Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MTK:n puheenjohtajisto  (Luettu 4938 kertaa)

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: MTK:n puheenjohtajisto
Viimeinen viljavaliokunnan teko oli vastustaa MTK:n johtokunnan päätöstä tuhota EU:n Suomelle myöntämän ainutlaatuisen viljan kuivatustuen.

MTK:n johtokunta pyyhki viljavaliokunnalla perseensä.
Oisit vaan pysynyt poissa, ei sua täällä ole kaivattu.

minä-itte

  • Vieras
Vs: MTK:n puheenjohtajisto
Viimeinen viljavaliokunnan teko oli vastustaa MTK:n johtokunnan päätöstä tuhota EU:n Suomelle myöntämän ainutlaatuisen viljan kuivatustuen.

MTK:n johtokunta pyyhki viljavaliokunnalla perseensä.
Oisit vaan pysynyt poissa, ei sua täällä ole kaivattu.

http://217.71.145.20/TRIPviewer/temp/TUNNISTE_KK_251_1998_fi.html

gutiguti

  • Vieras
Vs: MTK:n puheenjohtajisto
Mut oikeasti.. Veetiäkin täytyy kuunnella... Maatalous on kriisissä vuodesta toiseen... Kaikki ajatukset tilanteen korjaamiseksi täytyy käydä läpi.... Veetillä oli eriäviä mielipiteitä..... oliko hän aina väärässä... Oliko edes joskus oikeassa... herättikö provosoiva kielenkäyttö ajatuksia... mitä voisin itse parantaa...
Mikä ihmeen veeti, salaperäinen niskuroija ja palstalla tunnettu toisinajattelija??

Veeti yms. kiertää täällä eri nimillä ja kertoo lähinnä MTK:n aiheuttamista ongelmista A- ja B-tukialueilla. Myös KePu saa kuulla kunniansa. Osa väitteistä on totta, osa ei  :D
Kaveri vaikuttaa olevan melko tosissaan missiossaan.

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: MTK:n puheenjohtajisto
Satakuntalaiset kun ovat sairaan fiksuja, niin meinaavat pudottaa Suomaalan pois johtokunnasta. Ihan sydämeni pohjasta toivon, että tilalle tulee joku c-alueelta, kun eivät kerran paikkaa halua pitää.

Minä-ittelle tiedoksi, että meinaavat samalla lakkauttaa kokoomuksen mandaattipaikan...  :'(

Kepu pettää aina - niin tälläkin kertaa...  >:(
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12235
  • Virolaista kiitos!
Vs: MTK:n puheenjohtajisto
Minä-ittelle tiedoksi, että meinaavat samalla lakkauttaa kokoomuksen mandaattipaikan...  :'(
Paikkaa pedataan todennäköisesti Persuille. Suomen toivolle ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: MTK:n puheenjohtajisto
Minä-ittelle tiedoksi, että meinaavat samalla lakkauttaa kokoomuksen mandaattipaikan...  :'(
Paikkaa pedataan todennäköisesti Persuille. Suomen toivolle ;D

Joo, täällähän onkin tehty hartiavoimin töitä niiden puolesta ...

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12235
  • Virolaista kiitos!
Vs: MTK:n puheenjohtajisto
Kyllä tässä alkaa nähdä pelkkiä Persuja itse kukin, on tuo propaganda niin voimakasta ???

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: MTK:n puheenjohtajisto
Kyllä tässä alkaa nähdä pelkkiä Persuja itse kukin, on tuo propaganda niin voimakasta ???

kattele välillä piaviitasen kuvaa  sitä tätiä ei ole työelämä rasittanut ;D

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12235
  • Virolaista kiitos!
Vs: MTK:n puheenjohtajisto
Kyllä tässä alkaa nähdä pelkkiä Persuja itse kukin, on tuo propaganda niin voimakasta ???

kattele välillä piaviitasen kuvaa  sitä tätiä ei ole työelämä rasittanut ;D
Eikä järkikään päätä pakota ;D

minä-itte

  • Vieras
Vs: MTK:n puheenjohtajisto
Satakuntalaiset kun ovat sairaan fiksuja, niin meinaavat pudottaa Suomaalan pois johtokunnasta. Ihan sydämeni pohjasta toivon, että tilalle tulee joku c-alueelta, kun eivät kerran paikkaa halua pitää.

Minä-ittelle tiedoksi, että meinaavat samalla lakkauttaa kokoomuksen mandaattipaikan...  :'(

Kepu pettää aina - niin tälläkin kertaa...  >:(

Parempi olisikin, kun Suomala jäisi pois, samoin Hämeenkyrön alkio-täti. MTK olisi julkisestikin vain C-alueen edunvalvoja niinkuin se nyt on sitä "nurkan takaa".

"Kepu pettää aina, ellei vieläkin useammin"  - ikivanha suomalainen kansanviisaus

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: MTK:n puheenjohtajisto
tässä vesilahden kaverissa on menny lahjakkuus hukkaan.. muuttas mullimieheksi ivaloon ni tulis niitä tukieuroja.. ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut