Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe paljonko on keskimaidot robolla?  (Luettu 5638 kertaa)

Sandels

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 435
  • Ilima aekojaan Iisalamesta
Vs: paljonko on keskimaidot robolla?
Tällä hetkellä päivämaito  tankkimaidosta laskettuna n. 30 kg, vaihteluväli 27- 39 kg. Ruokinta täysappeella ja lypsy asemalla. Tuo 39 oli pari vuotta sitten talviaikaan vanhassa navetassa, kun navetta oli vielä aivan tupaten täynnä.. Uudessa navetassa on 33 on ollut maksimi.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: paljonko on keskimaidot robolla?
Tällä hetkellä päivämaito  tankkimaidosta laskettuna n. 30 kg, vaihteluväli 27- 39 kg. Ruokinta täysappeella ja lypsy asemalla. Tuo 39 oli pari vuotta sitten talviaikaan vanhassa navetassa, kun navetta oli vielä aivan tupaten täynnä.. Uudessa navetassa on 33 on ollut maksimi.

Jos lehmät olivat siellä niin tiukasti että maitoa puristui väkisin ulos tuo 6 litraa enemmän  ???
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Sandels

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 435
  • Ilima aekojaan Iisalamesta
Vs: paljonko on keskimaidot robolla?
Tällä hetkellä päivämaito  tankkimaidosta laskettuna n. 30 kg, vaihteluväli 27- 39 kg. Ruokinta täysappeella ja lypsy asemalla. Tuo 39 oli pari vuotta sitten talviaikaan vanhassa navetassa, kun navetta oli vielä aivan tupaten täynnä.. Uudessa navetassa on 33 on ollut maksimi.

Jos lehmät olivat siellä niin tiukasti että maitoa puristui väkisin ulos tuo 6 litraa enemmän  ???

Miks et tuota aikasemmin sanonu? Mä oon miettiny pääni puhki tätä pari vuotta, mutta ongelmahan ratkeaa itsestään, jahka uusi navetta saadaan ylitäytölle ;D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: paljonko on keskimaidot robolla?
Tällä hetkellä päivämaito  tankkimaidosta laskettuna n. 30 kg, vaihteluväli 27- 39 kg. Ruokinta täysappeella ja lypsy asemalla. Tuo 39 oli pari vuotta sitten talviaikaan vanhassa navetassa, kun navetta oli vielä aivan tupaten täynnä.. Uudessa navetassa on 33 on ollut maksimi.

Jos lehmät olivat siellä niin tiukasti että maitoa puristui väkisin ulos tuo 6 litraa enemmän  ???

Miks et tuota aikasemmin sanonu? Mä oon miettiny pääni puhki tätä pari vuotta, mutta ongelmahan ratkeaa itsestään, jahka uusi navetta saadaan ylitäytölle ;D

Ei ole tullut aiemmin mieleen  ;D Tämä onkin ainoa muuttuja jota ei ole vielä huomioitu.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

samout

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 62
Vs: paljonko on keskimaidot robolla?
viime kuukausina maitomäärät olleet roboteilla 35-39 kg/lehmä ja lypsyjä 2,6-3,1. Robotteina Lely A3 next.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: paljonko on keskimaidot robolla?
viime kuukausina maitomäärät olleet roboteilla 35-39 kg/lehmä ja lypsyjä 2,6-3,1. Robotteina Lely A3 next.

Melko hienoa  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

luomuviljelijä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 599
Vs: paljonko on keskimaidot robolla?
Just ja just sen verran tulee et aamukahviin riittää maito ja lapsille ruokajuomaks.. Ihan tyytyväinen olen ollu. Ei ole kyl robottia.

Viimeksi muokattu: 01.08.13 - klo:19:45 kirjoittanut luomuviljelijä