät ja yrittävät torjua omia tunteitaan. Eli toisin sanoen hyökkäys on paras puolustus.
Onko se sitten kaikkien kohdalla totta? Sitä en ryhdy totuudeksi vannomaan.  ;)


No ei homouden vastustamisessa sinänsä mitään järkeä ole, ei se vastustamalla lopu tai muutu miksikään, mutta ei se sitä tarkoita, että meidän pitää ruveta tanssimaan niiden pillin mukaan, kyllä me voimme ihan puhtaalla omallatunnolla päättää, ettei kirkkohäitä järjestetä, ole niin homo kuin haluat ????

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Homoudesta voi parantua
Onko homoutta lupa vastustaa  ???

Siis jos joku vaikka koittaa "homostella väkisin" niin saako sitä vastustaa  ??? ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Homoudesta voi parantua
sepe se kaekki nähäny, paetti ei ehkä napolie

 Jo Napolissa en ole käyny. Menen käymään kunhan net saa sen Berlusgoniin telkien taa.
 Meikäläiselle ei kyllä haittaa yhtään jos joku on homo tai lesbo. Ei se oo multa pois. Toisekseen jos kirkko ei halua näitä ryhmiä ,niin heillä on kyllä siihen oikeus.  Pitää vaan hyväksyä verotulojen väheneminen.  ;D

mah

  • Vieras
Vs: Homoudesta voi parantua
Timpuri kertoi että kyllä lespokin paranee kun sitä oikein kovasti panee. Siihen ei ottanut kantaa kun kysyin päteekö sama homoihinkin? ??? :'(

Sepedeus

  • Vieras
Kysyn vaan
Timpuri kertoi että kyllä lespokin paranee kun sitä oikein kovasti panee. Siihen ei ottanut kantaa kun kysyin päteekö sama homoihinkin? ??? :'(

  Miksi lesbon pitää parantua. En ymmärrä. Eilen kävi meillä lesbo, enkä nähnyt hänessä mitään sellaista mistä olis pitänyt parantua. ;D
 

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Homoudesta voi parantua
Kunnon aivopesumenetelmillä ihmisille voidaan tehdä mitä vaan.
Vaikka just tällaisella kirkollisella aivopesulla saadaan syntymähomoista käännytettyä "onnellisia ja uskovia heteroita"
 ;D
Mielestäni homokeskustelua puolesta ja vastaan voidaan käydä ilman 'kirkollista' piikittelyä.

Kirkko on tänä päivänä lähes tarpeeton isnstituutio, joten siitä voi aivan hyvin erota.
Toisen saitin jutuista saa sen käsityksen, että ainakin Landehande on homogenoitu  ;D




sorkkis

  • Vieras
Vs: Homoudesta voi parantua
Timpuri kertoi että kyllä lespokin paranee kun sitä oikein kovasti panee. Siihen ei ottanut kantaa kun kysyin päteekö sama homoihinkin? ??? :'(

Kokeile  ;D ;D ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Homoudesta voi parantua
Kaikki tietämäni lesbot tarttee munaa sillon tällön.

Ja tuo on fakta.
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Homoudesta voi parantua
Timpuri kertoi että kyllä lespokin paranee kun sitä oikein kovasti panee. Siihen ei ottanut kantaa kun kysyin päteekö sama homoihinkin? ??? :'(

Jos panee pahasti niin se voisi käännyttää  ???

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Homoudesta voi parantua
Timpuri kertoi että kyllä lespokin paranee kun sitä oikein kovasti panee. Siihen ei ottanut kantaa kun kysyin päteekö sama homoihinkin? ??? :'(

Kokeile  ;D ;D ;D

sorkkis... ei tämä ole edelleenkään treffipalsta  >:( ;D

sorkkis

  • Vieras
Vs: Homoudesta voi parantua
Timpuri kertoi että kyllä lespokin paranee kun sitä oikein kovasti panee. Siihen ei ottanut kantaa kun kysyin päteekö sama homoihinkin? ??? :'(

Kokeile  ;D ;D ;D

sorkkis... ei tämä ole edelleenkään treffipalsta  >:( ;D
Sorry . Ei ollut tarkoitus häiritä yhteyden ottojanne . :D